Ahoj vespolek, chtěl bych požádat o radu, jestli nemáte někdo zkušenosti s nastavením, případně úpravami přední vidlice na X-Challenge?
Díky i za tipy kam se obrátit.
Mel.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
milan enduroskola napsal:
progresivní pružiny a jiný olej, bez toho to nepůjde
Říkal jsem si, jestli už tu zkušenost někdo z lidí co na tom jezdí udělal, nebo ne. V originálním stavu není předek bohužel žádná sláva. Rád bych si ušetřil výměnu celé vidlice a brýlí a zkusil zjistit, co se dá dostat z originální, proto se ptám, jestli už to třeba někdo neřešil a jestli se podařilo dosáhnout dobrého výsledku? Věřím, že podobné věci řešili i kluci s HP2 Enduro, když je konstrukce předku tak podobná. Pomohl by mi i kontakt na fachmana, který už tento typ vidlice ladil.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
tyhle rozpočtové tlumiče nejlépe vyladíš instalací Ohlins komplet vnitřků, nebo tak, že je zahodíš a nabastlíš jakékoli slušné tluimiče z nějakého lehkého endura, které doplníš o správnou tvrdost pružin a ideálně i úpravu hydrauliky pro správnou funkci na těžší motorce..
Bohužel to samé se týká taky toho zadního
Dřív nebo později přijde čas na výměnu za klasiku.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
challenge nemá vůbec tak hroznou vidlici jak se obecně povídá, jen se musí pořádně naladit a je třeba nainstalovat progresivní pružiny a pohrát si s olejem.
tu motorku jsem měl tři roky a jezdilo se mi na tom dobře. Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Pánové, díky oběma za rady. Díval jsem se zatím pro srovnání na WP vidlice s brýlemi z LC4 KTM. Ceny zadních jednotek už také tuším. Zajímalo by mne, jaký nejlepší výsledek se dá dostat z přední originální vidlice, třeba bych byl ± spokojený. Asi budu muset na sraz do DDR, u nás na tom asi moc lidí nejezdí, nebo předek neřeší. V DDR do vidlice cpou lidi nějakou přestavbovou sadu od HH Racetech, ale bez vyzkoušení do toho investovat nebudu.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
výměnou pružin a oleje rozdíl určitě zaznamená.. a pokud nečeká zázraky bude možná spokojený..
HH Racetech je německý úpravce podvozků, fungovat to jistě bude, vyjde to ovšem na stejný, možná i větší peníze, než tlumiče vyměnit... což také není úplně jednoduché..
no ono u challenge za 120 tisíc je otázka, zda investice v řádech desetitisíců se vyplatí. Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
zalezi na pozadavcich majitele... problem je definovat, co cloveku na perovani vadi a vyjadrit co presne ocekava za zlepseni, to je casto nejobtiznejsi..
proto opravdovi ladici chteji videt jezdce za jizdy, casto staci doladit malo a zmena je velka, pokud je problem mezi riditky a stupackama je to slozitejsi....