Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Zajíždění motoru
Alda
#1 
Přidané 17.02.2014 16:49
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?
Upravil Alda dne 17.02.2014 16:52
 
Dedkoid
#2 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 16:53
Avatar člena


Příspěvků: 889
Registrace: 02.08.10
Tak 50 000 km. Pomůže když se to hodí na hl. stojan a točí tak 7000 otáček 2 - 3 hodinky.
 
Alda
#3 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 16:55
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Díky za hodnotný příspěvek, takový by se hodil na motorkari.cz.
 
Vjetrnik
#4 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 17:00
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
to Alda: jsi histerka...všechno máš v manuálu...takže do první výměny oleje...měnit režimy, né konstantní otáčky, né plný plyn, prostě jemně...je to vopruz, ale jde to vydržet Smile
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#5 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 17:04
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?


do prvni tisicovky TAM MAS JINY OLEJ.. tj. fakt opatrne a stridat rezimy. A nejlip zadnou dalnici.

ja to DOST setrim do 1000km a CELKEM do cca 2500km.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
juro017
#6 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 17:17
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 16.12.13
dnes som musel pri predbiehani potiahnut na 5500 otacok, motor bol samozrejme uz davno zohriaty.
mam cca 500 km, padla mi tym padom zaruka??? Grin
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
 
Alda
#7 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 17:25
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Takze to neku*vim, to jsem chtel vedet.
Diky Smile
 
chstepan
#8 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 17:36

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
docela ti tvoje starosti zavidim ... opravdu ...
musi to byt prima mit motorku od novathumbs up
(ch)stepan
 
Alda
#9 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 18:04
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Ja byl prvni dve jizdy tak nejak zmatenej. Az dnesni treti jizdu me to zaclo bavit.
Je znat, ze je to porad BMW, clovek si po 50ti km nepripada, jako by ji mel uz 5 let.
Zacina me to bavit Smile
 
progranit
#10 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 18:57
Avatar člena


Příspěvků: 635
Registrace: 22.12.12
Já ji lehce zajížděl do 1000km a po první výměně oleje už jezdím normálně.
Ale u mě to znamená že do omezovače jsem se třeba nikdy nedostal:-)
 
servisak
#11 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 20:50
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Ja jsem zajizdel uz 2 moto a vzdy do 500 km dle postupu a pak uz normalne. A vzdy bylo zajeto na jednicku...
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
servisak
#12 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
hicks napsal:
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?


do prvni tisicovky TAM MAS JINY OLEJ.. tj. fakt opatrne a stridat rezimy. A nejlip zadnou dalnici.

ja to DOST setrim do 1000km a CELKEM do cca 2500km.
a nato jsi prisel kde?
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
progranit
#13 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 21:43
Avatar člena


Příspěvků: 635
Registrace: 22.12.12
servisak napsal:
Ja jsem zajizdel uz 2 moto a vzdy do 500 km dle postupu a pak uz normalne. A vzdy bylo zajeto na jednicku...


Naprostý souhlasthumbs uplehce zajet(500-1000) a pak
jezdi tak jak chceš aby ti ta motorka jezdila....
 
servisak
#14 
Zajíždění motoru
Přidané 17.02.2014 22:08
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Ja mel najeto cca 700 km a hura na dalnici do levyho a tradda dom a jezdi to jak vino..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Choseman
#15 
Zajíždění motoru
Přidané 19.02.2014 00:03

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?


Asi bych opakoval ostatní...nicméně nastavil jsem si značení pro vhodné řazení v SETUPu a dodrzuju. Nutí me to radit v relativně nízkých otáčkách a pote na 6. st jen do 5tis. Vzhledem k tomu, ze jsem z Lovosicka a z Inveltu jsem jel prvních 60km po dálnici, tak ani z toho jsem nemel osypky. Navíc jsem použil tempomat....Když už o něm pisu, tak musim uznat, ze je super. Na rozdíl od jiných si pamatuje poslední nastavenou rychlost a je možné ji opět docílit jen pohybem tlačítka nebo postupně přidávat nebo ubírat. To nezvladal zadny u
konkurence. *clap
Proste nevytacet, brzy radit a nechat zahrát.....vsak si poradisthumbs up
 
hicks
#16 
Zajíždění motoru
Přidané 19.02.2014 00:08
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
servisak napsal:
hicks napsal:
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?


do prvni tisicovky TAM MAS JINY OLEJ.. tj. fakt opatrne a stridat rezimy. A nejlip zadnou dalnici.

ja to DOST setrim do 1000km a CELKEM do cca 2500km.
a nato jsi prisel kde?


o tom jinym oleji mi rikali v Inveltu..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#17 
Zajíždění motoru
Přidané 19.02.2014 00:08
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
progranit napsal:
servisak napsal:
Ja jsem zajizdel uz 2 moto a vzdy do 500 km dle postupu a pak uz normalne. A vzdy bylo zajeto na jednicku...


Naprostý souhlasthumbs uplehce zajet(500-1000) a pak
jezdi tak jak chceš aby ti ta motorka jezdila....


500 mi teda prijde malo... 1000 souhlas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#18 
Zajíždění motoru
Přidané 19.02.2014 00:11
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Choseman napsal:
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?


Asi bych opakoval ostatní...nicméně nastavil jsem si značení pro vhodné řazení v SETUPu a dodrzuju. Nutí me to radit v relativně nízkých otáčkách a pote na 6. st jen do 5tis. Vzhledem k tomu, ze jsem z Lovosicka a z Inveltu jsem jel prvních 60km po dálnici, tak ani z toho jsem nemel osypky. Navíc jsem použil tempomat....Když už o něm pisu, tak musim uznat, ze je super. Na rozdíl od jiných si pamatuje poslední nastavenou rychlost a je možné ji opět docílit jen pohybem tlačítka nebo postupně přidávat nebo ubírat. To nezvladal zadny u
konkurence. *clap
Proste nevytacet, brzy radit a nechat zahrát.....vsak si poradisthumbs up


tempomat je prave na zajizdeni ta nejvetsi kravina.

a napovidac razeni imho resi v prvni rade EKONOMICKOU jizdu... co si pamatuju. stejne jako vsechny bawa, co nam tohle ukazujou.,

jinak posledni nastavenou rychlost si moje LCcko pres vypnuti klicku pamatuje nejak divne.. prijde mi, ze jen nekdy.

ale jinak za jizdy ma pamet snad kazdej tempomat, nebo ne? Grin ten na RT to imho umel, to samy v autech.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Choseman
#19 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 00:11

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
hicks napsal:
Choseman napsal:
Alda napsal:
Vim, mohl jsem se zeptat driv, nez jsem najel prvnich 350km, ale.. zajizdim podle navodu. Tzn. stridat hodne otacky a neprekrocit 5000ot.
Mate nekdo jiny napady? Nikdy jsem nic novyho nemel, tak me tyhle starosti moc nezajimaly Frown
A jeste jak dlouho tento zajizdeci stav udrzovat?


Asi bych opakoval ostatní...nicméně nastavil jsem si značení pro vhodné řazení v SETUPu a dodrzuju. Nutí me to radit v relativně nízkých otáčkách a pote na 6. st jen do 5tis. Vzhledem k tomu, ze jsem z Lovosicka a z Inveltu jsem jel prvních 60km po dálnici, tak ani z toho jsem nemel osypky. Navíc jsem použil tempomat....Když už o něm pisu, tak musim uznat, ze je super. Na rozdíl od jiných si pamatuje poslední nastavenou rychlost a je možné ji opět docílit jen pohybem tlačítka nebo postupně přidávat nebo ubírat. To nezvladal zadny u
konkurence. *clap
Proste nevytacet, brzy radit a nechat zahrát.....vsak si poradisthumbs up


tempomat je prave na zajizdeni ta nejvetsi kravina.

a napovidac razeni imho resi v prvni rade EKONOMICKOU jizdu... co si pamatuju. stejne jako vsechny bawa, co nam tohle ukazujou.,

jinak posledni nastavenou rychlost si moje LCcko pres vypnuti klicku pamatuje nejak divne.. prijde mi, ze jen nekdy.

ale jinak za jizdy ma pamet snad kazdej tempomat, nebo ne? Grin ten na RT to imho umel, to samy v autech.


Takže....s tím, ze má paměť za jízdy kazdy tempomat je omyl...Třeba novy Caponord 1200 si to nepamatuje, nejsem si jisty u Triumpha, ale myslím, ze to taky tak nějak bylo. Já jsem dřív jezdil Italku, takže to pro vysvetlenou.Po vypnuti klicku si nastavenou rychlost nepamatuje tempomat ani v autě. Myslel jsem tedy přerušení funkce během jízdy a pote návrat na predchozi nastavenou rychlost.

Když pojedu po dálnici nebo po rovince, tak je dle mého názoru jedno jestli budu držet plyn nebo pouziju tempomat....nebo se mylimhmm! Oboji vyjde nastejno.

A zajizdeni je o EKONOMICKE jízdě s využitím nižších otáček a častějším řazením...nebo ne? Ideální by bylo jezdit ve dvou a do kopců se zatackami, ale tu možnost má asi malokdo.

Spise si myslím, ze to chce cit a moc to neprehanet. Hlavně nechat motor zahrát. To je podle me nejdulezitejsi.

comfortmužů se te zeptat jak prerusujes tempomat, když chceš dojizdet napr. za auto a nechceš ho ani vypnout uplne nebo brzdit? Já lehce stlacim spoj. packu a okamžitě se vypne, ale po zapnuti SET se vrátím na puvodni nastavenou rychlost.
 
Vjetrnik
#20 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 00:24
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
Choseman napsal:
A zajizdeni je o EKONOMICKE jízdě s využitím nižších otáček a častějším řazením...nebo ne? Ideální by bylo jezdit ve dvou a do kopců se zatackami, ale tu možnost má asi malokdo...


...tohle je naprostá blbost....ve dvou na nízké otáčky motor podtáčíš a dostává nafrak...

...zajíždět zásadně solo, nedržet konstantní otáčky a hlavně nepodtáčet...to raději vytáčet...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 97
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI