čus, snad to sem patří, mám Zegy viz foto... levý kufr je vykrojený, ale stylem, že je schovaný výfuk jakoby v kufru ale za výfukem je kufr normální, bez vykrojením.... říkal jsem si, že by to mohlo pálit věci vevnitř kufru, ale zase jsem si říkal, že TT to má snad vyřešeno... ale nemá, spálilo mě to všechno, co jsem tam měl ( ne v tom výkroji - ten je teplý, ale nic nespálí, ale ta část, co je za koncovkou, co je rovná - ta spálí všechno, dokonce i krabičku s nářadím roztavila)
naprcccs napsal:
čus, snad to sem patří, mám Zegy viz foto... levý kufr je vykrojený, ale stylem, že je schovaný výfuk jakoby v kufru ale za výfukem je kufr normální, bez vykrojením.... říkal jsem si, že by to mohlo pálit věci vevnitř kufru, ale zase jsem si říkal, že TT to má snad vyřešeno... ale nemá, spálilo mě to všechno, co jsem tam měl ( ne v tom výkroji - ten je teplý, ale nic nespálí, ale ta část, co je za koncovkou, co je rovná - ta spálí všechno, dokonce i krabičku s nářadím roztavila)
naprcccs napsal:
čus, snad to sem patří, mám Zegy viz foto... levý kufr je vykrojený, ale stylem, že je schovaný výfuk jakoby v kufru ale za výfukem je kufr normální, bez vykrojením.... říkal jsem si, že by to mohlo pálit věci vevnitř kufru, ale zase jsem si říkal, že TT to má snad vyřešeno... ale nemá, spálilo mě to všechno, co jsem tam měl ( ne v tom výkroji - ten je teplý, ale nic nespálí, ale ta část, co je za koncovkou, co je rovná - ta spálí všechno, dokonce i krabičku s nářadím roztavila)
stepan napsal:
[quote]naprcccs napsal:
čus, snad to sem patří, mám Zegy viz foto... levý kufr je vykrojený, ale stylem, že je schovaný výfuk jakoby v kufru ale za výfukem je kufr normální, bez vykrojením.... říkal jsem si, že by to mohlo pálit věci vevnitř kufru, ale zase jsem si říkal, že TT to má snad vyřešeno... ale nemá, spálilo mě to všechno, co jsem tam měl ( ne v tom výkroji - ten je teplý, ale nic nespálí, ale ta část, co je za koncovkou, co je rovná - ta spálí všechno, dokonce i krabičku s nářadím roztavila)
naprcccs napsal:
čus, snad to sem patří, mám Zegy viz foto... levý kufr je vykrojený, ale stylem, že je schovaný výfuk jakoby v kufru ale za výfukem je kufr normální, bez vykrojením.... říkal jsem si, že by to mohlo pálit věci vevnitř kufru, ale zase jsem si říkal, že TT to má snad vyřešeno... ale nemá, spálilo mě to všechno, co jsem tam měl ( ne v tom výkroji - ten je teplý, ale nic nespálí, ale ta část, co je za koncovkou, co je rovná - ta spálí všechno, dokonce i krabičku s nářadím roztavila)
Touratech to vyřešené pochopitelně měl ale ten, kdo ti to prodal, ti k tomu neprodal prostě všechno. Součástí sady jak pro 1150GS, tak 1150GSA byl i zmíněný nástavec, který odváděl výfukové plyny za kufry.
Ta verze s kulatou trubkou byla určená pro GS, pro GSA byla součástí dodávky sady (neprodávalo se to vzlášť) nerezová tvarovaná koncovka, která se nestrkala dovnitř výfuku ale šla jakoby přes tu koncovku a konec měla obdélníkový. Vypadalo to docela pěkně. Je to vidět tady na fotkách z roku 2006. Ten obdélník je vyústění nástavce, který byl za výfukem zůžený a zalomený mírně nahoru. Drželo to na dvou místech uvnitř levého rámu kufru. Vypadalo to docela profesionálně. Já tam měl koncovku Sebring a ta byla ještě o kus kratší než originál, bez toho prodloužení by to rozpálilo kufr tak, že by se roztavily i ty montážní puky.
Tady to je vidět docela dobře - mám to nasazené i když tam není kufr
chstepan: ohnout to dolů nestačí. U kufru na ADV tam je takový vykrojený prostor, kde se to teplo drží třeba když jedeš v koloně. Já tam míval na koncovce nasazený (objímkou) takový deflektor, který ten proud otáčel dolů. Všechno fungovalo. Pak jsem jednou jel po magistrále asi hodinu v koloně, nešlo moc předjíždět a natavilo mi to uvnitř kufru igelitovou tašku na stěnu kufru. Za tu hodinku se to tak ohřálo, že to stačilo na roztavení igelitu. Ten výfuk končí ani ne v polovině kufru a vykrojení je jen v té přední části a pak vzadu už má plnou šířku, takže buď by to koleno muselo jít až dolů pod kufr a to by vypadalo taky příšerně, nebo dozadu za něj.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Na origos to jde vyresit prodlouzenou trubkou. U ladaku kvuli vetsimu a mnohdy ne kulatemu prumeru diry uz je to horsi.Ja vyresil vecne ohuleni kufru od ladaku nasledovne. Ne origos ale funguje to stejne jako Tomasova vychytavka k Sebringu. Je to nerez, zohnuty do Ucka
milanosor přiložený následující obrázek:
[234.64Kb]
Upravil milanosor dne 23.09.2014 13:03
I pád na hubu je pohyb kupředu