zkontroluj jak mas namontovanou objimku mezi katalyzatorem a koncovkou,nekdy to tam prisava vzduch a pak to strili.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal:
zkontroluj jak mas namontovanou objimku mezi katalyzatorem a koncovkou,nekdy to tam prisava vzduch a pak to strili.
Tak to bych prosil trochu rozvést...
1, jak to může přisát vzduch,když je tam přetlak?
2, i kdyby to přisálo,co by mělo způsobit to "střelení" ?
Upravil Mr GS dne 17.02.2015 11:26
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Na Šmejdíkovi tohle řeším co 1/2 roku. Prostě žere těsnění co je mezi trubkou od válce a zadním dílem.
Jak se začne ukazovat občasné prdnutí. Tak vím, že mne čeká 30min práce s drátěnkou pod vejfuky kladivem a pastou na výfuky.
Holt Výfukový plyn je NEdokonale spálený (nebo jak se to správně říká) A jak mu dáš čuchnout vzduchu v momentě kdy ještě může sám sebe zapálit. Tak to prostě Prdne....
Je to to samé jako když ti hoří uvnitř uzavřeného prostoru domu/auta... Zvenku se to bude tvářit, jakoby to umíralo. Ale jen tomu dáš čuchnout čerstvého vzduchu (otevřeš dveře) tak to také může být to poslední co tvá maličkost před její reinkarnací udělá -)))
Plynová potrubí která přerve všímavej bagrista se taktéž nesmí uzavřít!! A hasí se pod tlakem. Neb jak by jsi ho uzavřel. Tak by sis vyrobil fungl novej výkop až k nejbližšímu uzlu-))
jo,jenže právě princip toho uzavření přívodu plynu v potrubí,co jsi popsal,funguje i v tom výfuku.Je tam přetlak,tak si to nemůže přisát vzduch.
Další věc je to,že je to ZA katalizátorem,tak nevím,jak by se tam dostala nedokonale spálená směs?...pokud to je teda už v provozní teplotě a ne za studena.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Taky nejsem raketovej inženýr,ale když se nad tím zamyslím,tak to má jen jedno řešení a to,co psali kluci výše...
Při brzdění motorem ti vzniká v systému podtlak,protože to nedává palivo(proto to brzdí),tím podtlakem se tam teprve dostane vzduch a po prvním přidání plynu to prdne,protože je tam nejdnou moc vzduchu = nedokonalý spálení.Tak to funguje i opakovaně,když je větší kopec a přidá se jen zlehounka...proto to prdí furt.
Mojí teorii nahrává i to,že se to zhoršuje(zlepšuje) i v závislosti na tom,jestli má/nemá motorka katalizátor/otevřenej výfuk případně oboje.Tím se totiž snižuje odpor a při podtlaku se nasaje víc vzduchu tam,kde by normálně nebyl.
Nic méně je to podle mě všechno závislý na tom brzdění motorem a následným přidání plynu.
Myslím si,že se to nemůže stát,když je motor v tahu
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
a - ten zvuk miluju
b - s originálem je to decentní updkávání při deceleraci
c - když nasadím koncovku "TwoBrothersRAcing"=to ustřelování naprosto úžasné
střílení do výfuku (do kolen) je tím že je chudá směs, to že to někde přisává vzduch se směs může ochudit. U GS je to ale normální, tam si lambda řídí vstřikování takže to ovlivnit (pokud je vše v pořádku) nejde
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Tak si představ jak běží hlavní peloton jizerskou padesátku, proběhnou tunelem a když je polovina lidí venku spadně na kraji do tunelu shora lavina. Co se to stalo? Závodníci zastaví a koukají na zasypaný tunel....a mezi nimi a tunelem je ......20m díra.
Mimochodem, atmosférický přetlak vzniká s soustavě přípravy paliva (abych udržel lingvistickou uroveň) vždy, nejen při ubrání plynu. Je na tom jaksi založen princip spalovacího motoru.
Waltr napsal:
Mimochodem, atmosférický přetlak vzniká s soustavě přípravy paliva (abych udržel lingvistickou uroveň) vždy, nejen při ubrání plynu. Je na tom jaksi založen princip spalovacího motoru.
...až na to,že se tady bavíme o tom druhým konci
Nebo snad "střílení" do výfuku probíhá v soustavě přípravy paliva?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
A ještě k tý lingvistický úrovni bych chtěl dodat,že princip spalovacího motoru je založen na vzniku tlaku ze spálení paliva a ne na vzniku podtlaku,což je naopak nežádoucí jev,při kterým vznikají ztráty To,jak tam dostaneš palivo nebo vzduch je vedlejší...viz turbodmychadlo ...nebo to už pak není spalovací motor?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Sání, stalčení, expanze, výfuk....něco se za poslední dobu změnilo?
Nevím o tom, že by naše stroje měly turbo a střílely do výfuku.
Mimochodem mé první popsání situace (lyžaři) se týká výfuku.
A k těm ,,podtlakům" nejde o podtlak jde o plnění- sání- které díky tomu že se otevřou ventily- nezatěžuje výkonovou křivku (podtlak je vlastně minimální)- a jak jsi zmínil správně ty, dá se tomu pomoci- třeba natlačením.
Hele nemíním se s tebou pouštět do zbytečných bezvýsledných diskuzí. Já se rád učím na chybách ostatních, ne svých. A těch je tady na foru dost. beru to tady raději jako zábavu.
Prostě to střílí, a upřímně nedovolím si tvrdit proč to probíhá u našich vtřik motorů, u karbců to bylo jasné. Já se snažil jen odpovědět na tvé dotazy.
Střelbě zdar.
Já jsem zase rád,že když se tady do nějaký debaty pustím,tak se jako neodborník a samouk v těchto oblastech dozvím od odborníků vždycky nějakou hodnotnou informaci.
Naposled jsem se ve vlákně o tlumičích dozvěděl,že pryžovej doraz tlumiče není to samé,jako utlum komprese a teď se dozvídám,že spalovací motor má v jedné za svých fází sání
A to ani nemluvím o tom,že je to princip spalovacího motoru
Čekal jsem,že jako nevzdělanec v těchto věcech,se budu trochu cítit jako ****,ale že to bude z takovýho směru jsem teda nečekal. Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA