Tak jsem to zkoušel s názvem Opakování enduroškola, ale nic.
Tak kluci a holky v čem může být problém - pokud se motor zahřeje tak, že běží větrák - začne mi ta mrcha chcípat - není to vždycky příjemné - třeba dnes při průjezdu bahnem ) V čem by mohl být problém??? Dík za tipy Jarda
taky se mi už to párkrat stalo. Neni to tak často tak to neřešim. Zajimavý je, že o tomhle poblemu jsem už slyšel hodne lidí mluvit a žadný řešeni. Kbyby někdo na to přišel, tak at dá vědet
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Asi je to blbost, ale nemůže to mít spojitost s tím běžícím větrákem?
přdstav si kombinaci:
malej volnoběh + velkej odběr proudu třeba "načatým" větrákem + zatížení alternátoru = chcípnutí motoru??
Odborníci se určitě ozvou, jestli je to kravina.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
Asi je to blbost, ale nemůže to mít spojitost s tím běžícím větrákem?
přdstav si kombinaci:
malej volnoběh + velkej odběr proudu třeba "načatým" větrákem + zatížení alternátoru = chcípnutí motoru??
Odborníci se určitě ozvou, jestli je to kravina.
Přesně tohle mě napadlo než jsem se dočet k tvýmu příspěvku. Může tam vznikat zkrat a bere to moc proudu a ten pak už nestačí na zapalko.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mara napsal:
Asi je to blbost, ale nemůže to mít spojitost s tím běžícím větrákem?
přdstav si kombinaci:
malej volnoběh + velkej odběr proudu třeba "načatým" větrákem + zatížení alternátoru = chcípnutí motoru??
Odborníci se určitě ozvou, jestli je to kravina.
Nóóó, vono né až tak úplně... Teoreticky by to bylo tak, kdyby motor, respektive počítač, neměl k dispozici údaje od lambda sondy, váhy vzduchu a snímače polohy škrtící klapky (TPS). Tyto údaje jistě k dispozici má, takže bych hledal závadu ve ventilu volnoběhu. Ten obchází škrtící klapku a dodá vzduch za ní právě v těchto případech, kdy je náhlá zátěž vlivem zvýšeného odběru el. proudu atd. Ventil volnoběhu může být přidřený a jeho reakce zpomalená. Potom může dojít k onomu náhlému zhasnutí motoru. A právě ta nepravidelnost by taky odpovídala...
Nóóó, vono né až tak úplně... Teoreticky by to bylo tak, kdyby motor, respektive počítač, neměl k dispozici údaje od lambda sondy, váhy vzduchu a snímače polohy škrtící klapky (TPS). Tyto údaje jistě k dispozici má, takže bych hledal závadu ve ventilu volnoběhu. Ten obchází škrtící klapku a dodá vzduch za ní právě v těchto případech, kdy je náhlá zátěž vlivem zvýšeného odběru el. proudu atd. Ventil volnoběhu může být přidřený a jeho reakce zpomalená. Potom může dojít k onomu náhlému zhasnutí motoru. A právě ta nepravidelnost by taky odpovídala...[/quote]
Moje GS má váhu vzduchu????????????
Upravil Novej dne 26.10.2008 12:55
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Ber to prosím jako příspěvek automechanika aut, s motocykly mám zkušeností pramálo. Vím jen, že současné čtyřtaktní motocyklové motory jsou po čertech podobné těm automobilovým. Hned zítra se za domácí úkol podívám na řídící prvky šestapůlové GS , abych nekázal bludy...