Prisel cas na novou motorku, rozhoduji se mezi temito stroji:
1. BMW R1200GS Adventure 2014 : Barva "Racing Blue", doplnky pouze vyhrivane rukojeti a LED blinkry.
2. BMW R1200GS Adventure 2013 : Barva "90 Jahre Edition", uplne plna vybava, krome kufru.
3. KTM 1190 Adventure R 2013 : Doplnky od KTM PowerParts vyhrivane rukojeti, susplech, Adventure kit (tankbag, 3x kufry TT Zega Pro s drzaky na motorku).
Cena u vsech trech variant je zhruba stejna, jel sem na vsem, pouze ne na novem Adv.
Vsechny motorky jsou vic nez dobre a libi se me .
Budu vdecny, za kazdy nazor, jakou motorku by jste si vybrali a proc.
Moc dik za pomoc pri vyberu
Tomasek přiložený následující obrázek:
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 11:27
Příspěvků: 149 Registrace: 15.03.09
zetor napsal:
welli napsal:
Jen nerozumim, proc u 2014 chces bez vybavy a 2013 ve full?
A není to tak, že vzducháče koupí ve FULLu za cenu oholenýho vodníka...??
Presne tak Zetore, mam financni limit, do ktereho vsechny tri motorky spadaji s vybavou, jakou sem napsal vyse, nove Adv ve full je uz mimo moje moznosti...
Upravil Tomasek dne 26.01.2014 11:28
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 11:38
Příspěvků: 5205 Registrace: 16.02.07
Tome, ty ses ještě nerozhodnul. Do nového LC bych šel zrovna jen s výbavou (holou bych nechtěl). Dynamická ESA spolu s motorem (jízdními režimy) je to, co tu motorku dělá takhle dobrou (můj názor). Změníš třeba z RAIN na DYNAMIC a je to úplně jiná motorka - jak charakter motoru, tak podvozku. Bez dynamic ESA je to takový polovičatý - jel jsem i na nevybaveném modelu, takže v tom mám jasno. To už bych šel raději do posledního R1200GSA DOHC 90.Jahre v plné palbě - jestli se teda ještě nějaký nový někde u prodejce "povaluje" (tak jak jsme spolu mluvili telefonicky).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 11:39
Příspěvků: 149 Registrace: 15.03.09
TomR1 napsal:
Píše, že na všem jel....a potom co jsem si to přečetl jsem čekal, že bude nakloněn pro KTM po zkušební jízdě...
No musí to být velice těžké...,ale Já bych asi zkusil KTM(zase), jestliže doteď jezdil BMW..
Tom
Zkusebni jizda na KTM:
+ motor
+ off road vlohy
- zpracovani, detaily a materialy hold nejsou porad na BMW urovni
- pohodli jezdce a zpolujezdce na delsi trasy
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 11:41
Příspěvků: 1511 Registrace: 06.05.08
Novej ADV ma v zakladu ale uz i ABS ne? Ze nebudes mit led svetlo,tempomat atd, to bys na starym taky nemel, ESA vem cert to se da vyresit casem tractivama. Urcite bych vzal radsi 2014 nez starsiho,nebudes to mit rok....
Ja se podobne rozhodoval pred dvema lety a sel nakonec do KTM,pac stala o 190 tis.min a byla celkove lepsi ale nevyhody ma taky....
Takze kdyz bych se dnes rozhodoval bylo by to jen mezi BMW 2014 a KTM 1190R, pak zalezi na jaky cestovani to chces, na jezdeni ve dvou bude lepsi bmw, na solo jizdu si dovolim tvrdit,ze bude lepsi spis KTM a zabavnejsi...ale nejel jsem ani na jednom novem modelu,tak je to jen odhad podle predeslich modelu....
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 11:48
Příspěvků: 149 Registrace: 15.03.09
Tonda napsal:
Tome, ty ses ještě nerozhodnul. Do nového LC bych šel zrovna jen s výbavou (holou bych nechtěl). Dynamická ESA spolu s motorem (jízdními režimy) je to, co tu motorku dělá takhle dobrou (můj názor). Změníš třeba z RAIN na DYNAMIC a je to úplně jiná motorka - jak charakter motoru, tak podvozku. Bez dynamic ESA je to takový polovičatý - jel jsem i na nevybaveném modelu, takže v tom mám jasno. To už bych šel raději do posledního R1200GSA DOHC 90.Jahre v plné palbě - jestli se teda ještě nějaký nový někde u prodejce "povaluje" (tak jak jsme spolu mluvili telefonicky).
Dikec Tondo, za dobre rady a postrehy, ten ESA podvozek jeste promyslim a treba prehodnotim...
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 11:57
Příspěvků: 4854 Registrace: 24.10.07
Ahoj Tomášku,
1.Bmw r 1200 gs adv 2014 LC 525250kč ve full paket
2.Bmw r 1200 gs adv 2013 luft 440000kč full paket
3.KTM 1190 adv, 2013 nájezd cca 7000km jako nová full 330000kč
Zde vidíš v ceně rozdíl mezi luft a LC 85250 kč
Kačena vychází fakt rapidně levněji.
Pokud šáhneš hlouběji do krabice od bot tak ten LC ADV bude asi best,ale je to na tobě.
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 12:36
Příspěvků: 149 Registrace: 15.03.09
Bob napsal:
Ahoj Tomášku,
1.Bmw r 1200 gs adv 2014 LC 525250kč ve full paket
2.Bmw r 1200 gs adv 2013 luft 440000kč full paket
3.KTM 1190 adv, 2013 nájezd cca 7000km jako nová full 330000kč
Zde vidíš v ceně rozdíl mezi luft a LC 85250 kč
Kačena vychází fakt rapidně levněji.
Pokud šáhneš hlouběji do krabice od bot tak ten LC ADV bude asi best,ale je to na tobě.
Přeju štastnou ruku při výběru.
'B.
Cau Bobe,
mam nabidky na vsechny tri moto cenove temer shodne, samozrejme ve vybave uvedene nahore.
Motorku si kupuji na minimalne 5let, tak chci novou, sam si zajet, sam si omlatit o zem
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 14:12
Příspěvků: 4660 Registrace: 20.10.07
1) Kdybych 12tku nemel, hodne by mi vrtala hlavou 90 jahre. Posledni dvouvacka, vymazlena, krasna.. Jenze po najeti 100tkm na 12tce jsem "stejnou" motorku nechtel.
2) mam rad nizkou spotrebu a nerad se staram o retez
Takze u me je vysledek jasnej, ale nevim jak bych to udelal kdybych mel LC ADV koupit bez vybavy.
Na obyc. LC 2013 jsi se svezl? Ten motor je masakr, na me pusobi tak, ze uz to nemuzu dat jako plus pro KTM.