Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
 
OT: 1.9TDi PD hot start
xHackerM
#1 
Přidané 20.12.2013 08:01
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Myslím, že už podle nadpisu všichni zkušenější víte o čem je řeč.

Tento jev sledujeme u auta už delší dobu. Všechno se ztotožňuje s níže přiloženými odkazy.

VAG uloží chybu svíček, svíčky jsou ale OK, očištění kontaktů ze strany kabelů hlášku zpětně nevyvolává.
Filtry vyměněné, nový olej, baterka 50-60%, studený start pochopitelně na brnknutí, teplý točí déle.

http://blog.kerpo...i-podruhe/
http://www.seatcu...p?t=254372
http://seat-forum...3%BD+start

Zkusím ten jednoduchý test z prvního odkazu. (odpojení teplotního čidla)
Když to nepomůže, vím, kdo má novou baterku. (na zkoušku)

Když jsem to Googlil v angličtině, tak mě až zarazilo jaké strašná hromada odkazů mi s touto problematikou vyjela.
Asi vím co všechno mám udělat, na co se zaměřit, co sledovat a co nedělat. Jen mi přijde užitečné se Vás zeptat na Vaše zkušenosti.

Seat Altea, 1.9TDi PD, 77kW, 11/2005, 184tis.

VYŘEŠENO
Pomohla úprava startovací dávky.
Upravil xHackerM dne 21.04.2014 23:27
 
bobGS
#2 
OT: 1.9TDi PD hot start
Přidané 20.12.2013 17:33

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
Může to být více věcmi, jak to popisuješ, malá startovací dávka, Když odpojíš čidlo, vezme ECU jinou teplout a dávku zvýší - nepíšeš jaké teplotní čidlo odpojíš - smysl to má u nafty. Změř na jakou hodnotu klesá napětí při startování, 50 - 60%ní baterka nastartuje na brnk. Tzn - prověřit úbytek napětí na kabelu ke startéru (I u zemního propojení- měřit ne na matce, ale na kontaktech - a pokud je malý, měřit startér - jaký moment dá. Pokud to bude vstřikovači, dá se SW zvětšit startovací dávka. Zkontroloval bych i vačku..
Upravil bobGS dne 20.12.2013 17:33
 
paulik78
#3 
OT: 1.9TDi PD hot start
Přidané 20.12.2013 17:53
Avatar člena


Příspěvků: 687
Registrace: 22.08.07
Otec měl před rokem stejný problém u fabie - stejná motorizace. Studené starty na brnknutí, teplé katastrofa. Občas musel čekat u auta, až vychladne. Potom chytlo hned.
Pomohlo přes diagnostiku upravit dávku paliva při teplém startu. Prý to bylo jen kliknutí na a posunutí nějakého ukazatele. Paradoxně tu dávku snížili. Od té doby to zase chytá na brnknutí. Ale toho laborování, co s tím nejdřív dělal... Frown Nakonec stačila takováhle banalita.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 127
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.13 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI