Zdravím mám zájem o tento typ nevím jak je to u něj s abs,posilovač,duál v ročnících do r 2004.Konkrétně zda má automaticky ABS duál, zda má automaticky posilovač,má duál smysl (případně může někdo hodnotit ze zkušeností duál a bez), zda případné poruchy nejsou víc než jisté a s tím servisní náklady(jestli možná nebude vhodnější bez abs). Nabídky jsou taktéž vítány..Děkuji všem za pozornost. Ps: do roku 2004 z důvodu rozpočtu, na základě momentální nabídky v ČR.
Upravil devolo dne 25.03.2014 19:36
Všechny modelové ročníky R1150R vybavené ABS mají integrální modulátor tlaku (tzn. i el. posilovač brzd).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Mel jsem GS 1150 jak s tak bez posilovace a za me bych bral s posilovacem. Hlavne nalozenej ve dvou jsem se citil proste bezpecnejc,lip to brzdi. Nesmi se vysrat.....obcas se to stane,ale nerekl bych,ze je to velke procento. Jen bez zapnutyho klicku to nebrzdi pro zmenu vubec
Toli, Brtnik a spol. - každá věc je nepříjemná když se vys..e, nejen posilovač.
O posilovačích bylo napsáno mnoho. Odpůrci tvrdí, že se to může porouchat, ovšem jen zanedbatelné procento z nich to zažilo. Ze seriozních servisních zdrojů mám info, že pokud se koná porucha, snad vždy se vyskytne u motorky s dlouhodobě zanedbanou výměnou brzdové kapaliny, jinak je to systém spolehlivý stejně jako zbytek motorky. Příznivci oceňují velmi účinné brzdy a možnost brzdit jen přední páčkou, což je zejména v některých krizových situacích, kdy nepřemýšlím a popadnu páčku, příjemné.
Moje aktuální GSA s posilovačem má najeto 150 tisíc km bez závady, z toho jsem já najel 40 tisíc km. Moje bývalé GSA nejelo 60 tisíc km, sousedovo GSA má 80 tisíc km bez závady a Drákula měla R850R (2005) s posilovačem, najeto asi 115 tisíc km, rovněž bez závady. Byla s tím systémem natolik spokojena, že při přechodu na 1150GS sháněla mladší ročník s posilovačem, to se podařilo a opět vesele a bez závady jezdí.
... 100% souhlas s Ivanem. Kdo mel smulu a koupil stroj jehoz predchozi majitel na to sral (pravidlena udrzba vcetne kapalin), pripadne kdyz to nekdo dlouhodobe pouzival jako ponorku, mohl mit problem. I tak to byl dost maly pocet pripadu.
Ja chtel 1150tku se vsim - takovou jsem si sehnal a uz 50.000 km s ni nemam problem. Brzdi paradne, do garaze musim zacouvavat z pekneho srazu - na 6ti metrech jdu o 2,5 metru dolu po betonovem najezdu do garaze ve sklepe. Kdyz je mokro, je parada, ze packou brzdim obe kola a muzu to jistit obema nohama.
EDIT1: ... asi 2x nebo 3x mi kombinace posilovac, dual, abs nejspis zachranila zdravi (prinejmensim) - 2x cizi chyba, 1x moje - nedaval jsem pozor a prehlid dost ostrou zatacku.
EDIT2: ..mno, a jednou jsem si na louce zapomel vypnout ABS a namlel si pak drzku. Ale to neslo o zivot.
Upravil Bubak dne 02.04.2014 15:40
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
... 100% souhlas s Ivanem. Kdo mel smulu a koupil stroj jehoz predchozi majitel na to sral (pravidlena udrzba vcetne kapalin), pripadne kdyz to nekdo dlouhodobe pouzival jako ponorku, mohl mit problem. I tak to byl dost maly pocet pripadu.
Ja chtel 1150tku se vsim - takovou jsem si sehnal a uz 50.000 km s ni nemam problem. Brzdi paradne, do garaze musim zacouvavat z pekneho srazu - na 6ti metrech jdu o 2,5 metru dolu po betonovem najezdu do garaze ve sklepe. Kdyz je mokro, je parada, ze packou brzdim obe kola a muzu to jistit obema nohama.
Tak to mame uplne stejne resenou garaz :-) je to masakr co, ale je pravda, ze ten posilovac je opravdu zachrana. Na jinych motorkach se vzdycky utrhlo v pulce predni kolo a ja bezel po zadu jako o zivot jistil sem to vzdycky zarazenym kvaltem a spojkou, pojziti druhy nohy proste neslo.
Jinak mam taky el posilovac a je supr a potvrzuju, ze pri pravidelny udrzbe o nem v podstate nevi (krom jeho bzuceni)
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Macek01 napsal:
Tak to mame uplne stejne resenou garaz :-) je to masakr co, ale je pravda, ze ten posilovac je opravdu zachrana. Na jinych motorkach se vzdycky utrhlo v pulce predni kolo a ja bezel po zadu jako o zivot jistil sem to vzdycky zarazenym kvaltem a spojkou, pojziti druhy nohy proste neslo.
Jinak mam taky el posilovac a je supr a potvrzuju, ze pri pravidelny udrzbe o nem v podstate nevi (krom jeho bzuceni)
.. ..jojo... parkrat jsem dopadl stejne - nejhur kdyz prijel za mnou kamos z Plzne na Honde, ktera pochopitelne dual s posilovacem nemela. Cumel dolu do garaze dost nejiste, tak jsem pred nim zacal delat machra - dej mi to, ja s tim dolu zacouvam, delam to, kua, porad.... ... a dopadl jsem presne jak rikas, uz padla vecer rosa, v prvni tretine se cestou dolu predni kolo utrhlo a ja jsem sprintoval pozadu dolu s hondou v naruci..... .... s hnedym razitkem v trenclich jsem to ustal... a ani v garazi nic nezboril.... ... kamos jen vyvaleny oci a prej --tvl, takhle to delas pokazdy jo?
Upravil Bubak dne 02.04.2014 16:26
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Macek01 napsal:
Tak to mame uplne stejne resenou garaz :-) je to masakr co, ale je pravda, ze ten posilovac je opravdu zachrana. Na jinych motorkach se vzdycky utrhlo v pulce predni kolo a ja bezel po zadu jako o zivot jistil sem to vzdycky zarazenym kvaltem a spojkou, pojziti druhy nohy proste neslo.
Jinak mam taky el posilovac a je supr a potvrzuju, ze pri pravidelny udrzbe o nem v podstate nevi (krom jeho bzuceni)
.. ..jojo... parkrat jsem dopadl stejne - nejhur kdyz prijel za mnou kamos z Plzne na Honde, ktera pochopitelne dual s posilovacem nemela. Cumel dolu do garaze dost nejiste, tak jsem pred nim zacal delat machra - dej mi to, ja s tim dolu zacouvam, delam to, kua, porad.... ... a dopadl jsem presne jak rikas, uz padla vecer rosa, v prvni tretine se cestou dolu predni kolo utrhlo a ja jsem sprintoval pozadu dolu s hondou v naruci..... .... s hnedym razitkem v trenclich jsem to ustal... a ani v garazi nic nezboril.... ... kamos jen vyvaleny oci a prej --tvl, takhle to delas pokazdy jo?
uplne to vidim a dokazu se do toho i vzit. Pri kazdym prvnim vyjzdu to rozdejcham a huraa ven :-) jo par razitek sem uz taky nasbiral . No ale nech to venku vid
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Macek01 napsal:
Tak to mame uplne stejne resenou garaz :-) je to masakr co, ale je pravda, ze ten posilovac je opravdu zachrana. Na jinych motorkach se vzdycky utrhlo v pulce predni kolo a ja bezel po zadu jako o zivot jistil sem to vzdycky zarazenym kvaltem a spojkou, pojziti druhy nohy proste neslo.
Jinak mam taky el posilovac a je supr a potvrzuju, ze pri pravidelny udrzbe o nem v podstate nevi (krom jeho bzuceni)
.. ..jojo... parkrat jsem dopadl stejne - nejhur kdyz prijel za mnou kamos z Plzne na Honde, ktera pochopitelne dual s posilovacem nemela. Cumel dolu do garaze dost nejiste, tak jsem pred nim zacal delat machra - dej mi to, ja s tim dolu zacouvam, delam to, kua, porad.... ... a dopadl jsem presne jak rikas, uz padla vecer rosa, v prvni tretine se cestou dolu predni kolo utrhlo a ja jsem sprintoval pozadu dolu s hondou v naruci..... .... s hnedym razitkem v trenclich jsem to ustal... a ani v garazi nic nezboril.... ... kamos jen vyvaleny oci a prej --tvl, takhle to delas pokazdy jo?
uplne to vidim a dokazu se do toho i vzit. Pri kazdym prvnim vyjzdu to rozdejcham a huraa ven :-) jo par razitek sem uz taky nasbiral . No ale nech to venku vid
se divím,že jsi si neurazil hlavu o futra ,to já už bych měl místo lebky tytanovou skořábku
Upravil Maarty 82 dne 02.04.2014 20:47
Piju a kouřím za West UPS Bohemia
Díky všem za poznatky.Jen mne zajímá toto: ABS-funkce 1. Duální brzdy-funkce2. Posilovač-funkce 3.
Vyjádření posilovač=automaticky duál?... Anebo jsou ročníky i bez posilovače s duálem?... Mám v tom guláša na netu to není do kterého roku , od kterého roku atd. Díky všem.