Ahoj vespolek,
přemýšlím nad výměnou motorky a jedním z kandidátů je 1200GS, rok 2010+. Tak to tady procházím, sbírám info a prohledávám inzeráty po netu.
Rád bych se zeptal zkušenějších:
Občas jsou k vidění motorky s nájezdem ke 100 tisícům km. Má smysl o nich vůbec uvažovat, co by mě u takového stroje pravděpodobně čekalo? Obecně mi tu vychází, že GS zrovna etalon kvality není, že se tu a tam vysype něco při jakémkoliv počtu km, ale po 100 tisících už musí být asi opotřebené všechno, ne? Nebo GS podceňuju a na km nekoukat?
Často jsem tu taky četl vcelku nehezké věci o motorkách v českých bazarech... jsou na GS nějaká typická problémová místa, která kontrolovat při případné koupi?
Pokud by někdo z majitelů byl ochotný věnovat mi půlhoďku času, abych si mohl prohlédnout, poslechnout (případně projet - chápu, že tohle bude problém) motorku, která je v pořádku, rád mu přivezu něco dobrého k pití a budu jedno velké ucho :-).
Díky a jdu dál studovat fórum
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
já koupil motorku s více než 120.000 km, závada která se projevila po 3 letech od koupě, byly upadaný magnety startéru, samozřejmě budu v dohledné době řešit kotouče a tlumiče, motor si jen ševelí, nic mi neteče, nerachtá, ale mám 1100.
Samozřejmě závisí na péči předchozích majitelů, km nejsou až tak důležitý, pokud jsou tedy spotřební věci včas měněný!
červenej Elf
Ja prodal 12tku se 110tkm a nebylo ji nic. Nikdy zadna zavada.
Ale da se obecne v takovych km pocitat se spojkou, kotoucema a investici do kardanu. Jo a tlumice. Pokud ma ale tyhle veci za sebou, ma pred sebou zase velkou hromadu.
Díky za konkrétní info.
Spojka, kotouče a tlumiče asi jasné; co ten kardan - ložiska?
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
PepaMB napsal:
Díky za konkrétní info.
Spojka, kotouče a tlumiče asi jasné; co ten kardan - ložiska?
Kardan bez rozborky nepoznas a loziska treba v koncovem prevodu kdyz sou hyn tak huci a nebo je vule na zadnim kole.
Upravil LukyGs dne 23.02.2014 21:01
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
myslím si že si přiděláváš zbytečné starosti.. když se ti neco bude mět podělat podělá se to a ty tomu nezabráníš.. když koupíš pěknou moto muže bejt vše super ale bude třeba žrát olej protože ji předtebou někdo blbě zajel.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
myslím si že si přiděláváš zbytečné starosti.. když se ti neco bude mět podělat podělá se to a ty tomu nezabráníš..
Cožpak o to, to asi jo :-). Jen se snažím odhadnout, o kolik horší to bude s takovým nájezdem.
Líbí se mi třeba ta černá v Liberci (http://www.motork...96678.html), ale na ty kilometry mi přijde drahá... ač je to jen 2012.
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
servisak napsal:
A co BOBa toho jsi zkoušel kontaktovat
Jj, domluvili jsme se, že se zítra domluvíme :-)
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
servisak napsal:
myslím si že si přiděláváš zbytečné starosti.. když se ti neco bude mět podělat podělá se to a ty tomu nezabráníš..
Cožpak o to, to asi jo :-). Jen se snažím odhadnout, o kolik horší to bude s takovým nájezdem.
Líbí se mi třeba ta černá v Liberci (http://www.motork...96678.html), ale na ty kilometry mi přijde drahá... ač je to jen 2012.
hm, 93 tisíc za dvě sezóny, ta musela jezdit denně. Anebo se upsal s kilákama. Anebo je stočená
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Tak jsem navštívil Boba a shodou okolností má během týdne dovézt GS, které bych mohl mít... ale zároveň jsem se díval na motorku u moto Šikule a trochu váhám.
Mám roční nájezd cca 5000 km a i když s GS to možná vyleze na trochu víc, určitě ne o moc - práce, rodina, atd.
Bob 2011, 30 tis. km, dráty, kufry, Německo, taková ta šampáňo barva, 300 papírků.
Šikule 2010, 50 tis. km, dráty, kufry, Itálie, bílá, 280 papírků.
Pro Boba mluví to, že je skoro soused z vedlejší vesnice, pro tu druhou cena a i bílou barvu mám rád.
Oba dovozci tu mají dobré reference...
Vymstí se mi ušetřených 20 tis. Kč, když za to dostanu motorku s 20 tis. km navíc?
Ta šikulovic je tady: http://www.motork...88904.html
Dík
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
AHOJ no já kupoval R1100S od moto ŠIKULE a teď mám R1100GS od Boba.A Bob je prostě Bob!!!A Německo je prostě lepší jak Itálie podle mého názoru..Přeju dobrej kup!
Asi jo, od Boba bude lepší...
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
VojtechPolicky napsal:
Nevím ale co Italka, to problém.. asi tak...
Kolik jsi mel "italek"?....motorek myslím. Ja mel Pegaso, ted uz druhe Stelvio a uplne bez zavadicek.
To kdyz ctu nekdy tady ty problemy, tak se uplne hrozim.
Tak za sebe bych bral od Boba, osobně mám z Šikule, taky italku a už bych do toho nešel, sice funguje dobře, ale když jí rozdělám, tak je elektroinstalace taková nemastaná neslaná a hlavně docela zkřehla a celkově je motorka zašlá, prostě je vidět že stála venku, a co jsem byl v Itálii, tak to opravdu nechávají venku stát celoročně, já mám r.v 04, od Boba máme doma 1150R r.v.01 a je to sto a jedna prostě od Boba je nádherná. Do Italky bych šel tak do 1-2roky starý motorky, jinak je opravdu poznat že stála venku.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad