Nemam predstavu, kolik je tady na foru dvoz ventilu. Coz asi neni tak dulezity, ale zajimalo by me kam se s nimi jejich majitele poustej. Krome Vlastimil, kterej evidentne svy stroje bere ven, jsem tu moc cest na techto strojich nezaregistroval. Tak teda: kam jezdite? Zkusenosti z cest, problemy nebo naopak vyhody. Jsem zvedavej, fakt.
Tak já mám dvouventila něco přez dva roky a zatím s nim podnikám celodení vejlety jen po čr a semtam víkend někde do kempu nebo na slovensko a nemůžu si stěžovat. Zatím najeto cca 15000km,takže na velký hodnocení to není. Ale střídám to s 1150GSA a na motání se po horších silničkách mě připadá dvouventil lepší. Zatím sem dal nejvíc 620km za den a dalo se to přežít celkem dobře. Letos se na něm chystám do Rakouska/Itálie/Slovinska,tak ho trochu provětrám. A možná do Gármiše,jestli budu mít volnej víkend...
Jezdím obuté Mitas E08,zatím na nich mám 7000km a myslím že 10 000km dají s přehledem. Dělal sem na tom téměř všechno,krom motoru(ten jen přetěsněnej a odkarbonovaný hlavy a písty) a převodovky. Zadní tlumič sem dal Ohlins,přední péra Wilbers a teďka sem ještě namontoval velkej kotouč 320mm a novou opletenou hadicu a je to o 100% lepší,konečně to bezdí jako normální dnešní motorky. Brzo se mě přehoupne další 100 000km na tachometru,ale kolik to má najeto celkem vubec netuším,jen vím,že první stovka tisíc to rozhodně není...
Závady sem řešil dvě. Jednou odešla diodová deska a pak začalo týct gufero na výstupu z převodovky na kardan. Veškerý opravy si dělám sám. Do těžkýho terénu a velkýho blata ho netahám,ale les a pole zvládá pořád na jedničku:-)
O Pipovi vim, mluvil jsem s nim, nez odjizdel. A Zlabkovci, tam to je jasny. :-) Nekdo dalsi? Fakt me zajima co si s tim kdo troufne jezdit jestli kdyz to nekdo koupi, jezdi s tim jako s "normalni" motorkou. Ja byl loni v Cerny Hore, cestou necestou. Letosni Alboska tak upplne nevysla, ale na tom masina nenese zadnou vinu. Max po silnici mam taky nekde kolem 650, ale na dalnici je to vazne oser. Zato v terenu ta masina neskutecne oziva...
Tak já na tom jezdím všude kde je to možné,veškeré Balkánské státy,Itálii.Korsiku,Francii,Španělsko(mnohokrát) a Maroko.Jezdím na tom v terénu i po dálnicích na plný plyn.Co to je "oser" na dálnicích nevím.Já např ráno v 7 hod v Livornu vyjedu z trajektu a večer v 8 jsem doma 1250kmTakže to zase tak špatné není....A jak jezdíte po dálnici Vy? 200?
Já s tím jezdím vlastně jenom v terénu.Pojal jsem to jako HP for loser.
Jsem ve stádiu testování a mám za sebou dva maratony.Zatím ladím.
Pořád nejsem spokojen s předním pérováním a brzdama.Jinak palec nahoru
za spolehlivost a jednoduchost.
Do budoucna nevylučuju,že s tím podniknu nějakej větší trip.Vůbec bych se toho nebál.
Vlastimile, tz musis mit zeleznou rit! Drzis se doporucovanych 4000 otacek (cca 130 km/h) nebo z nej dostavas vic? Ja jezdim max 130 na dalnici. Na normalni silnici kolem kila a vyhovuje mi to.
frantisek napsal:
Vlastimile, tz musis mit zeleznou rit! Drzis se doporucovanych 4000 otacek (cca 130 km/h) nebo z nej dostavas vic? Ja jezdim max 130 na dalnici. Na normalni silnici kolem kila a vyhovuje mi to.
Odkud pochází to doporučení 4000ot/130kmh.A Ty snad ty příspěvky vůbec nečtešjá jsem psal že jezdím na plný plyn....
Odkud pochazi nevim, nekde se to tu kdysi objevilo v diskuzi. Ze se pri vetsich rychlostech pali ventily. Ale jestli tahas plnej 1250 km, mozna to nebude tak zly. Pokud z toho teda vymacnes vic nez tech 130.
Já mám třeba normální krátkou pětku a nedělá tomu problém držet těch 130 pořád a krátkodobě klidně při předjíždění to motám na těch stopadesát. Max to letí cca 170km/h a to myslím není vubec špatný na to co to má zasebou. Nevidím v dálničním přesunu zásadní problém,nebo nějakou výraznou ztrátu proti mé 1150GSA,kde mám krátkou šestku... Jen mě ty dálnice nebaví.
Sedadlo mám z DDT a namontoval sem nižší stupačky a vyžší řidítka a pohodlí je uplně někde jinde.
Dokážu si přectavit na tom cestovat i hodně daleko. Baví mě ta nízká hmotnost a nízké sedadlo v porovnání s čtyřventilama,který mě čímdál víc připadají jako nesmysl.
Ještě k tomu doporučení 4000ot/130kmh.Je to kravina páč například na přelomu 70tých a 80tých let se vyráběly modely R100S,CS,RS aRT s výkonem 70PS bez olejových chladičů a jely 200-205km/h,A určitě se nedoporučovalo ani nejezdilo 130Chladič se začal sériově montovat až u R100GS protože se počítalo s provozem na horších cestách pri nížších rychlostech a tudíž horšímu chlazení náporově chlazenému motoru.Takže při rychlé jízdě po dálnici s olej.chladičem je to OK.Ještě lepší než obvykle....Mi to na dálnici ukazuje tachometrových 184 ale to už je sadomaso.Občas je ta dálnice úzká....
Vlastimile ty mas taky delsi 5, vid? Sledujes zmenu oproti puvodni prevodovce? ja ji tam dal taky, ale hned jak jsem ji koupil, takze nemam vlatni zkusenost s tim, jakej je to rodil. Pokud vubec. Nizsi stupacky tam byly, kdyz jsem to koupil, ale chce to vyssi sedlo. A pokud jde o rychlost, zkusim teda neco prihodit.
frantisek napsal:
Vlastimile ty mas taky delsi 5, vid? Sledujes zmenu oproti puvodni prevodovce? ja ji tam dal taky, ale hned jak jsem ji koupil, takze nemam vlatni zkusenost s tim, jakej je to rodil. Pokud vubec. Nizsi stupacky tam byly, kdyz jsem to koupil, ale chce to vyssi sedlo. A pokud jde o rychlost, zkusim teda neco prihodit.
Delší pětku jsem tam dal protože jsem dával do převodovky nové ložiska a když už to bylo rozebrané tak jsem podlehl reklamě soudruhů ze SRN a dal tam při jednom i tu pětku Od té doby jsem najel hodně a jediný rozdíl je v tom že si pořád pamatuju že ta oprava převodovky byla díky té "dlouhé pětce" o 180€ dražšítož tak....Až někam pojedeš tak dej vědět.Jel bych s Tebou
Upravil 3axap dne 24.06.2014 10:39
V cerne hore jsme potkali 2 spanely na techto motorkach.Jeli po vlastni ose do Indie.Jinak tech dvouventilu jsme na balkane vzdy potkali min.10.
vevis přiložený následující obrázek:
[78.67Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No ja potkal v Tbilisi borce z Australie. Misto tachaku mel jen namalovany rychlosti a z nich popisy - Asfalt, sand, mud...:-) A massa vypadala, ze ji rozhodne nesetri.