Nejsem sice Eman ale hlásit se to musí :koupil jsem tlumic řízen TT každy den po jízdě musím rovnat klestema uchycení tlumiče k ramenu je to proste z blata součástka je silne poddimenzovana nechápu jak TT mohlo udělat takovou botu mam od tlumiče již značně poškozeny blatnik doufám ze mi ho TT nahradí .
Nejsem ještě v Čechách jezdíme v Alpách ted jsem koukal a je zase dole mlátí to o blatnik jako kráva mam uz strach to rovnat aby vydržel vy podložil jsem to molitanem a samozřejmě až se vrátím zkusím reklamaci je to opravdu jak bláto
Pochopitelně to vyreklamujeme ale je to divný, protože se jich prodalo celkem dost a nevím o tom, že by to někomu dělalo takový problém..
Pošli mi prosím fotku na touratech@touratech.cz, nebo mms třeba na 602349970 - cokoliv kde to bude vidět. Dík.
Upravil TomasTT dne 21.08.2014 21:44
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Me se to nezda, mam ho tam tak 15tis a vse oukej, o nic nemlati, drzi jak ma, jen sem menil gumicku pod sroubkem. Montovano presne dle manualu. Podle me vadnej vyrobek, nebo spatna montaz. Jezdim s tim off i on.
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Mohli něco změnit - pro Touratech to vyrábí Hyperpro a dodávají to OEM - myslím že nic z těch dílů nevyrábí přímo v Touratechu, takže je klidně možné, že pokud se něco změnilo (je to třeba z jiné slitiny), tak o tom ani nevědí. Ověřím, zjistím a zajistím nápravu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja ho mam taky, montovano podle navodu a navic jsem to zakap takovym tim modrym sracem aby se to nepovolovalo. Takze zadnej problem, jen si nejsem jistej jestli ten tlumic k necemu je. Mam zkusenost s tlumicem na Blackbirdu a tady mam pocit ze kdyby tam nebyl tak to ani nepoznam.
Pavel: záleží asi na tom, jak a kde jezdíš. Jestli po kvalitních silnicích a nepříliš naložený a na silničních gumách, možná ten tlumič fakt nepotřebuješ. Pokud máš naloženou motorku a nedejbože na něčem ostřejším, tak těch situací, kdy tlumič stabilizuje přední kolo je fůra. Nejen koleje na dálnici, vzduchový pytel za kamionem nebo vracečky ve dvou s naloženými kufry... A vůbec nemluvím o nezpevněných cestách. Tlumič mám nastavený naplno a na je znát hodně. Ale pochopitelně že na sportovní motorce, která má mnohem horší stabilitu je to znát mnohem víc. Já nejvíc ocenil tlumič na LT, tam byla motorka doslova neovladatelná, když tlumič přestal tlumit. Rozkmitaný řídítka tak, že jsem se s tím fakt musel prát a stačilo jen chvíli něco dělat levou rukou (třeba ladit rádio, navigaci...) a během 10s lítaly bez tlumiče řídítka o 20°. Jezdil jsem takhle asi 14 dnů, než mi přišel nový a bylo to peklo. Taky to bylo silně závislý na nafoukání a stavu pneu a jestli se jelo s naloženým topcase a ve dvou nebo ne. To bylo zásadní třeba ve větru.
Tady jsem našel jeden nedávný příspěvek na tohle téma na advrideru. Majitel má tlumič řízení hyperpro:
observations:
the handlebars feel much smoother and calmer. in the twisties, the bike holds a line much better. i feel more confident about whacking the throttle sooner when entering/exiting a turn and more confident about aggressively pressing on the handlebars. i felt like i could ride faster in the twisties. the bike just feels more planted and connected to the road. i felt much more confident about riding with no hands -especially while standing. good practice for balance and riding loose. in the dirt, the bike appeared to react slower to loose surfaces and rutted lines seemed easier to ride. i tested different settings on the damper. i rode mostly at 11 clicks -50%- and then at 16 clicks. i definitely noticed the increased effort at slower maneuvers -like turning at the gas station. surprising to me, i think that i preferred the higher damping -even in the twisties. the bike feels easier to control when quickly transitioning from turn to turn. now it's likely that some of this may just result from feeling more confident. i wholeheartedly believe in the placebo effect and seek solutions that can invoke the placebo effect.
overall, i definitely consider this a worthwhile purchase. after experiencing the benefit of the adjustable settings, i'd definitely consider replacing the oem damper on a 2014 gsw. for how i ride -pushing the boundaries- this is highly recommended. my $0.02.
Upravil TomasTT dne 22.08.2014 01:14
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Rano ti to pošlu bud sem nebo mms je to jen ten Malej mezi kus od tele tu k tlumiči úplně se ohne a tělo tlumiče mlátí o blatnik jinak Tlumic je teda sakra znat obzvlášt v terénu kdyby nebylo tohohle problému tak je to nejlepší věc na motorce bez nej nemůžeš pomalu v terénu jet možná krokem neskutečný pomocník .Jinak mi to montoval Servisak tak je předpoklad ze je to v pořádku
Já si ho tedy nemůžu vynachválit, nastavuju ho tak na 80% tuhosti a poznám ho při sportovní ostrý jízdě na silniční sadě, na špuntech při naložený motorce a situacích co popisuje Tomáš. A když sem přešel na přední 21tku tak jsem pocítil jeho přínos nejvíc. Já sem si ho teda dost oblíbil a sem za něj rád jak při off tak i on. Doporučuju za sebe taky nastavit opravdu minimálně na 80% až 100% tuhosti.
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!