chtěl bych upozornit na chování prodavačů v prodejně A Spirit a.s. ul. Vrbova ,Praha 4.
Po výběru a zakoupení dvou helem zn.Arai za 29tis.,bylo chování prodavače za jedna.Druhý den jsem nainstaloval pinlock a u jedné helmy se pinlok nedařil vyladit-házel mapy v meziprostoru.Volal jsem do prodejny a co stím ,vedoucí na to ať ji přivezu,že mi vadu odstraní.Po čtyřech dnech jsem se vydal do prodejny a řešil popsaný problém.Ochota se změnila ve stržku nesmyslných výmluv.Když po několika pokusech se jim nedařilo závadu odstranit mě přesvědčovali že je to normální a zobrazující se mapy nejsou v zornem poli. Tak to mě trošku naštvalo.
Chtěl jsem sepsat reklamaci,ale o tom nechtěli ani slyšet,až po delším vynucení na zprávu došlo,ale do textu jsem nemohl napsat moji vrzi popsaných potíží tím vznikly dal ší dohady.
Další menši vady-poškozená lícnice,chybí český návod ,používáno pouze jedno odpoledne.
Mýslím si,že za tyto utracené peníze v obchodě A Spiritu se prodavači nechovali korektně.
Je to jenom upozornění na tento způsob chování prodejců k zákazníkům.
Ahoj, příště běž pro Araiku do GS Parku http://www.gspark... .
Letos jsem u nich bral X4 a maximální spokojenost. Mapy mezi pinlockem se mi udělaly také. stačilo excentrické plastové stavěcí šroubky pinlocku nastavit na maximální vzdálenost - je to tím, že je pinlock moc našponován.
Upravil TomP dne 27.02.2014 13:43
TomP napsal:
Ahoj, příště běž pro Araiku do GS Parku http://www.gspark... .
Letos jsem u nich bral X4 a maximální spokojenost. Mapy mezi pinlockem se mi udělaly také. stačilo excentrické plastové stavěcí šroubky pinlocku nastavit na maximální vzdálenost - je to tím, že je pinlock moc našponován.
Byl jsem tam pár dní před v A Spiritu,ale nebyla moje velikost,teď bohužel.Taky nevím proč si v a spiritu nedokážou poradit,když na stránkách mají servis pár excelán.
Je to přilba TOUR-X4 detour,jestli máš stejnou,tak nechápu zmiňovaný problém?
A ještě jsou o dost dražší.
Upravil mirekf dne 27.02.2014 16:38
mirekf napsal:
chtěl bych upozornit na chování prodavačů v prodejně A Spirit a.s. ul. Vrbova ,Praha 4.
Po výběru a zakoupení dvou helem zn.Arai za 29tis.,bylo chování prodavače za jedna.Druhý den jsem nainstaloval pinlock a u jedné helmy se pinlok nedařil vyladit-házel mapy v meziprostoru.Volal jsem do prodejny a co stím ,vedoucí na to ať ji přivezu,že mi vadu odstraní.Po čtyřech dnech jsem se vydal do prodejny a řešil popsaný problém.Ochota se změnila ve stržku nesmyslných výmluv.Když po několika pokusech se jim nedařilo závadu odstranit mě přesvědčovali že je to normální a zobrazující se mapy nejsou v zornem poli. Tak to mě trošku naštvalo.
Chtěl jsem sepsat reklamaci,ale o tom nechtěli ani slyšet,až po delším vynucení na zprávu došlo,ale do textu jsem nemohl napsat moji vrzi popsaných potíží tím vznikly dal ší dohady.
Další menši vady-poškozená lícnice,chybí český návod ,používáno pouze jedno odpoledne.
Mýslím si,že za tyto utracené peníze v obchodě A Spiritu se prodavači nechovali korektně.
Je to jenom upozornění na tento způsob chování prodejců k zákazníkům.
Reklamace vyřešena po 26 dnech s tím,že se neuznává.Je zajimavé,že mi vrátily přilbu bez reklamovaných závad.
Kdopak tyto závady záhadně vyřešil?