Ahojte,
u Dakara 03 má přítelkyně (čerstvá majitelka s jemnou nožkou) problém se zařazením neutrálu a je jedno, zda je motor studený či zahřátý. Řazení nahoru či dolů bez problémů, všechny kvalty padaj super, ale neutrál najít je děsJe to běžák u této moto nebo co může být špatně? Předem díky za radu
u F650 CS (myslím, že stejný motor) jsem žádný problém nezaznamenal, řazení i hledání neutrálu jak samet a moje spolubydlící s tím nemá nejmenší problém. Moto má najeto ca 50tkm. Ze začátku ho řadila když byla moto ještě v pohybu - při dojíždění. Nyní už v klidu na místě.
Co mám zkušenost s jinými moto, tak hledání neutrálu bylo ovlivněno olejem. Vždy po výměně za nový to šlo lépe.
Píšeš, že je to čerstvá majitelka. Chce to zvyk. Pro nováčka na téhle motorce to může být těžké ho najít, ale po pár najetých kilometrech nebude mít problém. Máme doma dvě motorky, různě najeté kilometry, různé ročníky a u obou stejné.
Ať se vykašle na to, až ucítí do nohy cvaknutí, to už tam většinou má nižší/vyšší rychlost. Chce to fakt jen trošku nadzvednout páku a je tam...
Měl jsem dva(jedno i dvousvíčku) u obou byl neskutečnej problém najít neutrál,když motorka stála.Musí vyřazovat ještě když dojíždí.Chce to trochu zvyk,ale mnohem lepší,než to tam pak půl hodiny losovat až po zastavení.Když je motorka ještě v pohybu,ikdyž minimálním,tak to bylo naprosto v pohodě.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ze začátku jsem s tím měl velký problém taky, ale postupem času jsem si zvykl, když jsem ho hledal po zastavení pomůže s motorkou lehce popojet dopředu nebo dozadu, teď ho tam většinou dávám při dojíždění a je klid
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
xHackerM napsal:
Píšeš, že je to čerstvá majitelka. Chce to zvyk. Pro nováčka na téhle motorce to může být těžké ho najít, ale po pár najetých kilometrech nebude mít problém. Máme doma dvě motorky, různě najeté kilometry, různé ročníky a u obou stejné.
Ať se vykašle na to, až ucítí do nohy cvaknutí, to už tam většinou má nižší/vyšší rychlost. Chce to fakt jen trošku nadzvednout páku a je tam...
Michale, v tom to nebude. Na moto mám něco odkrouceno a taky mám problém. Zapomněl jsem uvést, že za jízdy tam neutrál skáče skoro sám, ale jak to zkoušíš na místě, tak ouvej.
Zvláštní, no. Já občas řadím na místě neutrál i bez dívání na kontrolku. Prostě jen lehce hnu s pákou řazení a pomalu pouštím spojku a fakt tam vždy je. A co mám Crossfire, tak mám na to ještě o chlup lepší cit.
Zkuste to teď neřešit, pokud to nedělá výraznější problémy a pozorujte to.
Jestli je to jenom na miste tak trosku tahne spojka,zkontoluj vuli na pacce jestli neni zbytecne velka.Ale nejspis budou lehce zvlnene plechove lamely,jedine reseni>vymena.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Ze začátku jsem tam taky nemohl najít absolutně neutrál a když ještě k tomu nejde ukazatel neutrálu tak je to o to horší. Chvíli jsem si hrál s nastavením lanka spojky a ted už je to pohoda
F 650 GS (00)
Taky tam neutrál při stojící motorce nemůžu dostat. Nicméně dnes jsem zjistil, že neutrál má dvě polohy. Při jedné kontrolka nesvítí a při druhé svítí. Proč tomu tak je? Otestováno na dvou motorkách 2000 a 2001.
Upravil Pitanek dne 17.05.2016 20:37
Mě stačilo též poštelovat spojku, případně zmáčknout celou rukou a neblokovat dvěma prsty. Případně jsem s motorkou cuknul dopředu/dozadu o pět cm a taky to šlo.
S kontrolkou, určitě to je jen nějaká vůle, protože do tý páky pak lehce drkneš a kontrolka neutrálu se rozsvítí.
Do it my way...
Máš pravdu, že lehce drkneš. Ale v tom rozdílu v převodovce přeskočí, podobně jako když přehodí kvalt (i když samozřejmě tišeji). Proto mi přijde, že to má dvě polohy. Docela dlouho mi trvalo, než jsem na to přišel. Měl jsem za to, že mi občas nesvítí kontrolka.