Rád bych použil motor z GS do svého letadla. Jednak se mi GS moc líbý a navíc mi motor vyhovuje svojí koncepcí (nízké otáčky,prověřená kontrukce, starter součástí motoru,motor bez přrvodovky,....). Nenašel jsem na Vašich stránkách (možná jsem i špatně hledal) informace o výkonu, kroutícím monetu, rozsahu otáček a váze samotného motoru. Prosím o informace. Pokud se mi podaří letadlo GS motorizovat podám na oplátku info.
Oni totiž motory do ultralehkých letadel jsou dost často nějak upravené nebo pouze vylepšené motory z brouka. Bohužel např takový Rotax 912, 80 k (což je v podstatě VW 1300) se po GO stále ještě prodá za 230.000,-, což je podle mně nestydatá divočina. Proto spousta pilotů hledá alternativní pohon. Samozřejmně 80k zbytečně moc, v podstatě by stačila polovina. Existují i dobrodruzi co vezmou broukovou 2000 a rozpůlí jí na dva díly. Nevým ale to je snad lepší orig motor z GS.
objem 1085 cm3 (99 mm x 70,5 mm)
vykon 80 koni pri 6750 otackach
kroutak 97 Nm pri 5250 otackach
cerveny pole zacina pri 7500 otackach
omezovac pri 8000 otackach
kompesni pomer 10,3 : 1
vahu samotneho motoru bohuzel nevim
(pozn. - v testech namerili i vyssi hodnoty)
specifikace R 1150 GS
objem 1130 cm3 (101 mm x 70,5 mm)
vykon 85 koni pri 6750 otackach
kroutak 98 Nm pri 5250 otackach
dlasi veci bohuzel nevim
Zavolej na 777175211. To je na Ivana Leláka. Taky stavěl letadla a ted už s nima jen lítá. Jeho známej z Dobrušky stavěl nějaký s 1100 GS. Třeba ti řekne víc.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi