Kdo by měl z místních servisáků odvahu zprovoznit boxera v ultra lightu. Věc se má tak, máme v rachotě jednou pr.ducha, který všechny prachy cpe do letadla. Koupil do něho motor 1150. Někdo mu na něm předělal elektriku je bez vzduch. filtru a s delanym výfukem. Ale nejde natočit. Nemůže sehnat nikoho kdo by byl ochoten přijet a zavěnovat se mu. Byl jsem se tam mrknout, benzin jde, co jsem tak měřil potenciometr OK. Zda se my, ze je slabá jiskra. Byl by tu někdo, kdo by měl odvahu? Zapomněl jsem na lokaci-letiště Vysokov u Náchoda
Upravil Palk dne 03.03.2014 20:08
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
dej mi pokoj já toho mám až nad hlavu.. a Toník tě taky pošle doháje..
ono to někdo posere a vystříhá a další to má skládat ani náhodou
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
dej mi pokoj já toho mám až nad hlavu.. a Toník tě taky pošle doháje..
ono to někdo posere a vystříhá a další to má skládat ani náhodou
Myslím, že je elektrika OK. Spíš bych viděl to projít seřídit. A mrknout. Ten kdo má motory v maliku, tak by zjistil kde je chyba.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Nic ve zlém,ale mylsím že do tohodle se jen tak nikdo asi nepohrne,na silnici se chybyčka asi dá zachránít v tomhle chybyčka motoru asi znamená smrt :-( ale jinak s lítáním a tak by asi možná mohl poradit Ivánek.. a s motorem možná taky by mohl vědět něco
[quote]magoss napsal:
Nic ve zlém,ale mylsím že do tohodle se jen tak nikdo asi nepohrne,na silnici se chybyčka asi dá zachránít v tomhle chybyčka motoru asi znamená smrt :-( ale jinak s lítáním a tak by asi možná mohl poradit Ivánek.. a s motorem možná taky by mohl vědět něco
jinak koukám že jsme krajánci :-)
Vím o tom.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Pro mě je to dost z ruky a hlavně teď na to není bohužel absolutně čas. Jestliže se mu někdo "rýpal" v elektrice, tak je v pořádku zapalování? Je Hallsenzor dobře nastaven a signál jde z Hallu do ŘJ? Při točení motorem rozprašují vstřiky benzín?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Vstřiky rozprašují, ale zbytek jsem nezkoumal. Motor tam je umístěnej obráceně, tzn. Hallem dozadu. To na co se Tondo ptáš je právě potřeba zjistit.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
ALF-gs napsal:
To vypada jako slusnej "stroj" jen me tak napada co bude asi boxer rikat na ruzne polohy pri letu?Mazani,palivo atd...Teda pokud to nekdy poleti?
... nic, s ULkama se zasadni divociny (akrobacie) podnikat nedaji a ani nesmi. Pokud se nerozhodnes pro ponekud komplikovanou a drahou sebevrazdu. V podstate se to moc nelisi od motorky - muzes stoupat, klesat, zatacky na obe strany ... a to je asi tak vsechno. BMW boxery litaji v ULkach bezne - i starsi kousky jako z R100 a podobne. Uzivatele si chvali pomer vykonu a vahy a pak taky porizovaci cenu a cenu udrzby ve srovnani s opravdu leteckymi motory.
Upravil Bubak dne 04.03.2014 12:40
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
"Jestli to poletí, polohy za letu" - poletí to určitě, tyhle motory se do UL letadel dávají dávno, v Německu s ním nějaká firma dělala, možná stále dělá, i motorová rogalla. Polohy za letu se mění, ale u UL až na vyjímky působí pozitivní násobky a působiště výsledné síly směřuje stále ve směru svislé osy letadla, což koneckonců signalizuje tzv. "kulička", přístroj ve tvaru libely jako je ve vodováze, jen je prohnutá a uvnitř je v tekutině kulička, která by měla být během letu pokud možno uprostřed včetně zatáček. Představte si to jako sklenici vody na palubní desce auta, v zatáčce ji rozlejete, to samé působí na kapaliny v motoru a nevadí mu to. V letadle nakloněném v zatáčce je hladina stále vodorovně, dokonce i při přemetu, no a stejně tak se chová olej atd. v motoru umístěném v letadle:-).
Zcestná je představa, že závada motoru v UL znamená smrt, letoun bez motoru pokračuje v řízeném letu, slušně klouže a z 200 metrů výšky udělá okruh a přistane, koneckonců je to jedna z disciplín na soutěžích, není problém se s trochou cviku opakovaně trefovat za dobrých povětrnostních podmínek s přesností 5 metrů. V praxi je třeba létat tak, abych vždy doklouzal na bezpečnou nouzovou plochu, ale není to nic složitého, na motorce je toho ke sledování víc, létání je většinou kochání a relaxace:-).
Do Náchoda to mám blízko, bohužel se necítím odborně fundovaný na to, abych zjistil kde je chyba, vyměním si svíčky, olej, filtry, možná bych seřídil ventily, ale jinak volám svého technického guru Martina Zámečníka, mimochodem také pilota UL letadel a majitele 1150GSA, který oservisuje všechno. Obávám se, že na tohle nebude mít čas a důchodce asi nebude ochoten zaplatit sazbu za klasickou servisní práci, nicméně píšu SZ autorovi vlákna.
Roztlačit to asi nepůjde.... a nic víc mě zrovna nenapadá.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /