Hlavni rozdily:
- ADV ma vetsi nadrz = vetsi dojezd
- ADV ma dratene kola, neADV maji vetsinou lite kola
- ADV ma vetsi plexi = lepsi ochrana proti vetru
- tuším, že ADV má ještě vyšší zdvihy pérování.
- a ještě nějaká "kosmetika" - přídavná světla, horní padací rámy, hrazda na
řídítkách, jiný nosič atd
R 1200 GS
SUZUKI GRAND VITARA 2.4 JLX
HonzaGS-SV napsal:
Znam i lidi pod 170cm co jezdi s advikem
tak to potom jsou chudáci,protože já ADV měl ,sice 1150 ale byla vysoká jak kráva a nemožnost nastavení,či snížení sedačky mě opět dohnala k zakoupení obyč. 1200GS,kde je možnost ve dvou polohách si přední sedlo snížit
dělej,nebo udělej místo....
HonzaGS-SV napsal:
Znam i lidi pod 170cm co jezdi s advikem
tak to potom jsou chudáci,protože já ADV měl ,sice 1150 ale byla vysoká jak kráva a nemožnost nastavení,či snížení sedačky mě opět dohnala k zakoupení obyč. 1200GS,kde je možnost ve dvou polohách si přední sedlo snížit
Proč tak drastická cesta výměny motorky, když stačilo koupit nebo nechat přešít sedlo za snížený
...bacha, znizene origo 1150ADV sedlo ma oproti klasickemu rovnaku zakladnu, len tu penu ma nizsiu, cize sa rychlo presedi - vlastna skusenost, po vymene za "normalnu" vysku problem odstraneny....
Upravil patol dne 06.05.2014 10:46
Mohu zhodnotit ,neb jsme měl prvně GS a pak ADV
Sezení na GS je o dost níž a je lehčí a tudíž se lépe vodí. Pohodlí ale dle mne je větší na advikovi,jak nádrž(ale je to dnes jsem zjistil i celkem jedno když jedeš s těmi co tak velkou nemají) zdvihy ochrana lepší jak GS.
Prostě na ADV se mi jezdí líp i když jsme malej 173 cm a zápasím v nejvyšší polze s nožičkama tak se mi jeví jako lepší ,ale je to věc každého soudruha jen můj pocit
http://czunici.ra...
Já mám 174 a jezdím na ADV v naprosté spokojenosti. Pravda do nějakého velkého off se neženu. Preferoval jsem ochranu. Sedlo mám sníženého Sargenta od TT.
co mě nezabije , to mě posílí