V týdnu jsem jela s Rudym na jeho motorce asi 200km (žádná kochačka, ale cílená jízda).
Myslela jsem, že si v cíli bude stěžovat, jak jsem ho klovala přilbou do zad, jak jsem se vrtěla, jak jsem ho táhla na stranu když jsem mu koukala přes levé rameno.... A vono ne!
Pochvaloval si, jak motorka krásně drží stopu, jak s ní necloumá vítr, jak jde krásně do zatáček... Jen brzdy a předjíždění jsou horší.
Jinak prý je to úplně jiné svezeníčko.
Taky se vám zdá moto se spolujezdcem při jízdě lépe ovladatelné než bez? Já uvezu bez potíží tak maximálně topcase . Když si za mně náhodou někdo sedne, je rozjezd a brždění pohled pro bohy . Takže já jsem ráda, že se za mně nikdo necpe. Ale je možné, že to zatížení zadního kola udělá svoje....
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
No hádej proč při své mušší váze furt sháním ledvinačku Konečně plastomrdka přestane poskakovat a začíná její pohyb přes nerovnosti připomínat valícího se hrocha, tak jak má správně být - brzdy a zrychlení je poznat, ale nad +50kg nejdu a její přemotorovanost a posilovače to vykompenzujou
Upravil Otasek dne 22.06.2007 09:34
Já jezdím ve dvou minimálně (pokud nepočítám tu hromadu báglů, co sebou furt pro jistotu, co kdyby náhodou... tahám), ale je fakt, že motorka je stabilnější a líp sedí. Ale to je asi tak všechno - překlápění z jedné strany na druhou je určitě pomalejší a v takových těch klopících zatáčkách se škrtá nohou o zem daleko dřív - odrstředivou sílu neo..beš... Jak říkám - nejlepší holka na tandem je mrtvá teta (lodní vak)...
Mitasky ve dvou a s kuframa seděj jak přibitý. Když jedu sám, tak jsou o něco hořší, ale uřčitě ne špatný. Většinu jezdim stejně ve dvou, takže to nějak nemusim řešit.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi