Nazdar chlapi,
na mojom dakarovi po pretocení klucika a zapnuti vypinaca vkuse taha palivove cerpadlo. Ako je to u vas? Taha cerpadlo stale alebo po chvilke vypne? Ak ma vypinat tak v com by mohol byt problem?
viděl bych problém v palivovém filtru. Ten má v sobě ventil, který je tam pro to aby benzín nepadal zpět do nádrže, když vypneš motorku. No a asi je už K.O.
Ten ventil prostě udržuje tlak v celé palivové soustavě, a evidentně to natlakované asi není.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tak problem bude pravdepodobne v samotnom cerpadle. Dnes som skusil priskrtit hadicky veduce z a do cerpadla kliestami a cerpadlo sa nevyplo. Stale tlacilo palivo aj ked tlak v sustave uz musel byt vyzsi nez je potrebne na vypnutie cerpadla.
Zdravím,
po otočení klúča a zapnutí nevím čeho či čerpadla alebo štartéra proste na pravom hefte ten červený čudlík prepnem mi nenatočí čerpadlo.
Mal som rozobranú komplet moto menil som aj palivový filter tak dufam že som len slabo zapojil konektor. Mal už niekto problému s pretrhnutýma káblama k čerpadlu?
měl jsem přerušený drát mezi CDI a čerpadlem, zkus změřit napětí na napájení pal. čerpadla, je to zeleno/hnědý a hnědo/oranžový drát, když se tam po zapnutí klíčku a zaplém červeném tl. ukáže na chvilku 12V tak vyzkoušet palivově čerpadlo, když ne, tak schéma a zkoušet dráty, může to být jak napájení čerpadla, tak dráty co vedou od červeného tlačítka kolem krku řízení do kastlíku před baterkou. Schéma zde http://www.bmwgs....p?cat_id=6Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Díky Dagrovi za podrobnú inštruktáž, ale závada byla inde
Zabudel sem zapojit dva konektore dole pri lambda sonde.Tak sem to zapojil a čerpadlo išlo v pohode. Po pár sekundách kašlaná chytla i moto. Trošku ostrý zvuk ale jak natlačil olej je to ok.
ale...
Moja hlava deráva jak sem sa snažil rýchlo moto dat dokopy co mi došel zrepasovaný tlmič od Prochy moto ( pruží jak ďábel) sem zubadel dotáhnut svorky na hadičkách u čerpadla. Tak všade benzínu nastríkaného (priznám sa mal sem bobky že ked to chytne horat tak mňa najde iba a súsed po zacítení pečeného ) ale prežil sem aj moto v pohode. Po vysušení, malá jazda po obci... sem spokojen. Sezóna može začat
Zdravím, potřeboval bych 3 silenbloky, které drží palivové čerpadlo na bmw f 650 gs Dakar, nevíte kde sehnat? Čerpadlo asi není problém těch je na netu mraky, ale tyhle silenbloky jsem nenašel. Diky
BMW F 650 GS Dakar
BMW R 1150 GS Adventure
Milos-dakar napsal:
Zdravím, potřeboval bych 3 silenbloky, které drží palivové čerpadlo na bmw f 650 gs Dakar, nevíte kde sehnat? Čerpadlo asi není problém těch je na netu mraky, ale tyhle silenbloky jsem nenašel. Diky
Milos-dakar napsal:
Zdravím, potřeboval bych 3 silenbloky, které drží palivové čerpadlo na bmw f 650 gs Dakar, nevíte kde sehnat? Čerpadlo asi není problém těch je na netu mraky, ale tyhle silenbloky jsem nenašel. Diky
Milos-dakar napsal:
Zdravím, potřeboval bych 3 silenbloky, které drží palivové čerpadlo na bmw f 650 gs Dakar, nevíte kde sehnat? Čerpadlo asi není problém těch je na netu mraky, ale tyhle silenbloky jsem nenašel. Diky
Je to stejné s modely R,K,S (např.R1200GS, K1200R, S1000RR atd.) - tam jdou objednat samostatně (díl 16141180474 - cena okolo 300Kč/ks). Nebo jestli se stihneš zastavit do středy večer, tak ti jich pár starších "zdravých" věnuji.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...