Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 1 z 2:   1    2  
 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
pipo
#1 
Přidané 31.05.2014 06:54
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
Uz cca dva mesice se pohybuji v nadmorskych vyskach mezi 3000-5000m v Bolivi a Peru. PDcko je tu nemozne nastartovat rano, kdyz je studena, ale pres den pak chyta uplne normalne. Rano to chytne vzdy jen se sprejem na studene starty do airboxu.

Vubec jsem nepochopil stelovak bohatosti smesi, ktery skoro neovlivni chod/zvuk motoru.

Jinak svicky nove, starter vycisteny, trysky profouknute, atp.


Jinak s vykonem, ktery sel nad 3000m dost dopryc mi pomohl jeden mistni, ktery upravil palivovou trysku, ze zmensil prutok benzinu, strcenim tenkeho dratku. Pak ta moto sice jede ve vysce pomaleji, ale jde otocit plny plyn a nezacne se dusit, jako predtim. Kazdopadne starty to nevyresilo. Ale pokud by se nekdo chystal do vysokych vysek, doporucuji na cestu poridit o chlup mensi trysky.

dik za tipy!

www.pipojede.cz
 
Vikec
#2 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 31.05.2014 15:52

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Možná bych vyzkoušel na ten raní start vodcvaknout vzduchovej filtr,aby se motoru líp dejchalo...
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
pipo
#3 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 03.06.2014 16:22
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
nepomuze... dokud se do toho nenastrika sprej na studene starty, ale rozdelavat celou moto kazde rano, je prave to, co mi stve... mam na nadrzi pridelane bocni tasky a tankbag, tak to neni tak jednoduche.
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)
 
Dovi
#4 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 06:34
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
pipo napsal:

pokud by se nekdo chystal do vysokych vysek, doporucuji na cestu poridit o chlup mensi trysky.

dik za tipy!


Nebo novější stroj se vstřikováním místo karbeců...(?)
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Paul
#5 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 07:46
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
Dovi napsal:
Nebo novější stroj se vstřikováním místo karbeců...(?)

To mu teď určitě pomůže..
 
Dovi
#6 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 08:45
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Paul napsal:

Dovi napsal:

pipo napsal:

pokud by se nekdo chystal do vysokych vysek, doporucuji na cestu poridit o chlup mensi trysky.


Nebo novější stroj se vstřikováním místo karbeců...(?)


To mu teď určitě pomůže..


Je mi jasný, že pipo se svou průvodkyní teď operativně nevymění tu v Andách špatně chytající atd. R100GS s Indiánama za dvě lamy a nedojedou si na nich k dealerovi do Limy nebo La Pazu koupit stříkačku...

Reagoval jsem na doporučení "pokud by se nekdo chystal do vysokych vysek" a bral jsem to jako obecnou nevýhodu karbecu a výhodu vstřiku.

Myšleno tak, že když by se někdo jiný chystal do velkých nadmořských výšek, tak že ne vždy a ne všude musí být starý jednoduchý stroj s karbecem až taková výhra, jak se všeobecně traduje.

Toť vše.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Paul
#7 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 09:07
Avatar člena


Příspěvků: 2631
Registrace: 04.03.11
Ok přehlídl jsem, že jsi reagoval jen na tuhle část, sorry.
 
dokturek
#8 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 13:17

Příspěvků: 272
Registrace: 07.07.08
Nejsem odborník na tryskování ani na R100GS, ale z mých chabých zkušeností to při takové změně výšky bude chtít změnit nejen hlavní trysky ale i volnoběžné a jehly. Když máš blbou volnoběžnou trysku, můžeš s tím šroubem bohatosti točit jak chceš a bez výsledku. A když není nastaveno správně tohle, rezultují z toho špatné starty.
V uživatelském manuálu není nějaká jetting tabulka?
 
hicks
#9 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 13:20
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Dovi napsal:
 
Paul napsal:

Dovi napsal:

pipo napsal:

pokud by se nekdo chystal do vysokych vysek, doporucuji na cestu poridit o chlup mensi trysky.


Nebo novější stroj se vstřikováním místo karbeců...(?)


To mu teď určitě pomůže..


Je mi jasný, že pipo se svou průvodkyní teď operativně nevymění tu v Andách špatně chytající atd. R100GS s Indiánama za dvě lamy a nedojedou si na nich k dealerovi do Limy nebo La Pazu koupit stříkačku...

Reagoval jsem na doporučení "pokud by se nekdo chystal do vysokych vysek" a bral jsem to jako obecnou nevýhodu karbecu a výhodu vstřiku.

Myšleno tak, že když by se někdo jiný chystal do velkých nadmořských výšek, tak že ne vždy a ne všude musí být starý jednoduchý stroj s karbecem až taková výhra, jak se všeobecně traduje.

Toť vše.
 


taky bych si tipnul. Libila se mi Morabova 1150ka se vstrikem + manualnim syticem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hobr
#10 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:23

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
hicks napsal:
[quote Libila se mi Morabova 1150ka se vstrikem + manualnim syticem.

Od které doby mají stříkačky sytič?Frown
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Mr GS
#11 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:27
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
hobr napsal:
hicks napsal:
[quote Libila se mi Morabova 1150ka se vstrikem + manualnim syticem.

Od které doby mají stříkačky sytič?Frown

Minimálně od doby R1100GS Wink
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
radovant
#12 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:27
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Packu mam na leve strane, udela prave tu vec ze pootevre klapky vic. Jako kdybych mel pridany plyn... Neni to sytic nahodou? Nebo se alespon tomu tak rika...
 
hobr
#13 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:29

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Dovi napsal:
 
[quote]

Myšleno tak, že když by se někdo jiný chystal do velkých nadmořských výšek, tak že ne vždy a ne všude musí být starý jednoduchý stroj s karbecem až taková výhra, jak se všeobecně traduje.
 

Někde (tuším na Radarce) jsem poslouchal vyprávění o cestě po Jižní Americe. Jel Bavorák (stříkačka) a Afrika. Ve velkých výškách Afrika nechtěla jet a skončilo to podpálenými ventily....
Upravil hobr dne 04.06.2014 14:32
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
hobr
#14 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:35

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Mr GS napsal:
hobr napsal:
hicks napsal:
[quote Libila se mi Morabova 1150ka se vstrikem + manualnim syticem.

Od které doby mají stříkačky sytič?Frown

Minimálně od doby R1100GS Wink

Když tak "sytič", ale je to ruční plyn... Jen tak pro upřesnění.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
radovant
#15 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:38
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Smile)) Mame na motorce i nozni plyn?

Jo ja vim jak to myslis, ale musel jsem Wink
 
Mr GS
#16 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 14:43
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Ach tak...haha
Nic méně,ten opravdovej sytič,ti pomůže ve vysoký nadmořský výšce jak,když tam už je směs obohacená řídčím vzduchem a to je to,co způsobuje problém?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
hicks
#17 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 04.06.2014 22:40
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
hobr napsal:
Mr GS napsal:
hobr napsal:
hicks napsal:
[quote Libila se mi Morabova 1150ka se vstrikem + manualnim syticem.

Od které doby mají stříkačky sytič?Frown

Minimálně od doby R1100GS Wink

Když tak "sytič", ale je to ruční plyn... Jen tak pro upřesnění.


? Boris to vzdy pouzival jako sytic.. nejak nechapu, co by to melo bejt jinyho?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#18 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 05.06.2014 08:20
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
tohle jen přiotvírá klapku,jako normální plyn + ji drží v dané poloze.Pravej sytič je na karburátor a obohacuje směs.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
morabo
#19 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 05.06.2014 08:23
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Mr GS napsal:
tohle jen přiotvírá klapku,jako normální plyn + ji drží v dané poloze.Pravej sytič je na karburátor a obohacuje směs.


Presne tak. Nicmene uz na Glockneru se mi hodilo si to trochu pridat, jinak to pri normalnimm volnobehu, nebo treba razeni, kuckalo.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
3axap
#20 
R100gs a vysoka nadmorska vyska
Přidané 05.06.2014 12:32

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Pokud se tom někdo nehrabal tak by měla mít R100vka hlavní trysku 150 a volnoběžnou trysku 45.Tyto trysky jsou ideální pro provoz do výšek 2500 m.n.mořem.Do této hranice se pohybuje většina motorek...Při provozu ve výše položených lokalitách je nutno moto přetryskovat.A to i volnoběžnou trysku protože právě při startu ve zmíněné výšce je málo vzduchu a 45ka tryska dává moc paliva.
Při výšce nad 2500m by měly být trysky 135 a 42 a ve výšce nad 4000m 130 a 40.Tím zmíněným drátkem v hlavní trysce je palivo omezeno ale těžko říct o kolik a možná by ten drátek pomohl i ve volnoběžné trysce ale to by se muselo vyzkoušet.To vše je také závislé na teplotě vzduchun ale to už je moc velký výzkum.Samozřejmě předpokládám že startuješ bez sytiče a je vyčištěný palivový filtr.Smile
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 50
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI