Chtěl bych vyměnit řemen alternátoru na R1200RT. Někdy mám pocit že po nastartování chvíli "prokluzuje" a cítím smrad po spálenině. Sundal jsem kryt a řemen vypadá jako nový, značení má Contitech 4PK592. Jde mi o to že v různých eshopech pro RT doporučují typ 4PK582. Řemen mi připadá napnutý tak nějak akorát. Který tedy vybrat? Osobně se přikláním k typu 592, tedy jako současný řemen ale nechám si poradit.
Ještě bych měl dotaz jestli mám rovnou vyhodit tak jako většina tu pěnu v krytu a nebo ji tam nechat jestli má nějakou funkci? Díky
namork1 napsal:
Chtěl bych vyměnit řemen alternátoru na R1200RT. Někdy mám pocit že po nastartování chvíli "prokluzuje" a cítím smrad po spálenině. Sundal jsem kryt a řemen vypadá jako nový, značení má Contitech 4PK592. Jde mi o to že v různých eshopech pro RT doporučují typ 4PK582. Řemen mi připadá napnutý tak nějak akorát. Který tedy vybrat? Osobně se přikláním k typu 592, tedy jako současný řemen ale nechám si poradit.
Ještě bych měl dotaz jestli mám rovnou vyhodit tak jako většina tu pěnu v krytu a nebo ji tam nechat jestli má nějakou funkci? Díky
Pěnu vyhoď okamžitě(Funkce asi nějaká je-drží vlhkost).Pak zkusil zavolat Tondovi a budeš vědět který ten řemen bude nejlepší.
.
OK pěna poletí do popelnice, je pravda že na některých místech se pod ní už začíná loupat barva. Co se týče řemenu tak jsem tak nějak doufal že se tu Tonda ukáže a poradí, možná se to bude jednou hodit i ostatním s RT.
Pjenu okamzite do popelnice, ted sem ju vyhazoval z gs 2006 z italie a bylo to tam uz pekne ohnily, taliani na to asi kaslou...
v chytre knize mam poznamenany remen do 10-2007 4PK592, od 10-2007 4PK582 vcetne adv, rt.
Kupredu spatki ni krok...
jj ta moje je taky z Itálie ale zatím to vypadá pod pěnou jakž takž. Oni italové jsou celkově optimisti. Když jsem se ptal původního majitele jestli náhodou nedělal koncový převod když má RT najeto 75000km tak se smál že do 150000km na tom není co řešit.
Ten řemen tedy bude typ 592, r.v. mám září 2007
Mám rok 05 a řemen jsem dával 4PK 582. Jen nevím proč vyndaváte tu pěnu, odhaduji že má funkci tlumení hluku a žádný problém jsem kvůli ní na motoru nezaznamenal.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
Mám rok 05 a řemen jsem dával 4PK 582. Jen nevím proč vyndaváte tu pěnu, odhaduji že má funkci tlumení hluku a žádný problém jsem kvůli ní na motoru nezaznamenal.
Tak jí tam nechej, poznáš to po čase. Dneska lituji, že jsem info o tý zapí.če.ný pěně nenašel dříve, než mi oxidace začala lézt přes kryt řemenu. Takže její jediná funkce je zadržovat vodu a ničit motor.
GSA 1250 Rallye 2024
berka napsal:
Mám rok 05 a řemen jsem dával 4PK 582. Jen nevím proč vyndaváte tu pěnu, odhaduji že má funkci tlumení hluku a žádný problém jsem kvůli ní na motoru nezaznamenal.
No super a vím zase prd ....... 4PK582 nebo 4PK592
berka napsal:
Mám rok 05 a řemen jsem dával 4PK 582. Jen nevím proč vyndaváte tu pěnu, odhaduji že má funkci tlumení hluku a žádný problém jsem kvůli ní na motoru nezaznamenal.
No super a vím zase prd ....... 4PK582 nebo 4PK592
Nevím jaký máš rok,ale do roku 03/2014 tady
pokud potřebuješ vyhledat nějaké díly tak zdeDum spiro,spero.
namork1 - nějak jsem tohle téma přehlídnul. Nemám teď po motovýletě moc času chodit na net. Kdyžtak jsi měl zavolat. Jinak tady je "kecání" o řemenech: http://www.euromo...582571.htm
Když si otevřeš "záložku" Technical specs (pod obrázky řemenů), tak tam je přesně popsáno jaký řemen použít - je tam jak "OEM označení", tak "Contitech označení".
Upravil Tonda dne 25.06.2014 16:29
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
díky právě proto jsem nevolal, takových telefonátů máš denně určitě spoustu, navíc tady veřejně by to mohlo pomoci i jiným. Díky za odkaz, potvrdil mou správnou volbu.