Ahoj rád bych tu zvířil jedno téma u kterého jsem snad nenašel vic sporu - životnost rozvodového řetězu - v manuálech se prakticky neřeší a doporučení "servisáků" jsou mezi nikdy a 35000km což je dost velký rozptyl :-) takže jaká je vlastně psaná životnost rozvoďáku u 650-800-1100-1200GS ?? jinak existuje způsob kde se opotřebení měří mezi články podobne jako na kole :-) ale co u jednovačky nebo starých 1V s jednou vačkou ? na těch to nejde zméřit jsem z toho prostě jelen :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Řekl bych,že dostaneš klasickou odpověď: "Neřeš a jezdi."
Rozvoďák se mění,když je vytahanej. A to je asi dost individuální. Podle toho,jak se s motorem zachází...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
o my moto mi nejde ale obecne - jinak to je nejčasťejší "rada" :-) ale jde mi o obecny poucky - když budes mit jetej primar (kazdej vi ze primar da 20-40 podle pece) a to fakt da - taky ti taky nikdo nerekne před dlouhou cestou, neres a jezdi když na nem budes mit 25 a ono se to v nejakym "stánu" posere :-) jestli je hranice max. rozptyl napínaku tak proc to není nikde napsany ? kazda kravovina ma zivotnost a tohle zasadne nikdy - takze ani třeba pri GO kliky ?:-) to je prave ten bordel co mne sere :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Presne tak nikde se zivotnost neresi. Pocitaji s dozivotni vydrzi. Samozrejme pokud ma motor najeto 200000 km a neco se dela vymeni se to. Jinak pri beznem pouziti to neresi. Dalsi kamen urazu je ze pri meneni retizku musi ven motor a klika a pak se to nascitava.
Neres a jezdi.
... servis a diagnostika BMW Motorrad