chci se zeptat zkušenějších, kteří už měli hrušku rozdělanou odkud se dá položka č. 14 (vnější krytka) demontovat. Jestli pouze zevnitř a nebo ji lze kvůli výměně vytáhnout i zvenku. Nechci to dělat metodou pokus omyl a pokud je potřeba hrušku otevřít, tak mě to za to asi ani nestojí, díky.
Tak to jsem rád, že to lze zvenku. Moc děkuji a ještě jedna otázka ohledně ochrany hrušky. Z výběru vypadl "karbonový překryt", který nepovažuji dostačující a cenově je to dost přepálený (na mě) a tak zůstává dvojí možnost pokud jsem něco nepřehlédl:
1) cca 2500,- Lever Guard
2) cca 1150,- DoubleShock
Děkuji za radu.
P.S.: ESA a palivoměr po tvém posledním zásahu fungují na jedničku!
A mě by zajímalo jestli už někdo zkoušel origo kryt z HP2 na normální dvanáctku? Teoreticky by to mělo jít ale prakticky sem to neviděl ani na fotce. Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
To TOLI: U toho Lever Guard, který se podobně připevňuje přímo píší, že "Nelze nainstalovat na HP2 Enduro s původní ochranou disku!", takže logicky po sundání lze a tedy by měla pasovat. Jinak mě šlo hlavně o správnou funkci jak o vzhled. Nakonec jsi viděl, že na ST jsem si dal padáky od SW motech, které mě zachránili prakticky celou motorku, když jsem se na okruhu klouzal.
A přitom to černé zábradlí, které kryje hlavu až dozadu nijak neruší, tak jsem si říkal, že vzhledově to bude pasovat taky..jen další černá trubka... jde mě především o funkčnost.
Upravil R1200ST dne 07.01.2014 20:28
Já mám udělanej ze silonu špuntík ale zajímal mě právě ten kryt z HP2 protože sem ho ještě nikde neviděl- ani na hp2
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
chci se zeptat zkušenějších, kteří už měli hrušku rozdělanou odkud se dá položka č. 14 (vnější krytka) demontovat. Jestli pouze zevnitř a nebo ji lze kvůli výměně vytáhnout i zvenku. Nechci to dělat metodou pokus omyl a pokud je potřeba hrušku otevřít, tak mě to za to asi ani nestojí, díky.
Hlavne by mu mel nekdo poradit,jak tu polozku č14 vydolovat at nema v tom obalu zasek od sroubovaku jak se to obcas da videt.....
"Dolovat" od středu. Však víš, ne Vždyť jsi to před léty dělal na té své "panně", blátem a terénem nepolíbené.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To Eman_: jo dobrá rada a zadarmo ta potěší. Mě stačí, že to jde vyndat předem a snad k těm šrámům, které už tam jsou po skluzu jich moc nepřibude, ale budu na tebe myslet, až to budu páčit ven.. třeba by to šlo trochu ohřát..uvidím..
R1200ST - nic ohřívat nemusíš (leda tak fénem, kdybys to parkoval na mrazu a ten plast byl zkřehlý zimou). Normálně to od středu postupně vyloupneš.
Upravil Tonda dne 07.01.2014 21:10
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...