Tak jsem vyrazil (300 km okresky) na nevyvážených kolech - hrůza měl jsme fakt málem naděláno - kolem 150ti se rozkmitalo přední kolo tak, že jsem ji skoro nemohl udržet..., kam se hrabe mladá medvědice....
Viděl jsem, že spousta z vás jsou "šikovní" a mají různá udělátka -
PS jak na vycentrování kola
Kdyby existovala "mobilní verze" bylo by to super
Díky Jarda
Neexistuje. Holt to chce do servisu. Doporučuji pneuservis Červený v Radotíně. Mají otevřeno i o víkendech a motorky dělají docela rychle a nebývá tam narváno.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Existuje vyvazovaci vidlice pro rucni vyvazovani kol. Nikdy jsem to nedelal, a pouze teoreticky chapu jak to funguje - jeden znamy v pneuservise to pouuziva na sportovni motorky, ze je to presnejsi nez ty automaticke vyvazovacky. Maji ji treba u Louise (najdes v online shopu pod cislem 10003340). Je ovsem otazka jestli se to vyplati kupovat - jak casto to pouzijes.
David - Brno, 1150 GS.
http://www.bmwgs....rowstart=0Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Jarda Dingo napsal:
Tak jsem vyrazil (300 km okresky) na nevyvážených kolech - hrůza měl jsme fakt málem naděláno - kolem 150ti se rozkmitalo přední kolo tak, že jsem ji skoro nemohl udržet..., kam se hrabe mladá medvědice....
Viděl jsem, že spousta z vás jsou "šikovní" a mají různá udělátka -
PS jak na vycentrování kola
Kdyby existovala "mobilní verze" bylo by to super
Díky Jarda
To je to,co jsem ti říkal už na téma "domácí přezouvání". Je lepší jet do servisu a nechat si to přezout a vyvážit. Pokud chceš přezouvat někde v horoucí prdeli a nemáš možnost navštívit místní servis,protože tam žádnej neni,tak musíš oželit i vyvážení. Nebo aspoň přezout aby jsi dojel někam kde ti to jen vyváží. Těžko budeš s sebou tahat stojan(třeba ten od Luise) a závaží aby jsi si to někde vyvážil sám.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Čau Jardo, stalo se mi to samý, když sem jel z Rumunska nemohl sem jet rychlejš než 105 km/h. Nedavno sem to vyvážil a už mužu jezdit 150 na TKC. Tak sem nad tim taky přemýšlel. Vyvažovat to na cestě je blbost, ale napadla mě jiná věc, ale nevím jestli to bude fungovat v praxi. Doma si vyvážit kola s TKC gumama,vyfotit si přesně jak tam ta guma je ráfek+guma+závaží. Potom tam přezuješ silniční gumy a znova vyvážíš a vezmeš si sebou ty závaží co si měl sTKC a můžeš jet na dovolenou. A až tam budeš dávat TKC tak to tam obout přesně podle fotky a nalepit závaží.
PetrPROCH napsal:
Čau Jardo, stalo se mi to samý, když sem jel z Rumunska nemohl sem jet rychlejš než 105 km/h. Nedavno sem to vyvážil a už mužu jezdit 150 na TKC. Tak sem nad tim taky přemýšlel. Vyvažovat to na cestě je blbost, ale napadla mě jiná věc, ale nevím jestli to bude fungovat v praxi. Doma si vyvážit kola s TKC gumama,vyfotit si přesně jak tam ta guma je ráfek+guma+závaží. Potom tam přezuješ silniční gumy a znova vyvážíš a vezmeš si sebou ty závaží co si měl sTKC a můžeš jet na dovolenou. A až tam budeš dávat TKC tak to tam obout přesně podle fotky a nalepit závaží.
Tak to ti nevyjde. Jedině si to označit na ráfku. Protože podle fotky to asi netrefíš.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Tak jsem si to vyzkoušel u kamaráda na jednoduchý vyvažovačce - je to lepší, ale tahat to s sebou nejde - ale mám škovnýho kámoše - takovýho, co nedá pokoj dokud něco nevyslí - zkusím a kdyby dám vědět a zveřejním
Jen mi napadlo - co to dostat mezi velbloudí hrby nebo jinam - jen nevím jak ukotvit hřídel a udržet "objekt v klidu"
Navrhl jsem to doma, ale nějak mi nerozuměli
Upravil Jarda Dingo dne 01.10.2008 20:06
no a co to na cestach vyvazovat primo ve vidlich? kdyz se stojan necim podlozi aby kolo bylo dostatecne vysoko nad zem a nezavadilo o podklad, odsroubuji se trmeny brzy aby nedrhly, tak by to teoreticky melo jit, ne? Jenom napad... Nevim teda jak se zadnim kolem kvuli kardanu... ten to bude brzdit. Ale predek?
