Chcel by som vás popýtať o radu...motor R 80 GS paralever.
Motor naštartuje, tažšie, ale aj to len na jeden valec.
Ak jeden valec chytá, predstih zapaľovania by mal byť v poriadku? Hľadať problém v dodávke paliva?
Sviečky sú OK.
Ventily nastavené.
Hladina na karburatoroch by mala byť v poriadku.
Mal som dole zapaľovanie, skúšal som znovu nastaviť základný predstih, meral som to však multimetrom a tan zaznamená len vybudenie napätia u toho zapalovacieho snímača, nie len impluz ako generuje originálny BMW prípravok. Tu mi motor však vobec nenaštartuje. Ak natočím ten snímač +/- na pôvodnú polohu, motor ide len na ten jeden valec.
Ak by vás niečo napadlo, poprípade by sa našiel niekto kto by bol ochotný sa na to pozrieť, nakoľko ja už s tým asi nič nevymyslím a v okolí nepoznám nejaký spoľahlivý servis a po skúsenostiach s "autoopravármi" bych nerád skúšal naslepo.
A když vytáhneš svíčku z toho válce,kterej nejede po nastartování a chcípnutí,tak je mokrá,nebo suchá? Když je svíčka venku,jiskru to hází nebo né?
Pokud bude svíčka suchá,je problém v karburaci,pokud mokrá,tak v elektrice...
Bol vadný zapalovací kábel.
Fajky som kúpil neorigo, NGK LB05F.
Ešte začal "štrkotať" pravý valec, akoby od hlavy. Vôle na ventiloch sú v poriadku, akurát na tých domcoch pre vahadlá je pod jedným vôľa 0,1+ mm. Jedine ak tým...