Ahoj mám dotaz, dnes jsem zjistil, že mi po vyjížďce začal téct olej na levé straně motorky. Před vyjížďkou bylo oleje něco málo nad ryskou, po návratu a vychladnutí (tedy stejný stav motoru jako před vyjetím) je tam oleje hodně pod polovinou. Na fotce jsou to ty tmavé fleky kolem hran. Netušíte někdo co by to mohlo být? Klasika, je to 5 dní před odjezdem na moto dovolenou Díky za každou radu.
Ještě teď koukám na fotku a nahrála se pootočená o 90stupňů kdyžtak se to pokusím vyfotit ještě nějak lépe, jen se tam není moc jak dostat.
effa přiložený následující obrázek:
servisak napsal:
Pustilo nejake gufero. Pravdepodobne gufero na klice. Tudiz motorka vejpul
jako že je potřeba půlit motor??? nebo jak to mám chápat? a čím by to mohlo být? jak moc je náročná oprava? je to normální když má najeto cca34 tis Km?
servisak napsal:
Na pockani urcite ne. Musi se rozpulit moto
tak foto už vidím a nemám z toho radost to je vždycky před dovolenou... ok tak prosím jěště dvě otázky. je možné s tím ještě něco najet nebo je to krizovka a druhý dotaz, kolik to tak alespoň cca bude stát?
Jasně to zmákneš sám na koleni za odpoledne...
Přemejšlej hlavou! CO asi znamená motorka vejpůl...
Upravil BIGR dne 15.06.2014 19:50
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Tak pokud to bude jen gufero na klice tak stoji okolo 500 plus nejake srouby na spojku pokud nebude mastna lamela. A pak mraky prace.. pocitej bez lamely urcite 5000
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak pokud to bude jen gufero na klice tak stoji okolo 500 plus nejake srouby na spojku pokud nebude mastna lamela. A pak mraky prace.. pocitej bez lamely urcite 5000
tak podle té fotky už sem pochopil co znamená motorka vejpůl, takže to je fakt ranec práce. a jak si na tom prosimtě s časem, měl by si na to čas nebo to mám dát někam do servisu?