Ahoj zkoušel jsem se už ptát v jiném vlákně, ale založím nové, ať dotaz nezapadne. Měnil jste už někdo vodící pouzdra na kluzácách vidlice 1150GS ? zjistil jsem, že v horní poloze vidlice mám mezi kluzáky a trubkou vůli, která způsobuje nepříjemné pazvuky a klepání při jízdě po šutrech. Dlouho jsem si lámal hlavu čím to je, zkoušel jsem vůle na všem, než jsem zjistil, že když se snažím hýbat se zvednutým a zabržděným předním kolem, že trubky díky vůli pochodují v kluzácích. Chtěl bych se zeptat, nevíte, jestli trubka je vedená pouze malými pouzdry pod gufery, pozice číslo "2" na vyobrazení? Nevíte prosím, jestli na vyjmutí pouzdra potřebuji nějaký přípravek? děkuji, Mel http://www.realoe...Wer später bremst, fährt länger schnell.
Oživím starší diskusi:
- vodící futra jsou kompozitní, v každé noze dvě, jedno těsně pod guferem a druhé dole pod třemi plastovými rozpěrnými trubkami
- ETK realoem.com pro R1100 je neukazuje ale jsou stejná jako pro 1150, ověřeno v praxi
- vytažení je možné mírnou silou, u mě seříznutou podložkou na závitové tyči s oválnou dírou v podložce; při "ponoření" podložky na tyči je tato šikmo a díky seříznutí na protlehlých stranách projde vnitřkem futra, při zatažení ven se narovná a opře o futro, které vytáhne ven
- při vytažených guferech a pouze lehce naolejovaném kluzáku tam drobná vůle je i s novými futry, s gufery a zalité olejem je to bez znatelné vůle, za jízdy bez vůle a klepání
- cena čtyřech futer několik stokorun, výměna vcelku rychlá, efekt jednoznačně pozitivní