čaute už jste je někdo měnili ?? mám tam dát originál ( 6 ložisek za 5500 ) nebo sehnat nějaké dobré neoriginály. Přidávám obrázek treré ložiska měním. nechci tu psát kraviny.
Katosek přiložený následující obrázek:
z tohohle kouka zabavnej thread
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
najeto to má 55 000 Km jenom ale začolo to vydávat zvuky v podoě klepání, tak se to rozebralo a zjistilo že 4 z 6 ložisek jsou špatné. Co mě zarazilo nejvíc tak že na nic byl nápis Made in POLAND !!!
Katosek - podle fotek to je převodovka od roku 2004 do 2007. Takže si ještě zkontroluj drážkování pro spojkovou lamelu - někdy ty pazvuky (na volnoběh) dělá vymačkané drážkování pro lamelu na vstupní hřídeli (edit - teď jsem si všimnul, že píšeš, že to máš v pořádku). Ložiska "made in Poland" jsou originální ložiska. Dávám buď SKF nebo TIMKEN a za X let nebyl jediný problém (dělám jich několik do roka). Gufera dát originál.
Takhle vypadá vymačkaná hřídel - http://tonda1200....CN7012.jpg
Kdyby to bylo od 2008 vejš, tak ještě prasklý tlumič záběru dělá pěkný pazvuky (ale to se tě netýká) - http://tonda1200....CN3998.jpg
Do převodovky do 2007 budeš potřebovat ložiska - 1ks 6204 2RS, 1ks 6303 2RS, 4ks 6205 2RS
Jinak threadů o poruchách převodovky R1200 je tu spousta - stačilo použít "HLEDAT" a nezakládat další téma - pak je to tu velmi nepřehledné. V těch dřívěji založených tématech je vše docela dobře popsáno.
Upravil Tonda dne 01.03.2014 13:10
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
motoanton - když vše, co se týká převodovky funguje jak má a ložiska "nehrkaj", tak není důvod ložiska měnit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
motoanton napsal:
Má tedy cenu ložiska vůbec měnit, když vše funguje jak má? Mám vyndanou převodovku a nabízí se to, ale přijde mi že to tu nikdo nedoporučuje v určitých km. Najeto 45 000km.
Rekl bych ze ti tam klepe tlumic zaberu,ja to resim silnejsi pruznou podlozkou,na obrazku cislo 6,po case se proste unavi a mezi kameny tlumice zaberu uz neni takovy pritlak a pri volnobehu se to nepravidelne mele a klepe.A vymenil bych i pruzinu tlumice zaberu.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj