Nemá někdo zkušenost/tip na vyvedení kabelů od baterky, na které by se v případě potřeby připojily startovací kabely.
Mám pod sedlem tolik hovadin a tahle mi tam chybí. :-)
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Přesně tak, strejda Wunderlich. Já osobně mám na Dakaru tenhle Bike Start Set. A koncovka není žádný atyp, takže jsem si k tomu udělal i prodlužku a třeba do bočního kufru si dám něco nabíjet zpod sedla i za jízdy. A na kleštičky mají i fajnovou kulatou taštičku...
tak to mě překvapuje jak tenké kabely strejdu wunderlichovi stačí, podobný kablík mám vyvedený k optimate4 to by mohlo stačit připojit patřičný konektor s kleštičkama.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Nedělej si naděje, že BMW používá něco lepšího. Když se podíváš na originál servisní zásuvku, tak tam jdou jen vláskové kablíky a taky to musí utáhnout nabíjení nebo startování. Pochybuju totiž, že si do ní ještě někdo neudělal startovací sadu.
Jinak na trhu je spousta podobných sad a dělají se i s tenčíma kabelama, než má Wunderlich. Ono se to nezdá, ale zase tak slabé nejsou. Můžu Ti to nafotit detailně, jestli chceš.
Upravil xHackerM dne 08.05.2014 10:42
A já se ptám - co je špatného na originálním řešení co se dělá od roku tuším 2003- tj. kontakt (-) na levém válci a kontakt (+) vyvedený skrz dekl startéru přímo na cívku startéru? Tím proteče to, co dají kabely. http://realoem.co...&fg=41
POložky 3, 8, 9,10 + vyvrtat díru do krytu startéru.
Co z obrázku Wunderlichu si dovedu představit ještě tak na dobíjení - ale že by takovej sranda konektor přenesl 150A?
Upravil ficus dne 08.05.2014 15:33
______________
R1150R 2004
Já popisuju situaci z Dakara. Takže dostat se na baterku, abych startoval kabelama je opruz, navíc, když třeba mám namontovaný tankvak. Takže vývod kontaktů pod sedlo je řešení. U novějších modelů tam už je plusový kontakt v originále, takže se na to jen stačí chytit.
Jinak co se Ti nezdá na té zásuvce? Je to motorka, ne traktor. Bohatě stačí. Já přes to nabíjím i startuju, když je potřeba. Vždy všechno bez problémů. Plní to účel, ke kterému to potřebuju na jedničku.
xHackerM napsal:
Já popisuju situaci z Dakara. Takže dostat se na baterku, abych startoval kabelama je opruz, navíc, když třeba mám namontovaný tankvak. Takže vývod kontaktů pod sedlo je řešení. U novějších modelů tam už je plusový kontakt v originále, takže se na to jen stačí chytit.
Jinak co se Ti nezdá na té zásuvce? Je to motorka, ne traktor. Bohatě stačí. Já přes to nabíjím i startuju, když je potřeba. Vždy všechno bez problémů. Plní to účel, ke kterému to potřebuju na jedničku.
V poho, měl jsem za to, že mahomaho pátrá po řešení na 1150 - kde si startér o svých 150A klidně řekne.
Chápu, že 650 si vystačí s mnohem menším proudem, což ta zásuvka očividně dává a situace na valné většině motorek nebude jiná.
______________
R1150R 2004
Nevim, ale z pohledu elektrikare jsou tyhle kabliky opravdu nic... Startovat prez zasuvku, to si koledujete o rozskvarenej plast tady je hezkej clanek. Je to sice pro auta, ale obrazek si udela urcite kazdejhttp://www.auto.c...ouzi-77518
Mám kabely ještě tenčí,než dával fotku Michal,k tomu svorky velikosti žabky na záclony (prostě minimalizovaný věci,pro provoz na motorce)a cca před 3 týdny se na to normálně nastartovala 12ka.Jestli jste někdo byli na srazu boxer morava,tak jste to mohli vidět na vlastní oči.
12ka Jararaca po zásahu "odborného" elektrikáře a nefungovalo tam nic...dokonce ani zadní světlo
Startovalo se to přes nastartovaný discovery a kabely neshořely ...ani se citelně nezahřály.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Přesně, to ani nestihne nějak uškodit, jen to cukne a motorka běží. Nejde o to točit to minuty, jen otočit startérem a to je v pohodě. Kdyby to nefungovalo, už dávno by mě to někde vypeklo.
tak kdyz to chytne na brnk, tak je jasny, ze se to nestihne ohrat. Problem nastava, kdyz to hned nechytne. Teplem roste odpor vodice a s nim kvadrat proudu, takze sranda to neni. Zkratka pohledu cloveka znaleho to proste doporucit nemuzu
Prostě na výběr,ale nemáš.Bylo tam kolem 30ti motorek a já byl jedinej,kdo měl kabely...dokonce ani ti v tom autě je neměli.Takže buď budeš chtít s sebou tahat poctivý kábly,který nakonec ani vozit nebudeš už jen z toho důvodu,že je nikam nedáš a nebo zbastlíš něco podobnýho,smotáš to pod sedlo a máš to pořád s sebou a v nouzi se to bude hodit.Samo musíš být příčetnej člověk a jak říkáš,netočit to půl hodiny
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Od doby, kdy jme v Náměšti u rybníka (po tom kamenitým sjezdu) roztlačovali 12tku, řádné startovací kabely vozím. Sice jsem je ještě nepoužil (mám 11tku ), ale pro sichr a pomoc jiným..."Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Mr GS napsal:
Mám kabely ještě tenčí,než dával fotku Michal,k tomu svorky velikosti žabky na záclony (prostě minimalizovaný věci,pro provoz na motorce)a cca před 3 týdny se na to normálně nastartovala 12ka.Jestli jste někdo byli na srazu boxer morava,tak jste to mohli vidět na vlastní oči.
12ka Jararaca po zásahu "odborného" elektrikáře a nefungovalo tam nic...dokonce ani zadní světlo
Startovalo se to přes nastartovaný discovery a kabely neshořely ...ani se citelně nezahřály.
To byly ty odemě?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
to Hobr: jenže každá taková zkušenost znamená jednu další věc s sebou a pokud nevozíš vždycky všude topcase,tak začneš mít prostě málo místa
Já už s sebou vozím i hadičku na benzín a taky mě osobně nikdy nedošel
...pak lepidlo na kov a nic mě neprasklo,opravnou sadu na pneu a nikdy jsem neměl defekt...atd atd
Upravil Mr GS dne 09.05.2014 13:31
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Mám kabely ještě tenčí,než dával fotku Michal,k tomu svorky velikosti žabky na záclony (prostě minimalizovaný věci,pro provoz na motorce)a cca před 3 týdny se na to normálně nastartovala 12ka.Jestli jste někdo byli na srazu boxer morava,tak jste to mohli vidět na vlastní oči.
12ka Jararaca po zásahu "odborného" elektrikáře a nefungovalo tam nic...dokonce ani zadní světlo
Startovalo se to přes nastartovaný discovery a kabely neshořely ...ani se citelně nezahřály.
To byly ty odemě?
přesně tak
nechtěl jsem jmenovat,aby tě neumlátily objednávky Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
to Hobr: jenže každá taková zkušenost znamená jednu další věc s sebou a pokud nevozíš vždycky všude topcase,tak začneš mít prostě málo místa
Já už s sebou vozím i hadičku na benzín a taky mě osobně nikdy nedošel
...pak lepidlo na kov a nic mě neprasklo,opravnou sadu na pneu a nikdy jsem neměl defekt...atd atd
Máš pravdu. Podle Murphyho zákonů můžeš vozit všechny možné díly a součástky a stejně se Ti poláme jedna jediná věc, kterou nemáš sebou...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."