Ahoj všichni.
Tento typ GS je údajně problematický. Zatím mně potkalo náhlé vybití baterie a to bez předchozího varování, znamenalo to odvoz + koupě nové baterie. Dále mně občas vypadne ABS a nebo vůbec nenaběhne při testu před startem. Všechny problémy se naštěstí projevily v ČR. Co lze u tohoto ročníku ještě očekávat?
Děkuji MN
MartinNykl napsal:
Ahoj všichni.
Tento typ GS je údajně problematický. Zatím mně potkalo náhlé vybití baterie a to bez předchozího varování, znamenalo to odvoz + koupě nové baterie. Dále mně občas vypadne ABS a nebo vůbec nenaběhne při testu před startem. Všechny problémy se naštěstí projevily v ČR. Co lze u tohoto ročníku ještě očekávat?
Děkuji MN
Jestli je problematický to,že se ti vybila baterka a půl roku předtím ti to nepředalo osobní žádost o výměnu,tak se připrav i na další problémy,jako třeba,že to v terénu padá a občas tomu dojde benzín.
Je to problém motorek BMW 04-07 pak 08-12,novějších modelů údajně taky a něco jsem slyšel,že se to vyskytovalo i u modelů od r. 1923 do 2003.
Dokonce i staří GS harcovnící by ti řekli,že je strašně divný,že se motor přehřeje,když nekoukají na teploměr,protože jsou unavení a přístrojovka je zaprášená Takže z toho vůbec nebuď smutnej Stává se to většině...vlastně se divím,že to BMW někdo ještě kupuje,když se o to majitel musí starat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
... myslím, že dotaz byl směřován na to jestli tenhle starší ročník trpěl na nějaké typické slabiny, které se u novějších modelů vychytaly ... takže si myslím, že není na místě přílišná jízlivost ...
.. já jsem se naštěstí setkal jen se "starými mazáky" kteří rádi poradili a odpověděli i na mé možná stupidní otázky .... né všichni mají bohužel to štěstí ..
Upravil chstepan dne 03.02.2015 10:53
(ch)stepan
chstepan napsal:
... myslím, že dotaz byl směřován na to jestli tenhle starší ročník trpěl na nějaké typické slabiny, které se u novějších modelů vychytaly ... takže si myslím, že není na místě přílišná jízlivost ...
.. já jsem se naštěstí setkal jen se "starými mazáky" kteří rádi poradili a odpověděli i na mé možná stupidní otázky .... né všichni mají bohužel to štěstí ..
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Neřekl bych,že to na něco vyloženě typicky trpí,ale sehnal bych si anténu imobilizéru,nový nebo starý překlemovaný regulátor řerpadla nebo si minimálně zjistit,jak se to dělá improvizovaně.Pak si na delší cestu voz náhradní řemen(stačí neporušený starší,po výměně při servisu),aspoň jednu svíčku a možná taky cívku...pochopitelně vše potřebný nářadí(bude pravděpodobně potřeba doplnit i to,co je pod sedlem,pokud to už před tebou někdo neudělal,jako to podcenění servisu baterky
Kdybych na něco zapomněl,zajisté mě doplní Štěpán s Vojtou...nebo,že by nic nevěděli a jen bezpředmětně moralizovali? No,lidi jsou různí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Neřekl bych,že to na něco vyloženě typicky trpí,ale sehnal bych si anténu imobilizéru,nový nebo starý překlemovaný regulátor řerpadla nebo si minimálně zjistit,jak se to dělá improvizovaně.Pak si na delší cestu voz náhradní řemen(stačí neporušený starší,po výměně při servisu),aspoň jednu svíčku a možná taky cívku...pochopitelně vše potřebný nářadí(bude pravděpodobně potřeba doplnit i to,co je pod sedlem,pokud to už před tebou někdo neudělal,jako to podcenění servisu baterky
Kdybych na něco zapomněl,zajisté mě doplní Štěpán s Vojtou...nebo,že by nic nevěděli a jen bezpředmětně moralizovali? No,lidi jsou různí
... souhlasím ............... lidi jsou různí ...
(ch)stepan
Zdravím všechny.
Je mně vcelku jasné, že se nějaká vada občas vyskytne, ale šlo mně právě o tento ročník a nedostatky, které se u tohoto motocyklu vyskytují. Anténu imobilizéru objednám, bypass k benzínovému čerpadlu nastuduji, cívku asi taky, ostatní mám. Ještě se člověk musí naučit, jak to v terénu všechno vyměnit.
Děkuji všem, kteří poradily a na ostatní se nezlobím. Jinak, svezení na BMW je nádhera.
Přeji krásný den.
Mr GS napsal:
Neřekl bych,že to na něco vyloženě typicky trpí,ale sehnal bych si anténu imobilizéru,nový nebo starý překlemovaný regulátor řerpadla nebo si minimálně zjistit,jak se to dělá improvizovaně.Pak si na delší cestu voz náhradní řemen(stačí neporušený starší,po výměně při servisu),aspoň jednu svíčku a možná taky cívku...pochopitelně vše potřebný nářadí(bude pravděpodobně potřeba doplnit i to,co je pod sedlem,pokud to už před tebou někdo neudělal,jako to podcenění servisu baterky
Kdybych na něco zapomněl,zajisté mě doplní Štěpán s Vojtou...nebo,že by nic nevěděli a jen bezpředmětně moralizovali? No,lidi jsou různí
... souhlasím ............... lidi jsou různí ...
Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval vědět.