nesundavat, neni proc, normalne je zalepte a nastrikejte s nadrzi,kazdy normalni lakyrnik to musi zvladnout, delal jsem to snad desetkrat, jinak jsou nalepeny oboustrankou
O.K. dik za info, nexam to na lakyrnika co mi povie a hned budem vediet ci je normalni / sikovnej ako pisete
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Sloupl jsem to myslim sroubovakem a po laku dal nove. Stoji to okolo 200,- Kc
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
vlk napsal:
O.K. dik za info, nexam to na lakyrnika co mi povie a hned budem vediet ci je normalni / sikovnej ako pisete
Prelepovať tie logá mi príde pekná fušerina, podpáč ich na dvoch miestach a hlavne pomaly...ak ich aj zničíš, ich cena v porovnaní s lakovaním nie je veľká a budeš to mať spravené poriadne ;-)
to Malakh: teda nikdy jsem se tady na foru k nikomu nevyjadroval neuctive,ale asi budu muset, add fušeřina: myslim,ze pokud jsi nikdy zadnou nadrz nelakoval,tak nechapu,proc tady radis,pokud jo tak musis vedet,ze vetsina zakazniku chce lakovat nadrz za co nejmin penez,kdyz jim sdelis ze bude stat lakovani o 500 vic za nove znaky tak se kaci k zemi, nehlede na to ze nalepit nova loga se nemusi povest jako origo,krive, mimo stred, sloupnuti sroubovakem je fuserina,nesika promackne a odre nadrz pod znakem,coz nikoho nepotesi,urcite uriznout odlamovakem,navic nevim jestli je na novych znacich pripravena oboustranka nebo musis nandat svoji a vsichni vime ze origo drzi nejlip, takze pak se jevi zalepeni peknych neposkozenych znaku jako nejlepsi a nejlevnejsi varianta, barva a lak se dostane az k oboustrance pod znakem a urcite nic nepoznas, dekuji zes me vpodstate nazval fuserem kdyz to takhle delam
Samozřejmě že je to fušeřina a člověk,kterej si takhle "zadá zakázku" kvuli pětikilu je držgrešlí a kolenovrtů král:-)
Kupoval sem ty znaky na svou R100GS a myslím že sou stejný s novějšíma. Má to na sobě takovou echtovní oboustranku,celkem tenkou a jakoby perforovanou,aby se to krásně přilíplo.
jpbmw, zdelil som tu len svoj pohľad ako bych to robil, nehodnotím tvoju prácu, žiadnu som nevidel, tým pádom mi to neprináleží. Nebuďme vzťahovačný.
Nelakoval som žiadnu nádrž, pravda je, na toto som ľavý,musím to dať spraviť, ale určite znaky dám dole a v prípade potreby pôjdu nové, tých 10% navyše prekusnem.
Mňa osobne by štvalo, že pod tým logom je to neprestriekané, hoci vidieť by to nebolo.
já až budu lakovat tak dám nové, už nejsou nic extra pěkné a vyjdou cca na 650 oba.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Aáá kurňa ale ste sa tu "rozvasnili"
som spat od lakyrnika, ohladom loga a mojich obav pri odlepeni a opatovnom nalepeni verzus len olepit a striekat bez odlepenia sa len pousmial a povedal mi ze ma desiatky takychto "plieskov" zdemontovanych a opatovne prilepenych alebo inak upevnenych ci uz na sucasnych moto alebo veteranoch
Nechcel ani pocut o nejakom kryti loga proste logo dolu pekne dat do laku celu bandu a logo prilepit spat
....mne osobne to tiez takto viac "vonia" tak snad som si vybral dobreho lakérnika a dielo sa podari
.. vsem dik za nazory ...... a nehadajte sa tu
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
K mý nádrži přišel lakýra, škrabkou na nanášení kitu co měl právě v ruce objel za cca 0,5 sekundy znak, podal mi ho do ruky, usmál se a řekl abych si ho od oboustranný pásky očistil sám :-D