MatusGS napsal:
Tak sem to skontroloval a čidlo otáček bez zanesení pilinama. Dúfam že to tak ešte vydrží dlho.
To mám v minulosti za sebou, taky nebylo mnoho pilin na čidle, volnoběžka jde do kytek, když už se loupe jak píše Servisák. Nenastartuješ z toho důvodu že se volnoběžka nezakousne, to už ti možná udělalo, že se motor startéru protočil na prázdno. Já chtěl preventivně vyměnit volnoběžku a na konec jsme dávali i nová kola, byla chycená. Cena cca 12 tis.kč. Hodně štěstí
Upravil JirkaHK dne 24.02.2015 16:06
Asi kdybych poprvé zjistil piliny na výpustném šroubu, tak bych nečekal a preventivně vyměnil volnoběžku za 2,5tis a zachránil kola.
Ale otázka co se vošustí dříve, tipoval bych volnoběžku.
Upravil JirkaHK dne 24.02.2015 16:15
Chlapi, to jako že fakt? Já sice jezdím 1150GSA, kdysi 1100GS a pár jemných pilinek na magnetu vypouštěcího šroubu oleje je vždycky. A nedělám si kvůli tomu těžkou hlavu, je to tak už 15 let na několika motorkách... U 650 to signalizuje něco horšího?
U 650 je to něco jiného, volnoběžka takový věneček s ovál válečky, který začnou pouštět ty kovové šupinky a postupně probíhá jejich deformace, zhoršuje se účinnost volnoběžky a poškodí se styčná plocha kol, je takový slabší článek startovací konstrukce. To je moje dedukce.
Upravil JirkaHK dne 24.02.2015 17:20
Od toho tam ten magnet je, ne? Mam to na 650 kazdy rok uz 6 let a nechava me to naprosto chladnym...
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Jajajáj... Tak ked už sa to jedno kolo kúpit samotné nedá, tak to nechám tak. Ono zas tých pilin tolko nebylo.
Normálne by sem dal na Vaše rady a kupil to celé nové, ale co sem do teho teraz vrazil tak to budem riešit potom.
Caute. Akurat chceme meniť volnobezku na kamarátovom XChalenge no a problém je ten, že nemám ako stiahnuť rotor. Neviete niekto aký je tam závit aby som vedel dať vyrobiť sťahovák, alebo nemáte niekto zbytočný na predaj dakujem