mezi 3000 a 4000 otáčkama mi z motoru jde cvakání jakoby ventilů. Je jedno co je tam za kvalt nebo jestli je motor pod plynem nebo v dojezdu, prostě kdykoli mezi těmahle otáčkama to cvaká. Nejhorší je že jsem tak blbej že ani nevím jestli mi to dělalo loni .
Letos jsem nasadil laděný svody a přijde mi že to asi dělá od tý doby (což nemá logiku). A třeba to tak dělat má. potřebuju uklidnit že to dělá už od začátku a že je to v poho, díky :-)
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
A neni nejjednodussi sundat vika a podivat se na vule. Muze to delat i axial a taky to muze delat cokoliv jineho. Zkuz taky natankovat lepsi benzin a dej ji trosku plynu. Kdy jsi naposled delal vule? Setkavam se dost stim ze si to lidi ani nepamatujou
... servis a diagnostika BMW Motorrad
vůle jsem dělal ve 40 000 a teď mám 49. Plynu dostává ažaž, ale ten fuel určitě zkusím.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Melizoy napsal:
Ještě si dotáhni svody ...když to dělá od výměny )
Taky možnost - jestli je to od doby, co namontoval svody. Jeden můj kamarád si namontoval komplet Akrapoviče (z druhé ruky) a předchozí majitel mu nedal pružinky mezi "objímkou" u hlavy a "háčky" na svodech. Taky mu to dělalo "zvuky" než jsem mu tam dal pružinky
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jojo přesně tak řešil jsem tohle na FZ1 - pořád cvakání, řešili tam ventilové vůle a nakonec to bylo jen těsnění pod svody - od doby co namontoval Akrap system z druhé ruky....
Tom
tak jsem o víkendu kouknul na ty vůle. Ventili se nezměnili ani o setinku a axiální vůle na levým válci dobrý a pravým byli 0,2mm, tak jsem je ještě zmenšil na 0,05 - 0,1. dotáhl svody :-)) a cvakání zmizelo
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015