Chcem kupit spodne padaky ale neviem sa rozhodnut ktore vziat, nakolko su na trhu v ponuke od viacerych vyrobcov ( BMW, Touratech, Wunderlich atd).
Poradte ak mate niekto uz namontovane.
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
Juro, za mne Touratech, musím souhlasit s reklamním sloganem Touratechu: "je nejkomplexnější ochranný prvek, jaký kdy byl vyrobený pro jakýkoliv motor typu boxer" !
Upravil jardal dne 09.02.2014 15:30
jardal napsal:
Juro, za mne Touratech, musím souhlasit s reklamním sloganem Touratechu: "je nejkomplexnější ochranný prvek, jaký kdy byl vyrobený pro jakýkoliv motor typu boxer" !
jenomze nejen mne prijde jako navrzeny do setu se slidery.
podivej se na ty trubky okolo hlavy poradne... je tam dira. Pokud vim, patri tam slider.
ja mma origo BMW a ac padaky v zasade nemam moc rad, prijdou mi SKVELY.
je tam gumovy blok, ktery se opre o motor kdyz to nekde jemne odlozis.
osobne jsem je uz parkrat vyzkousel pri odlozeni v nulovy, ci minimalni rychlosti a naprosto OK.
Upravil hicks dne 19.01.2014 14:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Padáky od Touratechu, spodní i horní spolu s kryty hlav a za .
Kdo mě zná ví že spíše ležím než jedu takže otestováno....
Milan mnůže potvrdit....
Upravil progranit dne 19.01.2014 15:33
Ten original BMW sa mi zda najkrajsi ale uchytenie na motore sa mi zda moc priame.
Touratech tam ma taky "C" uchyt co mi v pripade padu dojde ako lepsia ochrana, neda ranu napriamo.
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
juro017 napsal:
Ten original BMW sa mi zda najkrajsi ale uchytenie na motore sa mi zda moc priame.
Touratech tam ma taky "C" uchyt co mi v pripade padu dojde ako lepsia ochrana, neda ranu napriamo.
Namontoval jsme padaky od SWMOTECH a vypadaji obdobne jako od TT i s tou "dirou" na valcích, kterou vyplňují pouze originály BMW. To že jsou uchyceny na blok motoru je dle mého názoru úplně jedno, protože ty úchyty jsou k tomu uzpůsobeny a běžný pád z místa apod. to bez obtíží snese. Na víc to stejně,ani stavěné natož určené, není. Ten prostor nebudu vyplňovat jejich krytem (cca 3000,-), ale vyrobím si gumovou výplň a pak to klidně nafotím na ukázku. Ostatně je to videt na fotkách ohledne vlakna o kufrech na LC (fota z kulatym kufrem, ze kterého všichni "nespí"). Musím přiznat, že v tom hrála roli i cena, protože originály se mi líbily nejvíc, ale ta cena?
juro017 napsal:
Ten original BMW sa mi zda najkrajsi ale uchytenie na motore sa mi zda moc priame.
Touratech tam ma taky "C" uchyt co mi v pripade padu dojde ako lepsia ochrana, neda ranu napriamo.
juro.. vetsina padaku ti zachrani fakt spis jen MENSI ranu... kolikrat je lepsi je tam nemit, nez mit probodnutej blok motoru atd.
jak rikam, mam origo a jsem s nima MOOC happy.
kdybych jezdil off, koupim asi TT + slidery. Ale pro moje cistosilnicni jezdeni imho originaly OK.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja jazdim skor asfalt, takze asi nakoniec dam ten original BMW.
dakujem vam vsetkym za rady
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
juro017 napsal:
Ten original BMW sa mi zda najkrajsi ale uchytenie na motore sa mi zda moc priame.
Touratech tam ma taky "C" uchyt co mi v pripade padu dojde ako lepsia ochrana, neda ranu napriamo.
Namontoval jsme padaky od SWMOTECH a vypadaji obdobne jako od TT i s tou "dirou" na valcích, kterou vyplňují pouze originály BMW. To že jsou uchyceny na blok motoru je dle mého názoru úplně jedno, protože ty úchyty jsou k tomu uzpůsobeny a běžný pád z místa apod. to bez obtíží snese. Na víc to stejně,ani stavěné natož určené, není. Ten prostor nebudu vyplňovat jejich krytem (cca 3000,-), ale vyrobím si gumovou výplň a pak to klidně nafotím na ukázku. Ostatně je to videt na fotkách ohledne vlakna o kufrech na LC (fota z kulatym kufrem, ze kterého všichni "nespí"). Musím přiznat, že v tom hrála roli i cena, protože originály se mi líbily nejvíc, ale ta cena?
Cca 330,- eur ale v nemecku som to videl za 270,- eur
+ postovne
Spolu cca 285,- eur.
Upravil juro017 dne 20.01.2014 16:21
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
Choseman napsal:
Namontoval jsme padaky od SWMOTECH a vypadaji obdobne jako od TT ....
No nevím, podle mě nemá smysl srovnávat padáky z lakované trubky s nerezovými. Zase tolik výrobců, kteří dělají nerez a ve stejné saténové povrchové úpravě aby to ladilo s ostatními věcmi od BMW, tolik není. A co se týká tvaru, tak asi dívám na něco jiného než ty. SW má ten padák úplně mimo hlavu, Touratech má jak přední, tak zadní svislé části přes víko a jsou tam oblouky pro deformaci při pádu. Jinak řečeno - Touratech padák víc tu hlavu kryje.
Hezky je to vidět i na tomhle videu:
PavelDR napsal:
Dá se k origo spodním padákům namontovat nějaký padák horní?Nevím jestli něco dělá BMW a nebo jestli by tam šel padák od TT?
Myslíme si, že by to jít mohlo ale dokud někdo nepřijede a nezkusí se to tak to potvrdit nejde. Nevím o nikom, kdo by to měl. Těch kombinací jsme montovali celkem hodně ale vždycky s dolním padákem Touratech. Mohlo by to jít.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
juro017 napsal:
Ten original BMW sa mi zda najkrajsi ale uchytenie na motore sa mi zda moc priame.
Touratech tam ma taky "C" uchyt co mi v pripade padu dojde ako lepsia ochrana, neda ranu napriamo.
Namontoval jsme padaky od SWMOTECH a vypadaji obdobne jako od TT i s tou "dirou" na valcích, kterou vyplňují pouze originály BMW. To že jsou uchyceny na blok motoru je dle mého názoru úplně jedno, protože ty úchyty jsou k tomu uzpůsobeny a běžný pád z místa apod. to bez obtíží snese. Na víc to stejně,ani stavěné natož určené, není. Ten prostor nebudu vyplňovat jejich krytem (cca 3000,-), ale vyrobím si gumovou výplň a pak to klidně nafotím na ukázku. Ostatně je to videt na fotkách ohledne vlakna o kufrech na LC (fota z kulatym kufrem, ze kterého všichni "nespí"). Musím přiznat, že v tom hrála roli i cena, protože originály se mi líbily nejvíc, ale ta cena?
Na kolik vyjdou ty origo spodní padáky?
Tuším, že kolem 8 tis. Kč. v BMW. Jinde jsem to ani nezjišťoval, ale pokud budeš zjišťovat jinde, tak mě to zajímá.
TomasTT napsal:
No nevím, podle mě nemá smysl srovnávat padáky z lakované trubky s nerezovými. Zase tolik výrobců, kteří dělají nerez a ve stejné saténové povrchové úpravě aby to ladilo s ostatními věcmi od BMW, tolik není..
Nerez? Vzhledem k tomu, že pracuji s nerezovou ocelí, tak vím kolik stojí materiál, a že by byly celé padáky s nerezu? Podle mě je tam pouze povrchová úprava. Stačí pořádně škrábnout a je to hned vidět. Navíc , mě osobně by se vyleštěný trubky nelíbily, ale už jsme se neshodli ve více věcech, takže v pohodě. Navíc barva padáku od SW dobře ladí s barvou rámu.
