Ahoj, namontoval jsem koncovku Leo Vince na mé 1150 GS a chtěl jsem vymontovat vložku. Po vyšroubování zajišťovacího šroubu jsem zjistil, že tam drží jako kráva. Neznáte někdo nějaký fígl, abych to moc nezničil?
taky jsem to sudnal z motorky a z druhé strany vyrazil, ale na mě to řvalo hrozně moc, takže po 5 km vyjížďce jsem tam DBkiller zas šoupnul zpátky...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Když jsem dal Vincka na 1100, tak už to na mě bez Dbkilleru taky řvalo moc - holt jde s origo koncovkou pryč i kat. Teď na 1200 mi to přijde akorát, u ní kat zůstal na svém místě, takže to kapku "odfiltruje"
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Ono to nejde ven umyslne, kvuli homologaci. Je to tam totiz "na pevno".
Zakaznik je spokojenej a oni maji klid.
Ale je fakt, ze prodejce by to mel aspon rict. Kdyz jsem dal prvniho Vincka kdysi na CBR1000RR tak mi malem hrablo nez jsem na to prisel.
Tak jsem to vyklepnul, demontáž a zase zpět asi 15 min. Nastartoval jsem v garáži, málem jsem se udusil, ale zvuk OK. Uvidíme při delší jízdě. Mě na tom štvalo, že při ubrání plynu to nějak divně pískalo.