Zdar vsem GSarum. Napadlo me nahodit tema zmeny R1200GS nebo GSA na novy model LC. Proc ano, proc ne? Idealne zkusenosti od lidi, kteri tuto zmenu udelali.
Já bych neměnil. Mám 12 GS koupenou novou v létě 2012. Schválně jsem si koupil jeden z posledních vzducháčů. Na LC jsem jel. Je to pěkná motorka, ale zásadní rozdíl jsem v tom necítil. Navíc se mi zdá díky užšímu sedlu subejktivně menší. Při mých 190 cm je to znát.
Upravil aldags1 dne 04.05.2014 21:13
BMW 1200 GS a ///M3
Ja uz byh za vzduchace neměnil, podvozek je zas o něco lepsi, základní sedlo taky. Světlo led nemá chybu, el.plyn taky. Vyssi výkon a jizdni mody jsou skvely. Super zvuk bez ladaku. Jediná vytka jsou blikny. Nějak si nemůžu zvyknout. Tlumic rizeni taky dobrej nápad. Toz asi tak.
pokial nejazdíš offroad tak to može byt dobre. ael ten krk riadenia bárs aj je tam vystuha je chúlostive miesto. a to je velky minus
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Massik napsal:
Ja uz byh za vzduchace neměnil, podvozek je zas o něco lepsi, základní sedlo taky. Světlo led nemá chybu, el.plyn taky. Vyssi výkon a jizdni mody jsou skvely. Super zvuk bez ladaku. Jediná vytka jsou blikny. Nějak si nemůžu zvyknout. Tlumic rizeni taky dobrej nápad. Toz asi tak.
no a hlavne aerodynamika a tempomat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vidim to stejne jako Massik. Akorat me nevadej blinkry, jedina vec ktera mi vadi je kolecko na ovladani navigace, diky kterymu na ovladani vseho ostatniho spatne dosahnu i pres to, ze mam ruce velky jako krava.
Nicmene neni advik jako advik. Muze to byt vonava dvouvacka s par kilometrama a muze to byt dost olitana 06tka. To je pak uplne jiny rozhodovani.
Prechod z ročníku 04 na ADV ročník 14 je obrovský skok dopredu. Prvé km som sa nonstop tlemil v prilbe. Dúfam že spolahlivosť zostane na podobnej úrovni.
Tak abych neteoretizoval z kresla a casopisu, pujcil jsem si predvadecku. Abych porovnaval podobne, pujcil jsem si GSA a porovnavam s vlastni GSA 2012.
Testik byl mirne omezen a to mymi ridicskymi schopnostmi, ale ty jsou vlastne stejne na obou motorkach :-), delkou zapujcky, ktera byla dve hodiny a obutim zapujcni motorky. Resp. pri zapujceni mi bylo doporuceno :-) nejezdit offroad. Motorka mela obute Michelin Anakee 3. Pouzivam je stridave s Metzeler Karoo T i na vlastnim stroji.
Tak vyjizdim. Prvni pocit...sedam na mensi motorku. Sedadlo ridice jsem mel ve zvysene poloze, stejne jako u me. Druhy pocit... mam mene plochy pod zadkem. Sedacka je uzsi, coz se mi potvrzuje, obvzlast, kdyz si stoupnu do stupacek. Nohy v oblasti kolen mam znatelne bliz u sebe. Nastaveveny mam mod Road a tlumice Normal. Vyjizdim z mesta a musim si trochu zvyknout na ucukavani elektronickeho plynu. Vyjizdim z mesta a musim si hodne zvyknout na ovladani blinkru. A to jsem pred dvema lety mel Varadero se stejnym ovladanim. Pres kolecko ovladani navigace se mi na prepinac blinkru spatne dosahuje a to mam hodne dlouhe prsty (rukavice velikost 13 mi jsou jen tak tak :-). Obcas misto vypnuti blinkru troubim. Kdyz ale vidim kolik ovladacu je na riditkach naskladano, chapu, ze mnou uz tak oblibena padylka na blinkry, se proste asi nevejdou. Zpet k posezu... Sedacka je uzsi, coz je pri jizde ve stupackach vyborny, v sede jsem trosku citil mensi pohodli, ale az ke konci projizdky. Na druhou stranu se mi lepe v zatackach vysedalo. Co mi bylo mene prijemny byla sirsi nadrz v oblasti kolen. Nohy jsem mel vic roztazeny do praku, hur se mi motorka svirala koleny. To bylo fakt znat. Zvuk origo vejfuku je luxusni, je takovy brutalnejsi nez u moji 2012 a to ma klapku. Proste libil se mi vic. V zatackach maximalni rozkos. Myslim, ze je niz teziste a je to znat. Na rezim road mi motorka pripadala slabsi nez 2012. Takze jako dobry. Po vyjezdu z mesta jsem prepnul na Dynamic a normalne bouchly saze. Jede to jak pip...****, fakt to jede neskutecne. Do zatacek jsem si pritvrdil tlumice na hard a nadherne se to vodi. Nicmene splacena dan elektronickymu plynu v kombinaci s rezimem Dynamic, cuka to jeste trochu vic. Pri otaceni na miste na zarazenou jednicku...cuk, cuk :-). Je to ale podle me o zvyku. Pri jizde po dalnici citim, ze na me fouka vic. Nohy stejny, ramena a ruce vic, o dost. Hlavu neposuzuju, na sve mam deflektor od Touratechu a muzu jezdit s otevrenym hledim helmy. Tady ve vetsi rychlosti mi to hazi hlavou, ale .... opravdu jsem uz zvykly na deflektor. Nemuzu posuzovat. Budiky moderni, krasny, podsvetleni jsem moc nevidel, ale asi to vypada sqwele. Led svetla jsou nadhera, nedavno jsem potkal LC a ne LC jedouci spolu a ne LC nebylo skoro videt s normalnimi svetly. Motorka ma podle me krasny dynamicky design a je to vedle starsiho modelu takovy neviditelny bombarder vedle klasickyho. Za me je to krasna a pro me i prekvapive dost jina motorka v mnoha smerech. No a pristi tyden oranzove Adventury, jeden den ne Rkova a druhy den Rkova. Tak uvidime :-). 990 me nadchla, jsem zvedav na posun u novych modelu.
Souhlas s Aldou.Vadí mi zatím jen ovládání blinkrů.Na starém vzducháči to bylo lepší.Jinak zatím plná spokojenost.Spotřeba pod 5 litrů,mody super,zvuk výfuku v základní verzi nahrazuje laděný,ovládání moto lepší,nastavitelné plexi,více údajů na displeji...
kdo umí ten umí,ale je nás bohužel málo
mam adventure 2014, zatial 2500 km a nie je mu absolutne nic co vytknut, ma uzasnu aerodinamiku len treba moc casto kontrolovat rychlost ani si nevsimnes a ides 200
mam na tom akrapa ale uz origo vyfuk bol fajn urcite by som nevahal je to najlepsia motorka na akej som kedy jazdil a to jazdim 20 rokov