Zdravím, na GSA mi zhruba při padesátce háže přední kolo ( poskakuje nahoru dolu - vajco ), na kole nejde vidět žádné poškození. Dá se s tím něco dělat nebo se musí kupovat ráfek popřípadě celé kolo? Díky moc
koupil jsem zatajenou bouračku od Kaufnera, při přezouvání nový pneu bylo jasně vidět že je ráfek opravovanej (zatřenej černou barvou) házel do boku 5mm a na výšku to samý, když se to vyvážilo neházelo to, ale já se s tím nechtěl smířit tak jsem to odvezl do Kladna k Hamouzovi. měl keci že je to koplý ale nakonec se s tím sral tak dlouho až to ručně vycentroval na 2mm a řekl si 4 stovky. Je to taková garážovka, ale umí. Zavolej mu a domluv se s ním že mu to pošleš poštou. Ale ještě než mu to pošleš tak to nějakej čas prostříkávej uvolňovačem nebo se ti na to vykašle. Každej nipl má ještě i záslepku (červíka) tak ty taky. http://www.hamouz...BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Kazdy rafek je jinak...ja predloni vezl dva klobasovi k zidlochovicim a jeden sel srovnat, ten mel peknou osmicu ale ten druhy byl narazeny a ten nesel...tusim ze bmw rafky uz taky nechce delat....
Kupredu spatki ni krok...
Nechci paušalizovat ale tyhle kola centrovat nejdou. Jedině v případě, že se povolej dráty (což by nemělo nastat, bo jsou niple jištěný červíkem), tak je dotáhneš, ale tím ráfek srovnáš jen do křivosti kterou sám má. Pokud je ráfek koplej a někdo si myslí, že to srovná dotažením drátů tak se hodně ale opravdu hodně plete. To se dá udělat jedině pod lisem a to ještě v omezený míře. Myslel jsem když ten ráfek je tak tuhej, že to bude brnkačka. Ale to jak pružil a vracel se do původního křivého tvaru jsem ještě nezažil.