Ahoj všichni,
po pročtení fora jsem se rozhodl požádat vás o radu. Už jsem zoufalý...
Při jedné projížďce se mi motorka zakuckala a zhasla a už se mi ji nepovedlo znovu nastartovat. Startér točil, ale motorka nechytila. Po dotažení domů jsem se do ní pustil a zkusil snad všechno...
Zkoušel jsem kabely od baterky, kabely k palivovému čerpadlu, zkontroloval spínač na policajtu, vyndal a vyčistil startér, vyměnil olej, filtry a svíčky. Nic z toho nepomohlo. Nakonec jsem na 15 minut vypojil řídicí jednotku a motorka začala startovat! Vzal jsem ji na projížďku a po 200 metrech opět to samé. Chcípla a už nešla nastartovat. Tentokráte pomohlo, že jsem dvakrát otočil klíčkem a nastartoval. Zhruba co 50 metrů jsem toto musel opakovat.
Pak jsem ještě zjistil, že po vypnutí klíčku se ozve zvuk, jako když se vypouští voda ze dřezu (nevím jak lépe to popsat).
Trochu se bojím, že je načaté palivové čerpadlo, nebo palivový filtr...
Dokážete poradit, co a jak bych měl ještě zkontrolovat?
Zapoměl jsem dopsat: Jednoválec, dvě svíčky, rok 2004, najeto 30 tis...
Díky
Upravil vencis dne 25.07.2014 09:06
Ten zvuk šel zřejmě od budíků, ne? Takové chraptění, chrastění. A to je normální, pokud to tedy šlo z kapličky budíků.
Typuji to na něco s palivovým systémem. Buď čerpadlo vynechává a nebo máš v pytli čidlo bočáku (i když třeba vypadá v pohodě), které čerpadlo odpojuje. Zkus ho úplně vyndat a zkusit to bez něj. Minimálně vyloučíš, že to je tím. Taky bych mrknul na elektriku k čerpadlu. Pokud máš alarm, tak ho zkusit deaktivovat - taky odpojuje čerpadlo.
Upravil xHackerM dne 25.07.2014 09:13
Nene, zvuk od budíků už znám a tady jsem si našel, že to je normální.
Tohle se ozývá z prostoru u motoru. Zní to jako zbytek vody, který je ve výlevce... Když jsem odpojil čidlo od policajta, tak se vůbec nerozeběhlo palivové čerpadlo. A nevím, jak ho vyřadit úplně.
Palivové čerpadlo jsem měl odpojené a měřil jsem, co dělají kabely, když otočím klíčkem a zkouším startovat. Po otočení klíče se na chvíli na kabelech objeví 12V a pak 0. Při startování tam lítá taky 12V.
Alarm tam nemám.
Upravil vencis dne 25.07.2014 09:23
To čidlo bočáku se musí odpojit a buď spojit kontakty nebo je nechat rozpojené. Nevím přesně jak to je vevnitř dělané, nikdy jsem to nezkoumal.
Skoro nejlepší by bylo zajet za někým se stejnou motorkou, kdo by byl ochotný na chvíli přehodit čerpadlo. Už jsi na tom udělal dost práce a pořád nejezdíš, tak než nad tím laborovat, tak spíš jednat...
Zkus dotaz na ochotu napsat do názvu vlákna, třeba do závorky. Spousta lidí nečte technická vlákna a jen tu dělají bordel, ale přitom by ochotní byli...
A nebo se zkus v Praze obrátit na Servisáka, Ježka nebo Carservis.
od karburátoru?to si asi myslel od vstřikovače a ta guma je fakt silná,tomu nevěřím.Ten zvuk sifonu,nemůže být zapnutí čerpadla,a chcípneto jako když vyneš klíček nebo pomalu ztrácí otáčky až to chcípne a možno i střelí do výfuku?
"Žij svůj sen"
ještě můžeš zkusit zapojit čerpadlo přímo na 12V, musí z něj pořád téct benzín, ale nachystej si větší nádobu kam budeš benzín odčerpávat a nespopleť +/-, co kontrolky hlavně paliva funguje? když budeš mít málo benzínu, tak si to s benzínem nasává i vzduch a to by mohl být divný zvuk...
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
xHackerM napsal:
Zkus dotaz na ochotu napsat do názvu vlákna, třeba do závorky. Spousta lidí nečte technická vlákna a jen tu dělají bordel, ale přitom by ochotní byli...
A nebo se zkus v Praze obrátit na Servisáka, Ježka nebo Carservis.
Crazy23 napsal:
A zkoušel jsi to přes startovací kabely? Spustu, spíš tedy tak 98% problémů vyřeší baterka
Baterie OK, 100 procentně je nová a zkoušená v jiné moto.
praskin napsal:
Ten zvuk sifonu,nemůže být zapnutí čerpadla,a chcípneto jako když vyneš klíček nebo pomalu ztrácí otáčky až to chcípne a možno i střelí do výfuku?
Chcípne to jako když vypneš klíček. Střílí do výfuku při dalším pokusu o nastartování. Občas. Manžeta u vstřiků ok, kontrolována.
D-A-G-R napsal:
ještě můžeš zkusit zapojit čerpadlo přímo na 12V, musí z něj pořád téct benzín, ale nachystej si větší nádobu kam budeš benzín odčerpávat a nespopleť +/-, co kontrolky hlavně paliva funguje? když budeš mít málo benzínu, tak si to s benzínem nasává i vzduch a to by mohl být divný zvuk...
To už jsem tady taky četl. JEn nevím, jestli ho odpojit před palivovým filtrem, nebo až za ním.
Dá se vůbec palivový filtr rozebrat, nebo vyčistit, nebo odzkoušet funkci??
TAk jo, dnes se mi ji povedlo nastartovat a to několikrát za sebou. Když jsem jí jel projet, tak po cca 500m se závada obnovila. Vzdávám to. Někdo z Prahy ochotný s diagnostikou a kouskem času?
ADV ONE napsal:
no na dálku to neopravíme.. byť by to bylo fajn a mnoho zákazníků by tuto službu určitě uvítala.. telepaticky se mi prosím připojte do motorky, opravte a děkuuuuuujuuuuu..
A to jako nejde? Že bych motorku postavil před IP kameru??
Je mi to jasné, že ji musím dopravit, nenápadně jsem se snažil dopídit, zda nemáte dodávku na odvoz no...
Jezku bud v klidu unas se pan rozciloval proc tam motorka musi bejt na montaz toho radiciho asistentu ze si to namontuje sam a ja to onlajn nakoduju a on muze bejt doma nebo jet. Proste exot
... servis a diagnostika BMW Motorrad