Stačí odvzdušnit jen na brzdičích nebo ještě jinde? Motka musí být nastartovaná? Musí se točit kolem aby spínalo čidlo? Máte s tím někdo zkušenost? Nebo prostě úplně normálně jako bez ABS?
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
já měnil na jaře, docela normálně, nasadit trubičku s ventilem, který zamezí zavzdušnění (ten vehikl jsem koupil u Louise), povolit na brzdiči, mačkat ( nebo šlapat ) a dolívat do nádržky,
určitě to de i bez toho ventilu, ale furt se musí povolovat a utahovat ten odvzdušňovací šroub
když to zavzdušníš, tak si asi užiješ
jo a ABS mam a stále funguje
Upravil archibald dne 29.08.2008 13:38
archibald: mohl by jsi mi prosím Tě napsat, co to přesně je ta trubička s ventilem? Chystam se měnit destičky i brzdovku, tak by se mi to hodilo. Díky za odpověď.
Trubička s ventilkem je zbytečná. Stačí aby volný konec hadičky byl stále ponořen v brzdové kapalině v nádobce kam ji vypouštíš a nemusíš mít žádný ventilek. Prostě nemůže nasát vzduch, když je v kapalině. To je za desítky let vyzkoušená praxe. Nehledejte vědu u věcí které fungujou 50 let
Samozřejmě nesmíš mít vzduch ani v té hadičce, ale to stačí dvakrát šlápnout, povolit a utáhnout odvzdušňovák a je hotovo. Pak už můžeš jen šlapat a dolévat novou do nádobky.
Upravil berka dne 02.05.2010 10:17
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Mohli byste mi prosím radši někdo nějak v kostce popsat postup výměny brzdovky? Mam ABS, tak bych to nerad nějak domrvil. Dvakrát měř jednou řež, znáte to. Stačí v bodech popsat, co a jak, já to snad pochopím. díky za snahu
Zezhora leju a zespoda vypouštím.Až vyteče hnus a začne týct čistá brzdovka tak končím.Pokud budeš horní nádobku neustále dolévat nemusíš se bát zavzdušnění.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Toto je pekne ale co ked je brzda zavzdusna? ak ju odvzdusnit vsade aj manuali som cital len ako menit proste dat pozer nech sa nech tam vzduch nevojde ale ako odvzdusnit ???
berka napsal(a):
Tím samým způsobem. Šlapat dokud nepůjde brzdovka bez bublinek.
Přesně tak. Někdy,když je hodně zavzdušněno je potřeba nejdřív odvzdušnit pumpu aby vůbec nasála a necouvala tam pořád bublina vzduchu. K tomu jsou na některých pumpách odvzdušňováky (většinou u radiálních) a nebo se trochu povolí holendr. Ale zase podržet-povolit-stále držet a utáhnout. A tak pořád dokola...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
CarlosCZ napsal(a):
archibald: mohl by jsi mi prosím Tě napsat, co to přesně je ta trubička s ventilem? Chystam se měnit destičky i brzdovku, tak by se mi to hodilo. Díky za odpověď.
2 carlosCZ: sorry nepřihlašuji se každý den a nějak mi unikl dotaz z vlákna 1,5 roku starého. Ten můj aparátek je tento http://www.louis....r=10003470
když jsem si to objednával měli ho v akci za asi za 15-20 €
Já mám tak problém se zavzdušněním jestli na tuhle diskusi někdo chodí poraďte prosím. Měl jsem v zadu proraženou brzdovou hadičku a už byl problém na světě. Řekněte mi někdo prosím kde se všude musí odvzdušňovat, když mám ABS a jestli se musí udělat i přední brzdový okruh.
na odvzdušnění ABS je myslím že potřeba diagnostika která ti otevírá ventily ale to myslím že to nebudeš potřebovat.. Over than 250k km on BMW GS bikes
lako napsal:
na odvzdušnění ABS je myslím že potřeba diagnostika která ti otevírá ventily ale to myslím že to nebudeš potřebovat..
Myslim že nebude potřeba protože abs funguje pouze se zapnutým zapalováním a při rychlosti vyšší než 5kmh tzn. problém by byl kdybys měnil brzdovku za jízdy ve smyku
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
kdyby se ti nedařilo, tak sezastav u mě. Mam na to odsávačku a je to za 5 min hotový
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
mění se klasickým způsobem, stačí si hlídat brzdovku v nádobce a pak už jen zmáčknou pačku, povolit/dotáhnout odvzdušňovák a pustit pomalu páčku
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad