nazdarek dneska si to tak svistim z Blanska a najednou vidim:
1. jedu cca 98 km/h
2. mam tam 6-stku
3. otacky 8000
ty otacky me dostali tak zastavuju vypinam motorku a otackomer se zastavil mezi 2500 - 3000, zapinam znova klic a vypinym a vidim, ze se raficka se pohla trochu dolu udelam to cca 4x a otackomer uz je zas na svem miste a do konce cesty cca 50km uz slapal vporadku
otazka zni, stalo se vam to nekdy uz ? co to mohlo zpusobit ?
Upravil schrek dne 29.03.2014 08:44
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
nedostala se ti tam voda? Nebo když si skládal palubku tak si něco neopomenul?
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
zacalo to delat az po cca 150 km a kdyz se to vratilo nazpatek tak uz zase nic tak uvidim , a na nic tam zapomenout nejde
a voda asi ne, neprselo a brodil jsem po sani az po tom co se mi to stalo s tim otackomerem a neni tam co bych blbe zapojil ten konektor jde jednim smerem mozna jen neni docvaknutej juknu na to jeste
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Mám dojem /Pokud se pletu tak mne opravte/ že otáčkoměr je řešen krokovým motorkem, v tom případě pokud odpojíš proud zůstane ukazovat poslední polohu. takže by to mohl řešit špatný kontakt v konektoru.
Nejsem si jistý, jestli krokový motor umožňuje udržení polohy bez napájení. K vytvoření magnetického pole totiž využívá cívky. Naopak servomotor používá permanentní magnety.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
mne se zas pro zmenu zasekava palivomer :-D - nechtel sem zakladat dalsi vlakno ale asi to taky bude alektricky ne ? - nejdriv to celou zimu ukazovalo 0 i po ntankovani a ted t pr zmenu ukzazuej tak 90% - taky furt :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Spitfire napsal:
Nejsem si jistý, jestli krokový motor umožňuje udržení polohy bez napájení. K vytvoření magnetického pole totiž využívá cívky. Naopak servomotor používá permanentní magnety.
udrží,bez proudu zústane stále va stejné poloze, Podobnou věc mi dělal tachometr u Zafiry.
prave ze se nedrzel na stejnym miste porad poletoval jak sli otacky, mozan jak byl vypadek tak se udrzel a bral to ze je to nula a od te to daval
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
tak jsem to probral se svým kolegou z vedlejší katedry a udržení polohy závisí hodně na zatížení. brzdnou sílu tvoří po výpadku napájení ložiska a rotor(perm. mag.) s pólovými nástavci a hlavně v jaké ose je hřídel vůči tíhové síle. Takže je to klidně možné že se zaseknout na místě po výpadku.
Ale u tvých budíků je to spíše elektrický problém. Já bych zkusil pročistit kontakty a lehce je přihnout aby byl ve spoji silnější kontakt. Ještě by mě zajímalo, co posílá údaje otáčkoměru, snímač na klice? třeba ten je nemocnej.
Upravil Spitfire dne 29.03.2014 10:36
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
milanek napsal:
mne se zas pro zmenu zasekava palivomer :-D - nechtel sem zakladat dalsi vlakno ale asi to taky bude alektricky ne ? - nejdriv to celou zimu ukazovalo 0 i po ntankovani a ted t pr zmenu ukzazuej tak 90% - taky furt :-D
Někdo to tu již popisoval, pravděpodobně závada v plováku.
milanek napsal:
mne se zas pro zmenu zasekava palivomer :-D - nechtel sem zakladat dalsi vlakno ale asi to taky bude alektricky ne ? - nejdriv to celou zimu ukazovalo 0 i po ntankovani a ted t pr zmenu ukzazuej tak 90% - taky furt :-D
a nemel jsi zase pres zimu prazdnou nadrz? = odpalenej ukazovaci prouzek.
ja ho ale vzpamatoval po case.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milanek napsal:
mne se zas pro zmenu zasekava palivomer :-D - nechtel sem zakladat dalsi vlakno ale asi to taky bude alektricky ne ? - nejdriv to celou zimu ukazovalo 0 i po ntankovani a ted t pr zmenu ukzazuej tak 90% - taky furt :-D
a nemel jsi zase pres zimu prazdnou nadrz? = odpalenej ukazovaci prouzek.
ja ho ale vzpamatoval po case.
tu nulu to ukazovalo uz na podzim - a vzhledem k prubehu letošní "zimy" snad nebylo ani 14dni kdy bych na moto nesedel , onoto blbne uz dyl ale az během posledních 4 mes se to definitivne seklo - jak tu nekdeo psal zavada v plovaku - to je technicky opravitelny nebo zas nejakej PC svab co se meni kus za kus ?
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
mne se zas pro zmenu zasekava palivomer :-D - nechtel sem zakladat dalsi vlakno ale asi to taky bude alektricky ne ? - nejdriv to celou zimu ukazovalo 0 i po ntankovani a ted t pr zmenu ukzazuej tak 90% - taky furt :-D
a nemel jsi zase pres zimu prazdnou nadrz? = odpalenej ukazovaci prouzek.
ja ho ale vzpamatoval po case.
tu nulu to ukazovalo uz na podzim - a vzhledem k prubehu letošní "zimy" snad nebylo ani 14dni kdy bych na moto nesedel , onoto blbne uz dyl ale az během posledních 4 mes se to definitivne seklo - jak tu nekdeo psal zavada v plovaku - to je technicky opravitelny nebo zas nejakej PC svab co se meni kus za kus ?
To takhle asi těžko říct,leda že už to někdo opravoval nebo měnil a dal si práci s tím zjišťovat v čem je závada jestli šlusnuté snímač či něco mechanickýho třeba na uložení plováku . Možná příčina by mohla být např v nečistotách v benálu pokud by se natankovalo něco cinknutýho- z vlastní zkušenosti vím jaký vliv má na palivoměr (snímač) např. meřo (čistý řepkový olej) na který jsme coby pokusní králíci byli nuceni minulý rok jezdit; během dvou dnů palivoměr začal ukazovat nesmysly a zpravilo se to až po opětovném delším používání klasické nafty.
kim přiložený následující obrázek: