Tak jsem vám kuci byl nějakej rozladěnej ze své 1150 ADV vadil mě zvuk který motorka vydává..a tak jsem dal Y svody a musím říci že nyní je to úplně něco jiného,paráda. Už se to približuje i k mé 1200ADV, jen to nejde tak dobře od spoda, jo a ještě potřebuju trochu doladit startování..moc se tomu nechce, nejsem zvyklej na ten sitič..Možná proto že to srovnávám s 1200. Ale je z ní velká fešanda i s tou nádrží 41 litrů a hlinikovejma kuframa z 1200 ADV..
tomaspelant přiložený následující obrázek:
Přemyšlím nad tím..už tak jsem do toho narval ranec..ale každopádně mě to nestřílí zatím ani náhodou..honím celej den a oproti tomu jaké to bylo je to k lepšímu o hodně..
tom3
Spodek se Ti zvedne ale je tam ta díra. Chce to koupit fakt renomovanej laďák který je určený za Y-svod a bude to supr. Měl jsme za Y-svodem origo i Sharona a obojí na prd...
Zdar Tome, krásná motorka, ta se Ti povedla krasavica.
Kluci já myslím, že se každá ta potvora chová jinak.
Já mám KN, k tomu Remus „Y“svod a původní výfuk, určitě jsem pocítil lepší záběr od spodu.
Střelí si to jednou za čas, ale pořádně odhadem zhruba 2x – 5x za 500 km.
Není problém
To tomaspelant: Nezlob se že nepíšu k tématu ale měl bych na tebe dotaz, máš na mašině origo držáky a kufry z dvanáctky...jak máš prosím pořešený klíč? Jde mi o to že to samé teď řešíme s kamarádem na jeho jedenáctku a nevíme jak udělat ty zámky bo dvanáctka má jinej klíč a z jedenáctky ty vložky asi nepasují? Nebo máš dva klíče, jeden od motorky a druhej ke kufrům? Dík moc za každé info
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Prosimte TT dela drzaky na orizo bmw kufry.z 12 adv a proste musi mit 2 klice. Ten od kufru je zelenej ne černej jako od spinačky.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
mara napsal:
2.5.2014 přijedeme, tak dáme pivko...
Výfuk JO, komplet je vždy lepší, ale chce to ten správnej. Jak píše Zetor, nebo pokecej s Tondou a Rudou na téma tohoto http://www.rptuni...
prý moc dobře ví co dělají.
Ahoj, no, zrovna si mi někdo stěžoval, že na 1150 má s Ysvodem a koncovkou od RP Tuningu nad 4k propad a motorka nejede od té doby na rovině víc než 170, to znamená, že tam nahoře pár hříbat pochcípalo. Na stránkách RP není k 1150 a jejich výfuku jediný graf... Ono ale všeobecně, na motorku dát Y svod a otevřený výfuk je duchařina, která vede k ještě většímu ochuzení směsi, než je dáno originální hodně chudou palivovou mapou. Jediné, kdy není třeba korekce jsou slip-on výfuky, které ale patří u 1150 na KAT, a kromě zvuku a úspory hmotnosti toho moc nepřinesou (ale hlavně, zase ani nezkazí). K Y svodu a laďáku prostě patří mapa, která byla na to odbržděná, originální si s tím neporadí, nemá zpětnou vazbu. Cíl laďáku je, aby motor fungoval ve všech režimech otáček lépe, než s originálem. Zatím co snad všichni píšou, i na čem jsem se svezl, tak to má "někde" díry a nahoře nejede. K čemu to je?
Upravil Melizoy dne 25.02.2014 20:56
Wer später bremst, fährt länger schnell.
mara napsal:
2.5.2014 přijedeme, tak dáme pivko...
Výfuk JO, komplet je vždy lepší, ale chce to ten správnej. Jak píše Zetor, nebo pokecej s Tondou a Rudou na téma tohoto http://www.rptuni...
prý moc dobře ví co dělají.