Upravil David_BO dne 01.10.2008 21:06
David - Brno, 1150 GS.
Přijde mi to celé naprosto mimo. Stačí sjet maličko víc gumu vlevo a celý se to rozhodí. Gumy se špuntama fakt nemá smysl vyvažovat. Mimochodem, u TKC je tuším beztak udávaná maximálka 140 nebo tak nějak. Karoo je podle mě podobný. Po přezutí a vyvážení je po 1000km všechno úplně jinak.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No me to prezouval kamos u nej v garazi a rikal,ze to vyvazil priblizne.Rikal proti ventilku,nevim jak to myslel.Ale asi mam stesti,protoze mi to nic nedela ani ve 150.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
No me to prezouval kamos u nej v garazi a rikal,ze to vyvazil priblizne.Rikal proti ventilku,nevim jak to myslel.Ale asi mam stesti,protoze mi to nic nedela ani ve 150.
to máš dobrýho kamaráda,když ti něco dokáže vyvážit přibližně
když sem to obul na TKC v servisu,vyvažoval mi to kluk na té ruční vyvažovačce,přední bez závaží,zadní asi 0,5 kg, ve 160 km/h se nic nedělo,po 4000 km pořád nic,akorát to hučí jak vojenská osmikolka
TomasTT napsal:
Přijde mi to celé naprosto mimo. Stačí sjet maličko víc gumu vlevo a celý se to rozhodí. Gumy se špuntama fakt nemá smysl vyvažovat. Mimochodem, u TKC je tuším beztak udávaná maximálka 140 nebo tak nějak. Karoo je podle mě podobný. Po přezutí a vyvážení je po 1000km všechno úplně jinak.
Ten hluk, to je další věc,která mi překvapila..... No po prvním vyvážení se to zlepšilo - snad to nějako dobu vydrží .Tome co na tlumiče - bez vyvážení
Myslim,jestli to neni spis ze mas prvni spunty??? Vyvazeni asi na spuntech jen tak nepoznas,to by musel byt nejaky extrem.Kazdopadne spunty nejsou delany na rychlosti nad 140km/h a jestli se ti zda ze TKC hucej,dej tam E09 a uvidis co mas pod sebou za cirkularku a po prechodu zpet na TKC budes mit tichou masinu
brtnik napsal:
Myslim,jestli to neni spis ze mas prvni spunty??? Vyvazeni asi na spuntech jen tak nepoznas,to by musel byt nejaky extrem.Kazdopadne spunty nejsou delany na rychlosti nad 140km/h a jestli se ti zda ze TKC hucej,dej tam E09 a uvidis co mas pod sebou za cirkularku a po prechodu zpet na TKC budes mit tichou masinu
Je pravda, že jsem z toho byl vedle - luxus zmizel - jako když se vrátíš domu po flámu
[img][/img]
Upravil Jarda Dingo dne 02.10.2008 09:22
Jazdil som Karoo aj vyvážené , a jazdil som Karoo aj nevyvážené .
Rýchlosti 100 , 120 140 . Rozdiel som nezistil a myslím , že pri štuploch to ani nemá cenu vyvažovať . Motorka sa aj tak správala vo vačších rýchlostiach ako divá kobra .
Samozrejme hovorím o Karoo klasických , nie KAroo T , tie som mal obuté posledne v Rumunsku , ale už vyvážené .
Otazka - aku mate skusenosť s gumami Karoo T , obul som ich do Rumunska , fajn na cestu ,no akosi rýchlo sa opotrebovávajú .
Ak sa niekomu zdá , že mu hučia gumy ,odporúčam obuť klasické Karoo , prvý kilometer som si myslel , že ma naháňa lietadlo .
jtr Obdobu tohoto přípravku jsem si vyrobil. Respektivně jen ty ložiska a na delší pásovině. To pak upnu svěrkou na kozičky a použiji orig osku. Vloni před Rumunskem mne to zachránilo bo jsem zjisti lže v zadním kole mi nejde ložisko jak má.
bystricke: myslis Aldu ? ja s nim mam jen dobre zkusenosti motorky vazi rukou ikdyz na to ma stroj a vzdy sem byl spokojenej
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček