V 99% případů toho "klepnutí" to bývá od "volnějších" brzdových kotoučů - tak jak jsem psal výše. Zbytek cokoliv volného, uvolněného, povoleného - tlumič, ložisko v horních brejlích, kulový čep.........
Upravil Tonda dne 01.05.2014 23:04
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
když jsem měl lehce povyteklý přední tlumič, tak při zmáčknutí přední brzdy a propérování na místě to dost bouchalo... Chodili jsme kolem toho tři lidi a i tak to nebylo dost dobře identifikovatelný odkud to jde... Ale byl to prostě mrtvý přední tlumič. R1200GSA
Jak píšou kluci, na 99% jsou to volný kotouče, ještě jsem se setkal s vymačkańýma brzdičema a klepaly v nich destičky, ale to bylo od závodního nasazení motorky....
Lze to identifikovat snadno tak, že si založíš přední kolo nějakým klínem a propružíš to bez zmáčknuté brzdy a víš hned....