Tak jsem se konečně svezl na Dakaru (enduroskola.cz) a několik postřehů.
1. Plyn jde dost ztěžka - po dvou dnech jsem měl mrtvý ruce
2. délka dráhy rukojeti - pokud jsme potřeboval naložit měl jsem zápěstí zkroucený tak, že mě to nutilo skoro se "zatahovat" posouvat těžiště dozadu
3. řešil jsem to mohutným "nabráním" pak zase ubrat znamenalo nedržet skoro řidítka pravou rukou
jsou nějaký tipy, jak to vylepšit Díky Jarda
No, nevím, ale já mám klasický 650GS a jde stejně "ztěžka", jako u 1150GSA...
Třeba mohli mít v tý enduroškole nějak zatuhlý lanko, nebo něco takovýho ...
Co se týče délky chodu - já s tím problém nemám... Zvykl jsem si ...
Tomason napsal:
No, nevím, ale já mám klasický 650GS a jde stejně "ztěžka", jako u 1150GSA...
Třeba mohli mít v tý enduroškole nějak zatuhlý lanko, nebo něco takovýho ...
Co se týče délky chodu - já s tím problém nemám... Zvykl jsem si ...
to byla moje motorka, myslel jsem si že jsem si ji přpravil, ale...
mě de zhruba stejně jako u jinejch motorek, který jsem zkusil. Chod plynu je pravda trochu dlouhý, ale zvyknul sem si. Klidně si to přijed vyzkoušet ke mě. Na Kladno to daleko nemáš.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
jo, máte pravdu, že chod plynu je takový hrubý, hodně dlouý, ale všechno je o zvyku..kamarád na naháči má přecew jenom citlivější a kratší chod, ale tak to prostě je, tohle je enduro, nevadí mi to..a navíc to někdy i je potřeba..
Tuším že jsem na klapce zahlíd 2 průměry kladky - velká/malá - dlouhá/krátká. Stačilo by přehodit lanko, mám 04. Jinak lanko pořádně promaž a namazej i převod pod rukojetí lithiovou vazelínou - musí to pak makat OK.
Dakar 650, HusaberG
to co myslíš (dvě různé polohy nastavení lanka plynu) je na přiškrcení na 25kW, jednak se musí přehodit lanko, které pak nedovolí zvýšit směs benzinu a za druhé se musí ještě přeprogramovat jednotka...
Ještě je řešení v klasickým heftu z krosky ..... . Jinak na OFF je citlivost spíš výhoda a na cestě je času dost. Leda že jsi střelec a ladíš desetiny ....
Ten výkon by měl bejt škrcenej jen dorazem klapky a možná tím lankem. O jednotce jsem neslyšel ??
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal:
Ještě je řešení v klasickým heftu z krosky ..... . Jinak na OFF je citlivost spíš výhoda a na cestě je času dost. Leda že jsi střelec a ladíš desetiny ....
Ten výkon by měl bejt škrcenej jen dorazem klapky a možná tím lankem. O jednotce jsem neslyšel ??
Tak střelec spíš nejsem ) Celý jsem to rozebral, promazal - a hlavně si odpočinuly ruce a je to asi lepší
Spíš jde asi o to to všechno doladit - páčky, plyn, pedály - to jsem taky udělal a lepší a protože dneska je hezky jdu to zkusit