Ahoj, no, zrovna si mi někdo stěžoval, že na 1150 má s Ysvodem a koncovkou od RP Tuningu nad 4k propad a motorka nejede od té doby na rovině víc než 170, to znamená, že tam nahoře pár hříbat pochcípalo. Na stránkách RP není k 1150 a jejich výfuku jediný graf... Ono ale všeobecně, na motorku dát Y svod a otevřený výfuk je duchařina, která vede k ještě většímu ochuzení směsi, než je dáno originální hodně chudou palivovou mapou. Jediné, kdy není třeba korekce jsou slip-on výfuky, které ale patří u 1150 na KAT, a kromě zvuku a úspory hmotnosti toho moc nepřinesou (ale hlavně, zase ani nezkazí). K Y svodu a laďáku prostě patří mapa, která byla na to odbržděná, originální si s tím neporadí, nemá zpětnou vazbu. Cíl laďáku je, aby motor fungoval ve všech režimech otáček lépe, než s originálem. Zatím co snad všichni píšou, i na čem jsem se svezl, tak to má "někde" díry a nahoře nejede. K čemu to je?
No a je tu další zkušenost, pak si Tome vyber...
Nevím co dodat, rozhodně nejsem výfukový guru. Vlastně mám zkušenost jen s kombinací KN+Y+seriová koncovka jak jsem napsal. Co se týká směsi, tak mi to nějak fatálně ochuzený nepřipadá, alespoň podle svíček soudě.
Jinak o RP+Y by mohl povídat Ruda a co jsem slyšel tak chválil.
tak nech to neodbyjem len smajlikom, dam svoju skusenost:
mam penovy filter+Y+koncovku od creptus a viac som na moto nic neupravoval (poistkove prepojenie, mapu) a moje pocity su ze:
moto je od spodu zivsia/krosovejsia
to co som v minulosti daval cez 1ku teraz prevrnkam na 2ke
avizovane prepady v hornych otackach neevidujem a 150-170 uz nejazdim vobec
fakty su:
znizenie hmotnosti
pre mna krajsi vzhlad a lubivejsi zvuk
Palec nahore pre Melizoa je preto, ze dobre hovori, nedostal som sa k tomu, ale v dohladnej dobe xcem porovnat krivky povodnej zostavy s terajsou a myslim ze co to poladit bude treba a pak to bude ako pise Melizoy
.... skoda ze nejde vse naraz
Upravil vlk dne 25.02.2014 21:37
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Hodně názorů, nic méně co člověk to názor. Za sebe jelikož jezdím mnoho statísíce km sic na 1200 tak jen porovnávám a hledám. Věřím kluci že máte pravdu..můj nazor byl a častečně je, že vždy origo nejlépe fungoval. Prostě jsem dal Y svody..jelikož jsem si nemohl zvyknout na tlumenej a udušenej zvuk origo sestavy ale po té vyměně je to sakra lepší..ale tím to asi nekončí cestuji podobně jako třeba Mara asi si moc vymýšlím
tom3
tomaspelant napsal:
Hodně názorů, nic méně co člověk to názor. Za sebe jelikož jezdím mnoho statísíce km sic na 1200 tak jen porovnávám a hledám. Věřím kluci že máte pravdu..můj nazor byl a častečně je, že vždy origo nejlépe fungoval. Prostě jsem dal Y svody..jelikož jsem si nemohl zvyknout na tlumenej a udušenej zvuk origo sestavy ale po té vyměně je to sakra lepší..ale tím to asi nekončí cestuji podobně jako třeba Mara asi si moc vymýšlím
Až se potkáme můžeš se projet. Díra oproti origo menší a víc dole. V rozsahu asi 100 otáček u hranice 2500 ot/min. Pro mne tuhle hranici moc nevyužívám. Je pravda, že to nahoře trošku umřelo a maximálka se snížila k 180 km/h. S 21 kolem můžu jenom těžko jezdit nad 160 km/h, vlní se to jak užovka. Při jízdě mimo asfalt super. Střílení se proti origo + KN snížilo nesrovnatelně.
Upravil joe dne 26.02.2014 10:09
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Na me 1150gs jsem prvne dal jen y-svod a K&N, vyfuk zustal origo a zvuk se zlepsil,dole to taky jelo trochu lip a dira tam byla taky nekde kolem 3-4 tis.Pak sem koupil Remus ten je primo pro y-svod a moto.dole krasne ozila,zvuk ma jeste lepsi a pocitove tam zadna dira neni.Na hore nevim jestli to neco ubralo,tachometrovych 200 to da a vic sem nezkousel.Spotreba +- stejna dlouhodoby prumer nekde kolem 5.5 l/100km.Letos jak vyjde cas tak to chci hodit na brzdu at mam graf o prubehu kroutaku a vykonu.