Jakou máte zkušenost s přestavbovou sadou od HE na kotouč 320mm? Mám ji namontovanou cca 4-5tis.km a kotouč začal solidně kopat. Prostě a jednoduše lehoučce hází,plynule se to zhoršuje od cca 2000km:-( Je to sada od Siebenrocku,myslím že jedna z nejrozšířenějších variant co se na dvouventily montuje,tak je mě divný,že by to byl takovej šmejd... Nevím,jestli má smysl to reklamovat,jestli tím jako trpí tyhle výrobky standartně,nebo jestli to někomu třeba 30 000km funguje bezproblémů. Brzdí to pekelně dobře,už se nehodlám vracet nazpět na malej kotouč,takže další možnost by byla,že si nechám udělat novej,tentokrát už plovoucí,kotouč u nějaké naší firmičky a z té HE sady použiju jen ten mezikus pod třmen. http://vikecb12.r...090636.jpg
Je to kotoučem,když kolo rukou roztočím,tak je to ve třmenu vidět,že kotouč lehce háže. Kupoval sem to v Carservisu,společně s deskama. Jaký,to už si nevspomenu...
Ale jak říkám,zezačátku to bylo naprosto bezproblémů a zhoršovat se to začalo během dovolené a teď už se to klepe docela dost.
Nemože to byť čiastočne aj konštrukciou velkeho kotuča bez plavania, predsa ta jeho rozťažnost musi niekde utekať, nový plavajuci kotúč by to mohol o dosť vylepšiť + to čo bolo vyššie popisane o mäkšich pakničkach! Nejebnul ti nahodou niekto do neho mimo tvojej pritomnosti trebars niekde na parkovisku?
Upravil JRM66 dne 10.09.2014 23:23
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Mechanicky k poškození nedošlo,motorku nikde nenechávám bez dozoru,v těžkým terénu nejezdím a bylo to zhoršování fakt znatelný během té dovolené,kdy sem dával cca 500km/den.
Origo kotouč je 285mm a je plovoucí,tenhle má jen takovou konstrukci,která by měla to plavání lehce nahrazovat,ale asi to není dostatečný.
Tak si pohrávám s myšlenkou,že použiju ten origo kotouč,kterej je stejně k ničemu,protože má volný nýty a nechám na něho vypálit novou obruč o průměru 320mm a nově přenýtovat.
Samozřejmě mě ser.e,že člověk vyhodí 8000kč do luftu za něco,co funguje pul sezony.
Proto se ptám na zkušenosti,jestli na tom náhodou není někdo podobně.
Myslím,že stejnej kotouč má i Vlastimil na PD...
Nemám v plánu to bastlit doma na koleni,nejspíš bych se obrátil na tuhle firmu,myslím že by vymysleli řešení. http://www.motoko...
Mrzí mě,že sem je neobjevil dřív,asi bych to řešil od prvopočátku u nich,vyrábí i redukce unašeč/kolo a posunutí třmenu...
Ale kdo z Vás může tvrdit,že je ten kotouč v řiti.l
kU.RVA měřils ho?
Je to neplovocí kotouč a třmen je tipnu japonec z roku ??
Pokud jsi ho spálil nebo zkroutil tak je to vidět ...¨podle fota to nevipadá.-
Každej pevnej kotouč má rorhoz.
smazak73 napsal:
Ale kdo z Vás může tvrdit,že je ten kotouč v řiti.l
kU.RVA měřils ho?
Je to neplovocí kotouč a třmen je tipnu japonec z roku ??
Pokud jsi ho spálil nebo zkroutil tak je to vidět ...¨podle fota to nevipadá.-
Každej pevnej kotouč má rorhoz.
Třmen je origo co tam je odjaktěživa,takže dvoupístek Brembo.
Kotouč hází tak,že je to vidět při zatočení pouhým okem(milimetr to není,ale nějaká desetinka jo),prostě háže a novej neházel. Co na tom chceš víc měřit? Samozřejmě si tym házením dělá větší vůli mezi deskama,než je zdrávo,takže se i prodloužil krok brzdové páčky,protože musí napřed destičky přitlačit o tu mezeru,kterou kotouč vytvoří při otočení. Jinak pumpa fungl nová,hadice taky,třmen komplet vyčištěnej,promazanej...
No milimetr to právě není,je to tak 3desetinky,ale je to znatelný. Kotouč je téměř novej,tloušťka 5mm a minimální tloušťku má mít 4,5mm takže ještě je tu varianta,že ho nechám jen líznout na magnetce,dán jiný desky a uvidím co to udělá. Pokud se opět zvlní,bude to známka toho,že je to šmejd a nemá smysl s ním ztrácet čas...
Proto se tady ptám na zkušenosti,že bych si jako to broušení odpustil a vyhodil ho rovnou:-)
Vikec: jen tak me napada, nemuze to byt treba nejaka vyrobni vada? ze by pustili do vyroby neco co nemelo treba kvalitni ocel? Zkousels to reklamovat?
Podle me je zbytecne po 5000 km nechat kotouc brousit bez toho ze by jej posoudil odbornik, navic kdyz jsi to kupoval spolecne z deskama a predpokladam ze carservis vi co k tomu dava.
Zatím sem to právě neřešil nijak,dojel sem z dovolené a motorku odstavil. Teď se právě rozhoduju co s tym dál,proto sháním info od někoho kdo má to stejný. Pokud to někomu dlouhodobě funguje,budu se to samozřejmě snažit vyreklamovat. Pokud někdo napíše,že si tým prošel 2x a výsledek furt naprt,budu to řešit jinak...
Vikec: Pocital bych spis ze na nemeckych forech toho bude vic. Zkus treba hledat: r80gs 320mm bremse erfahrungen nebo r80gs 320mm bremsscheiben erfahrungen
Mi naslo treba forum: http://forum.2-ve...20513.html
Precejen v nemecku je dost jezdcu na dvouventilech a i siebenrock je lokalni forma tak se to asi prodava casteji nez v CR. Pripadny preklad muzu nejak sesmolit, lae cele to procitat nemam bohuzel ted cas
Pošli ten kotouč do té firmy, co jsi sem dával ten odkaz. Buď Ti kotouč přerovnají nebo přebrousí. Ale bude to vždy bez záruky, protože materiál tak jako tak neovlivní.
Já bych to reklamoval.Mám na GSPD dvě sady kol a na obou předních mám kotouč 320mm (koupeno přímo od Siebenrock) a kola přehazuji podle toho jak jedu a kam jedu takže nejsem schopen přesně říct kolik má který kotouč najeto ale dohromady mají nějakých 140 tisíc.Bez problémů.Desky používám zásadně Brembo a každý kotouč má svoje desky které přehazuji vždy s kolem.Kamarád z Bamberku má identický kotouč na DR Bigu a má 100 tisíc bez problému.Poslal bych jej do Car servisu ať se předvedou...
Vlasto,dík. Kdybys napsal,žes je koupil a
stálo to za hovn.no,tak bych ten kotouč dál vubec neřešil a zaměřil se na výrobu nového.... Napíšu do Carservisu a uvidím jak se k tomu postaví...
Pak dám vědět,jak sem pochodil... Budu doufat,že to je nějakej vadnej kus,protože jízda s tímhle je uplně někde jinde,dá se jet i dost ostře.