Jen tak mimochodem. Viděl jsi ten padák v reálu a přidělaný? Krytí hlavy z boku je úplně stejně jako od TT. Je to vidět i na videu. Pouze originál kryje hlavu z boku. TT stejně jako SW má pro tuto možnost doplněk za X peněz
Jestli nevěříš. Nafotím ti přiloženou rovnou desku jako při pádu na rovnou plochu, aby bylo vidět, jak si to lehne na rovině.
juro017 napsal:
Ten original BMW sa mi zda najkrajsi ale uchytenie na motore sa mi zda moc priame.
Touratech tam ma taky "C" uchyt co mi v pripade padu dojde ako lepsia ochrana, neda ranu napriamo.
juro.. vetsina padaku ti zachrani fakt spis jen MENSI ranu... kolikrat je lepsi je tam nemit, nez mit probodnutej blok motoru atd.
jak rikam, mam origo a jsem s nima MOOC happy.
kdybych jezdil off, koupim asi TT + slidery. Ale pro moje cistosilnicni jezdeni imho originaly OK.
...souhlas. Jen musím podotknout, že padák, který bude přesahovat okraj bloku motoru o další 5 cm je z mého pohledu už něco "navíc". A hlavně je to skutečně určené pro pády z malých rychlostí nebo z místa. Navíc to podle mě nemá. Ale samozřejmě prodejce bude tvrdit něco jiného. Mě vždycky při pádu praskly kryty rukou a odřel se padák. Nic víc se nestalo.....popisuju pád z místa nebo z malé rychlosti.
TomasTT napsal:
No nevím, podle mě nemá smysl srovnávat padáky z lakované trubky s nerezovými. Zase tolik výrobců, kteří dělají nerez a ve stejné saténové povrchové úpravě aby to ladilo s ostatními věcmi od BMW, tolik není..
Nerez? Vzhledem k tomu, že pracuji s nerezovou ocelí, tak vím kolik stojí materiál, a že by byly celé padáky s nerezu? Podle mě je tam pouze povrchová úprava. Stačí pořádně škrábnout a je to hned vidět. Navíc , mě osobně by se vyleštěný trubky nelíbily, ale už jsme se neshodli ve více věcech, takže v pohodě. Navíc barva padáku od SW dobře ladí s barvou rámu.
Jen tak mimochodem. Viděl jsi ten padák v reálu a přidělaný? Krytí hlavy z boku je úplně stejně jako od TT. Je to vidět i na videu. Pouze originál kryje hlavu z boku. TT stejně jako SW má pro tuto možnost doplněk za X peněz
Jestli nevěříš. Nafotím ti přiloženou rovnou desku jako při pádu na rovnou plochu, aby bylo vidět, jak si to lehne na rovině.
Ale jinak chápu Tvůj postoj
Pochopitelně že se shodnout nemůžeme.
Ale to neznamená, že se ti nebudu snažit dokázat, že ty výrobky moc stejné nejsou.
SW Motech jsem naživo viděl na výstavě EICMA. Naše padáky máme namontované dole v garáži, takže tady je znova fotka vyfocená před pěti minutami.
A tady je SW:
Mě to stejné teda nepřijde.
Co se týká materiálu, tak ANO, Touratech padací rámy a další výrobky jsou vyráběné z nerez oceli - na stejné lince a ze stejného materiálu se vyrábí i BMW padáky, držáky kufrů, nosiče topcase a všechno ostatní, co je na kterémkoliv GS vyrobeného z nerezu v saténové povrchové úpravě.
Pochopitelně ti věřím, že jseš expert na nerez ale to neznamená, že když vím, že naše padáky, rámy a další věci jsou vyráběné z nerez trubek, tak ti nebudu oponovat.