ja uz jsem se na to ptal ve vlakne pneumatiky
ciste silnicni guma na geeso vypada jinak, tourance EXP jsou podle popisu vylepsene stare tourancky ladene trochu vic na asfalt.
Nicmene na GS se daji obout i klasicke dvousmesove silnicni pneu, coz je vhodne pro ty, kteri se s motorkou nikdy do hard terenu nepodivaji. A nejakou sotolinu nebo prejezd polnacky zvladnou i ty "silnicni", rozdil mezi tim a touranckama bych moc nevidel.
edit: myslim tim rozdil na sotoline, samozrejme rozdil na asfaltu bude asi znacny.
Upravil T-Diesel dne 03.09.2008 23:19
No ja povazuju za nejvetsi vyhodu Tourancek vydrz, ta je neskutecna. A silnicnejsi uz budou nejspis jen lepivejsi, mizivejsi.
No a vzhledem k tomu, jak paradne Tourancky na asfaltu drzej bych to asi neresil ani pro ciste asfaltovy jezdeni.
Nedavno jsem resil prezuti pneu a EXP byly ve vyberu. Po hodinach stravenych na zahranicnich forech jsem zjistil, ze vetsina majitelu EXP nadava na vydrz. Guma je uhlazenejsi na silnicni jezdeni ale vydrzi nekdy ani ne polovinu km nez normalni Tourance...
vzhledem k tomu, jak "paradne" drzi tourancky na afaltu pri trochu sportovnejsi jizde, tak pri vyberu novych pujdu do klasickych silnicnich dvousmesovych - radeji obetuju par tis km a nerozbiju si drzku proto, ze mi guma v naklonu ujede.
Pravda, chyba je ve me, ta motorka nema rada kdyz se z ni dela suprsport, ale kdyz holt pred vama jede kolega na GSX-R a nechcete, aby se vam ztratil moc daleko, tak se potom neda nic delat.
Moje zkušenost je, že tourancky docela lepěj, už jsem s nimi dal i stupačku a fakt jsem spokojenej. Oproti Anakee držej neuvěřitelně stopu i na vodě. A výdrž opravdu nemá chybu...ve dvou s nima tak 25tisíc km nahrkám a to je opravdu mazec.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
T-Diesel napsal:
vzhledem k tomu, jak "paradne" drzi tourancky na afaltu pri trochu sportovnejsi jizde, tak pri vyberu novych pujdu do klasickych silnicnich dvousmesovych - radeji obetuju par tis km a nerozbiju si drzku proto, ze mi guma v naklonu ujede.
Pravda, chyba je ve me, ta motorka nema rada kdyz se z ni dela suprsport, ale kdyz holt pred vama jede kolega na GSX-R a nechcete, aby se vam ztratil moc daleko, tak se potom neda nic delat.
Teda po osobni zkusenosti si na asfalt nedokazu predstavit nic lepsi nez Metz Tourance, voda - sucho, porad drzi a najezd hodne pres 15t km....
Upravil JohnyT dne 12.09.2008 15:19
BMW R1150GS MY02
T-Diesel napsal:
vzhledem k tomu, jak "paradne" drzi tourancky na afaltu pri trochu sportovnejsi jizde, tak pri vyberu novych pujdu do klasickych silnicnich dvousmesovych - radeji obetuju par tis km a nerozbiju si drzku proto, ze mi guma v naklonu ujede.
Pravda, chyba je ve me, ta motorka nema rada kdyz se z ni dela suprsport, ale kdyz holt pred vama jede kolega na GSX-R a nechcete, aby se vam ztratil moc daleko, tak se potom neda nic delat.
Tak to nevim kde je chyba, me taky uz par "kolegu" na sportech donutilo polozit 12tku tak, ze jsem "drhnul padakem o asfalt" a gumy nic. Jak pribity.
Upravil Alda dne 10.09.2008 15:22
mozna ze moje jsou vic (jinak) ojete, nevim, neumim si to vysvetlit.
Proste pri vetsich naklonech z toho nemam vubec dobry pocit, jakmile se to dostane na hranu, kde jsou vetsi mezery mezi gumovyma plochama tak se to zacina tvarit docela nevyzpytatelne.
Bud je to rukama (mym neumetelstvim), nebo (ne)stestim na asfalt anebo fakt je s tou gumou neco v neporadku. Vzorku je tam tak 3-4 mm uprostred, kraje maji o neco vic.
T-Diesel napsal:
mozna ze moje jsou vic (jinak) ojete, nevim, neumim si to vysvetlit.
Proste pri vetsich naklonech z toho nemam vubec dobry pocit, jakmile se to dostane na hranu, kde jsou vetsi mezery mezi gumovyma plochama tak se to zacina tvarit docela nevyzpytatelne.
Bud je to rukama (mym neumetelstvim), nebo (ne)stestim na asfalt anebo fakt je s tou gumou neco v neporadku. Vzorku je tam tak 3-4 mm uprostred, kraje maji o neco vic.
ja to ted v alpach s touranckama polozil, presne jak rikas na hrane moc nedrzi, urcite jsem uz jezdil lepivejsi gumy. Priste dam urcite jine, az zas pojedu "davat zatacky" . stupackou neskrtam, myslim ze u ADV to snad ani neni realne, vzdy drhnu jen botou.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz