Vcera jsem si mohl pujcit 800GS.
Pohled na ni mam ted stale zkreslenej.
Oproti 1150ADV je kurva divoka. Malem jsem to pri prvnim rozjezdu hodil do vylohy. Neni to zadny klidny hrosik. V terenu je hodne znat vaha a jine rozmery kol. I pres silnicni pneu jsem si s ni celkem hral. Jedine co me stvalo, ze s ni nejde moc jet pomalu a musi se spojkovat jinak chcipne. Nebo jet rychle coz se mi zase na silnicni pneu moc zkouset nechtelo.
Ucinost brzd me malinko zklamala. Celkem jsem si zvykl na razantni nastup 1150ADV. Kdyz predemnou prutce zabrzdila zenska a plechovkou mel jsem co delat abych to ustal. Brzdy piskaly o 106.
Co se tyce sedla tak bych nerekl ze je nepohodlne. Je pravda ze je trochu vrdsi, ale protoze mam na 1150 tvrdsi verzy sedla tak moje prdel je uz zvykla na stredovek.
Velmi me prekvapila spotreba, kterou jsem drzel na 4.2l.
Do pohodli nemuzu moc mluvit, protoze jsem nezkousel s vetsim stitem a zvysenyma riditkama, takze jsem tam byl jak vosa na bombone (neco jako Robert na KTM ).
Jeste uvidim jak se rozhodnu...
3/6 Marines SEMPER FI
Mosquito napsal:
Vcera jsem si mohl pujcit 800GS.
Pohled na ni mam ted stale zkreslenej.
Oproti 1150ADV je kurva divoka. Malem jsem to pri prvnim rozjezdu hodil do vylohy. Neni to zadny klidny hrosik. V terenu je hodne znat vaha a jine rozmery kol. I pres silnicni pneu jsem si s ni celkem hral. Jedine co me stvalo, ze s ni nejde moc jet pomalu a musi se spojkovat jinak chcipne. Nebo jet rychle coz se mi zase na silnicni pneu moc zkouset nechtelo.
Ucinost brzd me malinko zklamala. Celkem jsem si zvykl na razantni nastup 1150ADV. Kdyz predemnou prutce zabrzdila zenska a plechovkou mel jsem co delat abych to ustal. Brzdy piskaly o 106.
Co se tyce sedla tak bych nerekl ze je nepohodlne. Je pravda ze je trochu vrdsi, ale protoze mam na 1150 tvrdsi verzy sedla tak moje prdel je uz zvykla na stredovek.
Velmi me prekvapila spotreba, kterou jsem drzel na 4.2l.
Do pohodli nemuzu moc mluvit, protoze jsem nezkousel s vetsim stitem a zvysenyma riditkama, takze jsem tam byl jak vosa na bombone (neco jako Robert na KTM ).
Jeste uvidim jak se rozhodnu...
za 4,2L jde jezdit jen na zacatku, ja se ted blizim cca 6L.
Jinak brzdy bych taky snesl trochu silnejsi, plyn je celkem ok. Pomalost(rychlost) jednicky mi zatim nevadila... bez plynu to jede samo i do mensiho kopce.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
jenže těch 6litrů způsobují pravidelné návštěvy Karla IV.....
to je fakt, ale porad jeste nemam takovy speky jako Bob a ostatni abych si musel kupovat ADV 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi,ale kdyz pri vypoctu prumerne spotreby pripoctes i ty kilometry co mas odtlacene,a to asi velkou spotrebu nemela,tak se urcite v prumeru dostanes o neco niz!
A jestli ty obcas hadickou neco neprecucnes do skutra a pak to zapomenes zohlednit?!Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Mosquito napsal:
No tech 6l se nedivim pri tvem stylu jizdy :-) > ja jsem zvyklej jet tech 130
docela dost mi zere i mesto a zacaly i okresky... ale v mlze a za tmy to zere fakt malo, asi to ma nejakej povetrnostni senzor 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Hicksi,ale kdyz pri vypoctu prumerne spotreby pripoctes i ty kilometry co mas odtlacene,a to asi velkou spotrebu nemela,tak se urcite v prumeru dostanes o neco niz!
A jestli ty obcas hadickou neco neprecucnes do skutra a pak to zapomenes zohlednit?!
a fakt myslis ze se to pocita i s tlacenim? 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
hlavně všichni ostatní mají výrazně větší odpor vzduchu, jak jim vlajou vlasy a chlupy ve větru.....tím to bude.....pak je třeba ADV a velké plexi....
ok.. chlupy beru, to je padnej argument 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Hicksi,ale kdyz pri vypoctu prumerne spotreby pripoctes i ty kilometry co mas odtlacene,a to asi velkou spotrebu nemela,tak se urcite v prumeru dostanes o neco niz!
A jestli ty obcas hadickou neco neprecucnes do skutra a pak to zapomenes zohlednit?!
a fakt myslis ze se to pocita i s tlacenim?
No pokud tu motorku neses na zadech,tak samozrejme ne!Ale pokud ji tlacis,tocej se ji kola atd.,tak urcite ano.Odjety ty km proste ma.Odborne se tomu rika maximalne ekologicka jizda.Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
hlavně všichni ostatní mají výrazně větší odpor vzduchu, jak jim vlajou vlasy a chlupy ve větru.....tím to bude.....pak je třeba ADV a velké plexi....
ok.. chlupy beru, to je padnej argument
Tak jestli je to padnej argument,takz toho vyplyva,ze jezdis nahatej.Protoze jakej to ma vliv pod oblecenim a helmou netusim?Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!