Tak jsem se dostal ke shrnuti prodeju motorek BMW za uplynuly rok. Udelam vycuc:
Prodano 115.215 motorek, coz je absolutni rekord historie znacky (tato situace se opakuje uz ctvrty rok).
Konkretne narust oproti 2012 o 8,6%.
V zebricku modelu jasne vedou Geesa. A to hlavne 12ka - pres 30.000ks.
Z toho 25.000 pripada na novyho vodnika. To je opet absolutni rekord prodejnosti noveho modelu.
V r.2014 se i s prihlednutim k jiz objednanym strojum da opet ocekavat prekonani rekordu.
A kde se prodava nejvic?!
1.Nemecko - 21.473
2.USA - 14.100
3.-4. Italie a Francie - v obou pripadech pres 10.000
Celkovy celosvetovy podil - 15,8% trhu a postup z 3. na 2. misto
Celkovy uspech drazsich a objemnejsich stroju a jejich znacny (i dvojnasobny) narust podilu, zejmena v Rusku, Jizni Americe i Usa a Asii vedl znacku k opusteni uvah o rozsireni se do spodnich segmentu trhu a kubatur pod 500ccm.
(Zdroj Motociclismo.it)
Upravil morabo dne 11.01.2014 23:27
Maiali nel Fango!
Hezký , ale myslím si, že i pod těch 500ccm by mohli jít, co si budeme povídat, i 16-ti letí kluci chtějí mít vrtulku na nádrži.. a holky, které považuji 650 za moc těžkou bz asi i 250 nebo 450 braly... no kdo ví :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
Hezký , ale myslím si, že i pod těch 500ccm by mohli jít, co si budeme povídat, i 16-ti letí kluci chtějí mít vrtulku na nádrži.. a holky, které považuji 650 za moc těžkou bz asi i 250 nebo 450 braly... no kdo ví :-)
Právě že ti 16ti letí by tě s celou vrtulkou poslali k šípku,protože sou to motorky pro páprdy:-) Ti chcou ninje,CBRka a podobný vozítka. Navíc nevím kde by na to vzali,vzhledem k cenové politice značky...
[/quote]
Právě že ti 16ti letí by tě s celou vrtulkou poslali k šípku,protože sou to motorky pro páprdy:-) Ti chcou ninje,CBRka a podobný vozítka. Navíc nevím kde by na to vzali,vzhledem k cenové politice značky...[/quote]
Asi na tom co píšeš něco bude, to asi jo. Ber to tak, že stejně dneska značná většina Těchto "synátorů" má motorky za vysvědčení atp. Co si budeme povídat, těch co si v 16 koupí motorku za své peníze je dnes opravdu málo, a jsou to většinou motky Yuki atp--- a myslím si že jsou velice dobré. Já začínal na 350 tce, Tu jsem si koupil za své těžce vydřené peníze... Kdy jsem studoval a chodil do práce a chtěl si splnit sen, a mít svoji motorku. Pak jsem už chodil jenom do práce a rok a něco držel u huby, nekupoval kraviny, chodil v jendom svetr(když to přeženu) a konečně si pořídil F650GS... ale tojsem odbočil-
Více méně jsem to bral spíše na ty holky, a znám jich dost, které by chtěly mít doma BMW, Jenom jim 650 přijde dost těžká, zvláště když jim spadne někde a musí ji pak zvedat..
Co se týče těch peněz a cen... Je to jak říkáš BMW je drahá motorka, bohužel poslední dobou ta kvalita docela pokulhává, a nebo mi to jenom přijde?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Co se týče těch peněz a cen... Je to jak říkáš BMW je drahá motorka, bohužel poslední dobou ta kvalita docela pokulhává, a nebo mi to jenom přijde?
Tak proč dělat motorky zbytečně moc kvalitní když to lidi kupujou že..S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Je bezva ze lamou rekordy v prodejnosti, ale kdy uz si daj dokupy system dodavani nahradnich dilu? Ono je fajn mit novou motorku, ale zaroven k vzteku, kdyz uprostred sezony cekas mesic na spoustec starteru, nebo cokoliv jineho. A to si ani nepredstavuju kdyby se neco stalo nekde dal od domova tak v podstate kvuli banalni zavade je po dovolene.
rekord je i v prodeji a dodávání náhradních dílů.. Takovej průser BMW nikdy nemělo.. Svým způsobem také rekord.. Rekord je i co se ztrát týče díky tomuto problému se změnou skladového systému. Myslím ale, že tyto čísla BMW nikdy nezveřejní.. Ale musí to být ranec..
Ty prodeje LC to je mazec :-) ale prekvapili mne i ty 800ky - pokud budu pocitat ze 700 a 800 jsou jen jiny varianty stejny moto tak je to 17tis , kolipak se asi prodalo 650 1V ?
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)