Zdar!
Chtel bych nakoupit f 650 gs nedakar. Co se z vybavy nabizi, tak je abs a vyhrivane hefty. S ani jednim nemam zadne zkusenosti! Tak by me zajimalo, jestli mam davat prednost motorce s touto vybavou.
muj rocni najezd je 5000km
mam najeto 25000km na malym chopperu suzuki 250ccm
ABS vzdy a jak pisou kluci radeji ho mit a vypinat, nez potrebovat a nemit ho
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Je pravda, ze na mokru jezdit mam respekt. Takze asi budu koukat spis na ty s abeskem.K tomu abs se snad automatiky davaly aji vyhrevy.
Co jsem tu cucel, tak o opravach abs se tu nic nepsalo, takze to asi nebude poruchovy..
Já osobně motorku bez ABS už nechci... přiznávám, už párkrát mi to zachránilo zadek.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
blbe se prodava, protoze sou z toho vsichni sileny a mysli si, ze bez toho na silnici umrou, protoze ta motorka nebude brzdit... Pritom, kdyz prezenes zatacku, tak te nezachrani ani 10 ABSek... Je to fajn ho mit, ale nikdy se na nej spolehat nebudu...
"Tak by me zajimalo, jestli mam davat prednost motorce s touto vybavou."
Ano, pokud to je možné, dal bych přednost takové motorce. Pokud ABS v terénu "na takový kousek vypínat nebudu" a pak si ustelu v jehličí, mohu nadávat sobě. Je to užitečná věc, zejména u menších ročních nájezdů, kdy není člověk dostatečně vyježděn, může to ušetřit peníze i zdraví a jak bylo řečeno, motorka se pak lépe prodává.
Labus01 napsal:
blbe se prodava, protoze sou z toho vsichni sileny a mysli si, ze bez toho na silnici umrou, protoze ta motorka nebude brzdit... Pritom, kdyz prezenes zatacku, tak te nezachrani ani 10 ABSek... Je to fajn ho mit, ale nikdy se na nej spolehat nebudu...
Ivan napsal:
"Tak by me zajimalo, jestli mam davat prednost motorce s touto vybavou."
Ano, pokud to je možné, dal bych přednost takové motorce. Pokud ABS v terénu "na takový kousek vypínat nebudu" a pak si ustelu v jehličí, mohu nadávat sobě. Je to užitečná věc, zejména u menších ročních nájezdů, kdy není člověk dostatečně vyježděn, může to ušetřit peníze i zdraví a jak bylo řečeno, motorka se pak lépe prodává.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Měl jsem „obyč“ GS s ABS, ted´ mám Dakarku bez ABS a je mi to jedno, jestli má a nebo ne..jen se to fakt musí vypínat v terénu..jednou jsem jel se zapnutym z celkem prudkýho kopce v lese a nemohl jsem zastavit
Crazy23 napsal:
Měl jsem „obyč“ GS s ABS, ted´ mám Dakarku bez ABS a je mi to jedno, jestli má a nebo ne..jen se to fakt musí vypínat v terénu..jednou jsem jel se zapnutym z celkem prudkýho kopce v lese a nemohl jsem zastavit
A protože nezastavil, jezdí tam dodnes... To ABS je ale zlý, radši si ho hned všichni vypněte než vám taky ublíží. ;-)
nedavno (mozna i tady na foru) byl test, kde zastanci (nekdo z motorkari.cz) a odpurci (srsen) abs, testovali, jak dokazou zabrzdit. Co si pamatuju, tak kazdej zastavil lip s tim co lip ovladal, takze je to o zkusenostech... Jako cela jizda na masine
Crazy23 napsal:
Měl jsem „obyč“ GS s ABS, ted´ mám Dakarku bez ABS a je mi to jedno, jestli má a nebo ne..jen se to fakt musí vypínat v terénu..jednou jsem jel se zapnutym z celkem prudkýho kopce v lese a nemohl jsem zastavit
A protože nezastavil, jezdí tam dodnes... To ABS je ale zlý, radši si ho hned všichni vypněte než vám taky ublíží. ;-)