zkuseni majitele GS na mem tach se obevilo cislo 40 000 a nejspis by to chtelo asi nejaky servis jde mi hlavne aby jste mi nekdo poradily kde to nechat napichnout na diagnostiku a asi vymenit brzdovku , ventily jsem delal tak snad hlavne tyto dve veci jestli ma najeto opravdu 40 to nevim ja na ni najel 10 000 mam ji teprv od brezna no poradte co je teda zapotrebi a kdo je toho schopen mooooc dekuji
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Jaký jsou vůbec servisní intervaly u GS?10k?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
servisnipo prvnich 10 000 pak kazdych 20 000 inspekcni prvni 1000 pak 20 000 potom kazdych 20 000tad jsem to vycetl v prirucce
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
holubb napsal:
néska asi napíchno tu svoji diagnóstiku
to muzes ale tam toho moc nezjistis ale hlavne nezapomen projet vsechny konektoooory co kdyby čéééék nikdy nevi
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
holube jeste jsi tam zapomel napsat ze mam na servis zajet primo do BMW a ne se ptat na to kde mi to co a kdo udela ze ale aspon se ostatni kouknou jak se hralo v bmw piskvorky jen ty krouzky mi tam nejak schazijou
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Určitě vymňeň fuel filtr,jesi to nezvládneš tak konektoruj Tondu a doporučoval bich dyš uš bude nádrž dole rozdělat šecki konektori a prostříknůt. Přet 14 sti dňama si to semnů zalaškovalo,kačer jeden.Zničeho nic přestával jet jako dyž dochází benzin,aji na volnobjech chvílama jako dyby scel scípnůt.Vyměnil sem fuel filtr,svíčki,fstřiki sem měl zdělaný,rozdělal fšecki konektori a prostříkal a uš jede.Myslim si ale že to bilo tů eletriků.Toš tak a uš du spat ráno jedu do Parchantu,naschle f pondělí.
Jak píše Bohumil-vyměnit palivovej filtr; v případě, že si nejseš jistej kilometrama zkouknout řemen altíku(jestli není zpuchřelej a potrhanej),jestli jsi neměnil oleje, filtr, svíčky tak i toto; brzdovou kapalinu+mrknout na desky(teď jsem dělal jednu motorku a přední desky měly ještě podle tloušťky obložení min. třetinu života před sebou,ale obložení bylo do půlky délky odlepené od podkladu=zaděláno na průser, když se odlepí celé),když už budeš mít nádrž dole kvůli fuel filtru, tak všechno očistit,vyfouknout stlačeným vzduchem,zkontrolovat kabeláž+konektory; a zkontrolovat synchro volnoběhu a lanek. Jestli nemáš nějaký problémy-blbnutí ABS, nenadálá zvýšená spotřeba paliva nebo divný chování motoru(cukání, vynechávání...) , tak bych se na diagnostiku asi vybodnul.
bohumil: vse vymeneno zatim ok
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Tonda: jen pro sichr shci tu diagnozu skusit at su klidneeee jinak slape jak hodiny asi tu brzdovku bych rad vymenil jestli si na to troufnes tak se rad stavim
Upravil zmijon dne 05.07.2007 01:02
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“