Zdravím
Na podzim při poslední vyjížďce jsem měl nehodu, motorka udělala několik kotrmelců, padací rámy a kurfy pobraly boky a zadek motorky. Odnesla to jen maska a pravé řidítko s brzdou. Po nehodě když jsem otočil klíčkem v zapalování klasicky zabzučelo čerpadlo, nastartovat nešlo chybělo tlačítko starteru. předek motorky jsem odstrojil, nakoupil náhradní díly a vše složil. Bohužel nyní po zapnutí lkíčku čerpadlo nezabzučí jen se ozvou nějaké zvuky jakoby od škrtících klapek. Klasicky problikne světlo a zabzučí pouze ABS. když stlačím tlačítko starteru jen cvaká relátko. Nevím kde se stala chyba když ještě před rozebíráním čerpadlo šlo. Vše jsem zase spátky připojil a nic.
Upravil chuan dne 23.01.2015 20:31
no zapojil jsem vše co šlo, spíš mne udivuje proč to před rozebráním šlo a po složení nic, na displeji to žádnou hlášku nepíše, jen že nemam benzín ale to už nefunguje od doby co tu motorku mam.
Upravil chuan dne 20.01.2015 14:05
To mě taky napadlo, jen si říkám proč to ještě týden po havárii fungovalo. dá se ten imobilizér nějak zdiagnostikovat bez toho abych to připojil na počítač?
A kukal jsi na starter kontakty? pokud cvakne rele tak je bud špatnej kontakt na starteru, slabá baterka a nebo v haji rele spíš uhnile kontakty.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
to nastavují klapky.Klidně mohl odejít regulátor. nebo čerpadlo tím narazem.podívej se do nádržě jestli není ulomený čerpadlo a utržený dráty.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
zkusím tedy mrknout do nádrže, co se mi moc nechce 50 kilometrů před havárií jsem tankoval, tak je bandaska plná, Právě jsem si myslel že to bude OK, protože čerpadlo běželo ještě před rozebráním. Říkal jsem si nakoupím plasty a blbosti a bude to ok teď jsem z toho zoufalej protože náhradní díly mě stály 30k. a motorka ani ťuk
asi jo, je pravda že nic jinýho asi potom nezbude. Ještě by mě zeptalo jestli je čerpadlo a startér nějak propojený, jako když nefunguje čerpadlo že se neroztočí ani startér. Napadá mě ještě zkusit proměřit jestli k regulátoru a čerpadlu jde proud