Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné technické problémy
 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
paulik78
#1 
Přidané 31.01.2015 14:43
Avatar člena


Příspěvků: 684
Registrace: 22.08.07
Není tu nějaký elektrický nadšenec, který by mi poradil (po lopatě), jak mám proměřit regulátor dobíjení typ sh538d-13 z Hodny xl600v Transalp?
Potřebuju zjistit, jestli funguje, nebo jestli shánět nový.
Dík!
 
cechi
#2 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 31.01.2015 17:23
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
Tam je trifazovy zkratak,bez rozebrani toho regulatoru muzes promerit tak usmernovaci diody,najdi si na netu schema toho regulatoru,u japoncu nekdy byva vcelku podrobne v klasickem schematu v origo manualu.Jestli ti to nedobiji tak bych sel vylucovaci metodou a promeril prvni alternator.Za behu pri vyssich otackach mezi vsema fazema navzajem musi byt takovych 70 V AC.Pokud je alternator v poradku a neni vyhraty konektor alternator/regulator tak bude nejspis spatny ten regulator.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
 
paulik78
#3 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 31.01.2015 19:50
Avatar člena


Příspěvků: 684
Registrace: 22.08.07
Zkusím, děkuju.
S dobíjením problém není.
Motorka ale někdy nechce nastartovat. Dva dny za sebou točí a nechytá. Dva dny na to chytne na škrtnutí. A dva dny na to po ujetí 30ti kilometrů zdechla. Startér točil a motor nechytil. Domů jela na vleku. Potom se objevila prasklá hlavní pojistka. Zajímala by mě příčina té prasklé pojistky a těch divných stavů před tím. Vzhledem k tomu, jak se to chová, hádám na elektriku. Zběžná kontrola nic neodhalila. Znalci problémů s afrikama mi poradili, že odchází regulátor. Následně po něm z důvodu vysokého napětí v elektrice se odporoučí i zapalování. Můžu si v ignitechu koupit nové, ale vzhledem k ceně a hodnotě motorky je to docela vysoká investice. Takže bych rád nejdřív znal závadu, než znásobím cenu tohoto "youngtimera".
 
Miho
#4 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 31.01.2015 20:10
Avatar člena


Příspěvků: 308
Registrace: 07.07.12
S tou "afrikou" je to pravda. Mě také odešel a skončilo to tím, že se roztrhla baterie. Nekupoval jsem ale nový originální regulátor, ale vzal jsem universální od firmy Wape a na originální svazek přidělal "festony". Jestli se dobře pamatuji, vyšlo to asi na 1/3 ceny originálu.
 
praskin
#5 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 31.01.2015 20:15

Příspěvků: 624
Registrace: 29.11.09
také doporučuji regulátor od Wape.
 
Miho
#6 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 31.01.2015 20:22
Avatar člena


Příspěvků: 308
Registrace: 07.07.12
Jen jsem to napsal blbe. Píše se to Vape. Myslím, že na Tranaspe dělají i redukci na svazek. Jen je otázka, jestli je regulátor tvůj problém.
 
paulik78
#7 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 01.02.2015 19:18
Avatar člena


Příspěvků: 684
Registrace: 22.08.07
Děkuju za postřehy. Podařilo se mi na motorkářích najít několik poučných vláken na téma regulátory a návody na proměření od alternátoru přes regulátor až po baterku krok za krokem. Teď už se jen do toho pustit. Zároveň mám i tip na 3 dodavatele regulátoru (Vape, Ignitech, Elesys).
Docela mě na motorkářích pobavilo, že kdo má hondu, řeší regulátor. Připomnělo mi to zdejší prostředí - kdo má GS s kardanem, řeší vůli zadního kola.
Holt každá motorka má svoje:-)
Díky všem!
 
hobr
#8 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 01.02.2015 20:05

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
paulik78 napsal:
Docela mě na motorkářích pobavilo, že kdo má hondu, řeší regulátor. Připomnělo mi to zdejší prostředí - kdo má GS s kardanem, řeší vůli zadního kola.
Holt každá motorka má svoje:-)
Díky všem!

Na Hondě vyměníš regulátor a máš na dosmrti pokoj (ne motorky, ale Tvojí).Grin
Upravil hobr dne 02.02.2015 09:33
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Potok
#9 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 01.02.2015 23:30
Avatar člena


Příspěvků: 163
Registrace: 13.10.14
Regulátor dobíjení za cca 1500-2000 Kaček není žádná závada. Vyměnit, nastartovat a uhánět dál . Měl jsem tu čest na mém Transalpovi jej taky vidět očouzenej a vyhořelej :-)
 
www.milanpotucek.cz
paulik78
#10 
OT: Proměření regulátoru dobíjeni
Přidané 02.02.2015 08:56
Avatar člena


Příspěvků: 684
Registrace: 22.08.07
Potok napsal:
Regulátor dobíjení za cca 1500-2000 Kaček není žádná závada. Vyměnit, nastartovat a uhánět dál . Měl jsem tu čest na mém Transalpovi jej taky vidět očouzenej a vyhořelej :-)


Vzpomeneš si, jaký jsi tam dával?
Od těch tří výrobců, co jsem našel a zmínil výše, jsou ceny +/- stejné, kolem 2.500,-.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné technické problémy :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 50
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.21 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI